System help desk dla bankowości i ubezpieczeń

Zainwestuj w Twoich klientów z systemem help desk najwyższej klasy. Bądź bliżej konsumentów i pomagaj im szybciej z LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Zyskuj na obecności w wirtualnym świecie

Technologia i transformacja cyfrowa zmieniła sposób, w jaki klienci kontaktują się z bankami i firmami ubezpieczeniowymi. Większość ich potrzeb może być zaspokojona online – przez strony internetowe lub aplikacje. Wykorzystaj Twoją stronę i moc obsługi klienta z LiveAgent dla sektora finansowego.

banking insurance-illustration
Banking insurance illustration

Dbaj o bezpieczeństwo klientów

Tak jak Twoi klienci chcą bezpiecznie przechowywać pieniądze i zyskiwać, tak samo Ty chcesz czerpać korzyści z obsługi klienta. LiveAgent dla branży finansowej daje Ci możliwości zysku przy minimalizacji ryzyka.

Oszczędzaj czas

Oszczędzaj czas nie tylko Twój, ale też Twoich klientów z naszym czatem na żywo. Opcja podejrzenia na żywo wiadomości wpisywanych przez klientów pomoże Ci w szybszym dopasowaniu odpowiedzi.

Real-time typing feature in Customer service software - LiveAgent

Ponad 21 tysięcy biznesów nie może się mylić

Zobacz, jak nasi klienci opowiadają o swoich sukcesach i pozytywnym efekcie wdrożenia systemu help desk w branży finansowej.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Tak… korzystają z LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy podpięcia karty kredytowej
Artykuły powiązane zBankowość i ubezpieczenia
Zadbaj o swoje rozliczenia, faktury, autoryzację płatności i wiele więcej dzięki narzędziom rozliczeniowym i integracji z LiveAgent.

Zarządzanie płatnościami

LiveAgent to rozbudowane oprogramowanie do obsługi klienta, z pozytywnymi opiniami, oferujące wsparcie wielojęzyczne i narzędzia analizy.

Darmowy czat internetowy to system przeznaczony do komunikacji między dwiema lub więcej osobami w czasie rzeczywistym przez Internet. Nie wymaga specjalnego oprogramowania do czatu

Darmowy czat internetowy

Czat na żywo to narzędzie komunikacji online, które oferuje pomoc klientom. LiveAgent zapewnia wiele kanałów komunikacji, w tym czat, połączenia głosowe, rozmowy wideo i formularz kontaktowy. Integracja z Twitterem oferuje rozwiązanie o przystępnych cenach.

LiveAgent jest również stworzony dla rządu. Dyrekcja Finansowa Republiki Słowackiej zapewnia pomoc na żywo i offline 2 milionom podatników za pośrednictwem LiveAgent.

Finančná Správa

Firma LiveAgent oferuje centrum wsparcia, przenoszenie danych, status systemu i dziennik zmian. Mają liczne nagrody i certyfikaty oraz program lojalnościowy. Firma angażuje się również w odkrywanie nowych rozwiązań i oferuje różne szablony i akademie. Można się z nimi skontaktować przez różne kanały, a także subskrybować newsletter. LiveAgent oferuje również tworzenie konta i pulpit nawigacyjny oraz stosuje pliki cookie. Polityka bezpieczeństwa i prywatności są dostępne na ich stronie.

Liveagent oferuje niezawodny system ticketowy, integrację z wieloma kanałami, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Liveagent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia współczynniki konwersji.

Szukasz alternatywy dla Samange?

Oprogramowanie LiveAgent oferuje lepsze zarządzanie relacjami z klientami i obsługę wielokanałową, jest alternatywą dla Freshcaller i Intercom.

Zadbaj o swoje rozliczenia, faktury, autoryzację płatności i wiele więcej dzięki narzędziom rozliczeniowym i integracji z LiveAgent.

Zarządzanie płatnościami

Oprogramowanie LiveAgent pozwala na zoptymalizowanie wydatków za pośrednictwem czatu na żywo, który umożliwia obsługę trzech rozmów jednocześnie. Preferencje klientów sugerują kontakt z ludzkimi przedstawicielami, a nie chatbotami. LiveAgent oferuje samoobsługowe wsparcie klienta poprzez bazy wiedzy i FAQ. Narzędzia do współpracy są łatwe w obsłudze i umożliwiają integrację z różnymi aplikacjami za pomocą Zapier. LiveAgent jest skutecznym narzędziem do przekazywania informacji, automatyzacji i integracji, oraz pozwala na obsługę klientów w mediach społecznościowych oraz łatwe komunikowanie się ze współpracownikami.

Chcesz przenieść się z LiveChat do LiveAgent? Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, Yamaha i O2 i zapewniaj światowej klasy wsparcie.

Chcesz przejść z LiveChat do LiveAgent?

LiveAgent zapewnia oprogramowanie obsługujące tłumaczenia w 43 językach i jest alternatywą dla Intercom. Przenosząc się z Zopim, możesz wypróbować różne plany cenowe. Integracja z Voyced VoIP jest również możliwa. LiveAgent oferuje demo, aby pomóc klientom w osiąganiu ich celów biznesowych. Tworzenie konta jest łatwe, a LiveAgent korzysta z plików cookie na swojej stronie.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo