System help desk dla nieruchomości

Zbuduj wyjątkową obsługę klienta z LiveAgent. Wyciągnij pomocną dłoń do przyszłych kupców Twoich nieruchomości z czatem na żywo.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Zwiększ wartość Twojego biznesu

Im więcej masz zadowolonych klientów, tym wyższa Twoja wartość i pozycja na rynku nieruchomości. Twoi klienci oczekują najwyższej jakości usługi – nie zadowalaj się przeciętną. Wielokanałowy system help desk może realnie zwiększyć Twoje przychody i pomóc Ci zbudować bazę lojalnych klientów.

real estate-illustration
house-illustration

Sprzedawaj więcej nieruchomości dzięki czatowi na żywo

Dostarcz przyszłym kupującym odpowiednie informacje w odpowiednim czasie używając czatu na żywo. Nie musisz czekać kilka godzin z odpowiedzią – wykorzystaj moment! Zwiększ liczbę zadowolonych klientów i poziom penetracji rynku z systemem help desk dla nieruchomości.

Buduj cegiełka po cegiełce

Elastyczność i zdolność do dopasowania przyszłego domu pod indywidualne potrzeby to kluczowe sprawy. Twoi klienci biorą je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji o zakupie wymarzonego domu. LiveAgent daje Ci wolność dostosowania Twojego wsparcia klienta pod obecne potrzeby. Wolisz czat na żywo? Mamy to. Wbudowane call center? Możesz na nas liczyć.

building a house-illustration

Zarezerwuj demo w dniu, który najbardziej Ci odpowiada

Umów się na demo

Porozmawiaj z menedżerem sprzedaży LiveAgent

Szybko wystartuj z konkurencją i umów się na indywidualną rozmowę telefoniczną z jednym z naszych przedstawicieli ds. sukcesu klientów, aby zobaczyć, jak LiveAgent może przynieść korzyści Twojej firmie.

Czego nauczysz się podczas demonstracji

  • Jak osiągnąć swoje cele biznesowe dzięki LiveAgent
  • Który plan jest odpowiedni dla Ciebie w oparciu o Twoje cele biznesowe
  • Jak działa LiveAgent
  • Odpowiedzi na wszelkie pytania dotyczące cen, usług, integracji i funkcji

i jeszcze więcej

„Podejdź do każdego klienta z pomysłem pomocy mu w rozwiązaniu problemu lub osiągnięciu celu, a nie sprzedaży produktu lub usługi”. – Brian Tracy

Andrej Saxon, Kierownik sprzedaży

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Ponad 21 tysięcy biznesów nie może się mylić

Przeczytaj historie sukcesu i opinie klientów. Odkryj pozytywny wpływ wdrożenia oprogramowania help desk w branży nieruchomości.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Tak… korzystają z LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo! Nie pytamy o dane karty kredytowej
Artykuły powiązane zBudowa i nieruchomości
Dołącz pliki do artykułów z bazy wiedzy. Wypróbuj funkcję LiveAgent – Załączniki w artykułach. Przeczytaj więcej na ten temat w artykule.

Załączniki w artykułach

Zapewniamy wsparcie techniczne dla przemysłu i biznesu. Przenoszenie danych i tłumaczenia w wielu językach. Możliwość integracji z Voyced VoIP.

Darmowy czat internetowy to system przeznaczony do komunikacji między dwiema lub więcej osobami w czasie rzeczywistym przez Internet. Nie wymaga specjalnego oprogramowania do czatu

Darmowy czat internetowy

Czat na żywo to narzędzie komunikacji online, które oferuje pomoc klientom. LiveAgent zapewnia wiele kanałów komunikacji, w tym czat, połączenia głosowe, rozmowy wideo i formularz kontaktowy. Integracja z Twitterem oferuje rozwiązanie o przystępnych cenach.

LiveAgent sprawdza się w wielu obszarach biznesowych. Zobacz, jak spełnia Twoje wymagania i popraw swój dział obsługi klienta.

Jedno rozwiązanie help desk dla wielu branż

"Learn how to effectively market your business by leveraging social media platforms and targeting your audience with compelling content."

Dołącz pliki do artykułów z bazy wiedzy. Wypróbuj funkcję LiveAgent – Załączniki w artykułach. Przeczytaj więcej na ten temat w artykule.

Załączniki w artykułach

Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.

Liveagent oferuje niezawodny system ticketowy, integrację z wieloma kanałami, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Liveagent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia współczynniki konwersji.

Szukasz alternatywy dla Samange?

Oprogramowanie LiveAgent oferuje lepsze zarządzanie relacjami z klientami i obsługę wielokanałową, jest alternatywą dla Freshcaller i Intercom.

Helpdesk lub wsparcie techniczne to system informacyjno-komunikacyjny, który koncentruje się przede wszystkim na technologii informacyjnej. Kliknij po więcej.

Portal pomocy technicznej

Firma LiveAgent oferuje aplikację do czatowania online, obsługę wielokanałową, wsparcie klienta 24/7 i program lojalnościowy. Można załóż darmowe konto i korzystać z różnych możliwości komunikacji.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo