System help desk dla bankowości i ubezpieczeń

Zainwestuj w Twoich klientów z systemem help desk najwyższej klasy. Bądź bliżej konsumentów i pomagaj im szybciej z LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Zyskuj na obecności w wirtualnym świecie

Technologia i transformacja cyfrowa zmieniła sposób, w jaki klienci kontaktują się z bankami i firmami ubezpieczeniowymi. Większość ich potrzeb może być zaspokojona online – przez strony internetowe lub aplikacje. Wykorzystaj Twoją stronę i moc obsługi klienta z LiveAgent dla sektora finansowego.

banking insurance-illustration
Banking insurance illustration

Dbaj o bezpieczeństwo klientów

Tak jak Twoi klienci chcą bezpiecznie przechowywać pieniądze i zyskiwać, tak samo Ty chcesz czerpać korzyści z obsługi klienta. LiveAgent dla branży finansowej daje Ci możliwości zysku przy minimalizacji ryzyka.

Oszczędzaj czas

Oszczędzaj czas nie tylko Twój, ale też Twoich klientów z naszym czatem na żywo. Opcja podejrzenia na żywo wiadomości wpisywanych przez klientów pomoże Ci w szybszym dopasowaniu odpowiedzi.

Real-time typing feature in Customer service software - LiveAgent

Ponad 21 tysięcy biznesów nie może się mylić

Zobacz, jak nasi klienci opowiadają o swoich sukcesach i pozytywnym efekcie wdrożenia systemu help desk w branży finansowej.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Tak… korzystają z LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy podpięcia karty kredytowej
Related Articles to Bankowość i ubezpieczenia
Dowiedz się, jak zapewnić najlepszą obsługę klienta dla swoich przyszłych konsumentów online. LiveAgent może pokazać Ci, jak to zrobić dobrze.

Oprogramowanie Helpdesk dla branży e-commerce

LiveAgent jest oceniane jako numer 1 oprogramowanie do pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2019 roku. Można rozpocząć darmową wersję próbną na 7 lub 30 dni bez wymaganego numeru karty kredytowej. Użyj swojego adresu e-mail firmy, aby uzyskać 30 dni próby za darmo. Możesz również wybrać nazwę dla swojej subdomeny LiveAgent.

LiveAgent oferuje darmowe przeniesienie danych z Desk.com do LiveAgent. Odkryj ponad 179 funkcji i ponad 40 integracji oprogramowania obsługi klienta z LiveAgent.

Przenosisz się z Desk.com?

LiveAgent oferuje kompleksowy system obsługi klienta, wspierany przez ponad 40 integracji oraz ponad 179 funkcji do obsługi klienta. Dostępny jest w 43 różnych językach i obsługuje wielojęzyczne widgety. Przenoszenie danych z Desk.com do LiveAgent ma wiele korzyści, w tym wyjątkową obsługę klienta, oszczędności i darmowy plan na zawsze. LiveAgent pozwala na przeniesienie pracowników, adminów, użytkowników końcowych, klientów, tagów, ticketów, kategorii użytkowników i kategorii ticketów.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Przechodzisz z CallPage na LiveAgent?

LiveAgent oferuje wiele korzyści, takich jak doskonałe rozwiązania dla obsługi klienta, wsparcie 24/7 od agentów oraz narzędzia i integracje. Można także wybrać jeden z trzech płatnych planów lub korzystać z darmowej wersji. Istnieje możliwość wyboru jednego z 43 tłumaczeń oraz dostosowania języka w widżetach. Jeśli jesteś gotowy na migrację z CallPage, warto przyjrzeć się korzyściom, jakie można uzyskać po przejściu na LiveAgent.

Zadbaj o swoje rozliczenia, faktury, autoryzację płatności i wiele więcej dzięki narzędziom rozliczeniowym i integracji z LiveAgent.

Zarządzanie płatnościami

LiveAgent oferuje rozwiązania biznesowe, w tym przenoszenie danych, wsparcie i dziennik zmian. Firma posiada nagrody i certyfikaty, a także oferuje program lojalnościowy i partnerów VoIP. Blog LiveAgent zawiera słowniczek, poradniki i testy pisania. Klienci są zadowoleni z rozwiązań LiveAgent. Firma oferuje także cennik, integracje i prowadzi webinary. Wszelkie prawa zastrzeżone Quality Unit, LLC. Regulamin, polityka bezpieczeństwa, polityka prywatności oraz mapa strony dostępne na stronie LiveAgent. Firma tworzy konto i pulpit nawigacyjny dla klienta.

Chcesz przeprowadzić migrację z Dashly do innego oprogramowania? Przyjrzyj się LiveAgent, porównaj i przeprowadź migrację danych już dziś.

Chcesz przejść z Dashly na LiveAgent?

LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które oferuje ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Dostępne są trzy płatne plany oraz darmowa wersja na zawsze. Można wybierać spośród 43 różnych języków oraz dostosowywać widżety. LiveAgent zapewnia znakomitą obsługę klienta oraz wsparcie 24/7. To doskonałe rozwiązanie dla systemów obsługi klienta, które pozwala na oszczędności i zwiększenie zwrotu z inwestycji.

Chcesz przenieść się z LiveChat do LiveAgent? Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, Yamaha i O2 i zapewniaj światowej klasy wsparcie.

Chcesz przejść z LiveChat do LiveAgent?

LiveAgent to najlepsze rozwiązanie dla małych i średnich firm oraz dużych firm, które potrzebują usługi ticketowej lub czatu. Oferta dla małych firm i przedsiębiorców wynosi 15 EUR/msc, a dla większych firm 29 EUR/msc. Firma oferuje także łatwą migrację danych z innych dostawców rozwiazań pomocy technicznej. Bezpieczeństwo klientów jest priorytetem, co potwierdzają partnerzy jak Huawei, BMW, Yamaha i O2. Możliwość wypróbowania usługi za darmo bez użycia karty kredytowej.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo