Cenne w każdej branży

Odkryj, jak LiveAgent usprawnia Twój biznes budowlany lub nieruchomościowy.

  • ✓ Bez opłaty konfiguracyjnej
  • ✓ Obsługa klienta 24/7
Używane przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Zwiększ wsparcie

Stwórz pozytywny CX, który sprawi, że Twoi klienci będą mówić.

24%

Skróć czas reakcji

Popraw współczynnik pierwszej reakcji dzięki automatycznemu przekierowywaniu zgłoszeń.

37%

Zmniejsz liczbę biletów

Zmniejsz napływ zgłoszeń do pomocy technicznej dzięki bazie wiedzy.

Industry background

System help desk dla nieruchomości

Zbuduj wyjątkową obsługę klienta z LiveAgent. Wyciągnij pomocną dłoń do przyszłych kupców Twoich nieruchomości z czatem na żywo.

  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge

Odpowiadaj na pytania potencjalnego klienta za pośrednictwem czatu na żywo lub czatu wideo, gdy przegląda on Twój katalog domów.

Udzielaj błyskawicznych odpowiedzi na często zadawane pytania, korzystając z szablonów odpowiedzi i szablonów wiadomości e-mail.

Monitoruj zachowanie osób odwiedzających Twoją witrynę i zaproś ich do czatu, gdy nadejdzie odpowiedni czas, a konwersja będzie bliska.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Zwiększ wartość Twojego biznesu

Im więcej masz zadowolonych klientów, tym wyższa Twoja wartość i pozycja na rynku nieruchomości. Twoi klienci oczekują najwyższej jakości usługi – nie zadowalaj się przeciętną. Wielokanałowy system help desk może realnie zwiększyć Twoje przychody i pomóc Ci zbudować bazę lojalnych klientów.

real estate-illustration
house-illustration

Sprzedawaj więcej nieruchomości dzięki czatowi na żywo

Dostarcz przyszłym kupującym odpowiednie informacje w odpowiednim czasie używając czatu na żywo. Nie musisz czekać kilka godzin z odpowiedzią – wykorzystaj moment! Zwiększ liczbę zadowolonych klientów i poziom penetracji rynku z systemem help desk dla nieruchomości.

Dowiedz się więcej

Buduj cegiełka po cegiełce

Elastyczność i zdolność do dopasowania przyszłego domu pod indywidualne potrzeby to kluczowe sprawy. Twoi klienci biorą je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji o zakupie wymarzonego domu. LiveAgent daje Ci wolność dostosowania Twojego wsparcia klienta pod obecne potrzeby. Wolisz czat na żywo? Mamy to. Wbudowane call center? Możesz na nas liczyć.

building a house-illustration

Zarezerwuj demo w dniu, który najbardziej Ci odpowiada

Umów się na demo

Porozmawiaj z menedżerem sprzedaży LiveAgent

Szybko wystartuj z konkurencją i umów się na indywidualną rozmowę telefoniczną z jednym z naszych przedstawicieli ds. sukcesu klientów, aby zobaczyć, jak LiveAgent może przynieść korzyści Twojej firmie.

Czego nauczysz się podczas demonstracji

  • Jak osiągnąć swoje cele biznesowe dzięki LiveAgent
  • Który plan jest odpowiedni dla Ciebie w oparciu o Twoje cele biznesowe
  • Jak działa LiveAgent
  • Odpowiedzi na wszelkie pytania dotyczące cen, usług, integracji i funkcji
i jeszcze więcej

„Podejdź do każdego klienta z pomysłem pomocy mu w rozwiązaniu problemu lub osiągnięciu celu, a nie sprzedaży produktu lub usługi”. – Brian Tracy

Andrej Saxon, Kierownik sprzedaży

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Zaoszczędź więcej dzięki LiveAgent

Przeanalizuj i porównaj LiveAgent z różnymi rozwiązaniami obsługi klienta i wybierz to, które ma najbardziej odpowiednie funkcje dla Twojej branży i najlepszą cenę.

Ponad 21 tysięcy biznesów nie może się mylić

Przeczytaj historie sukcesu i opinie klientów. Odkryj pozytywny wpływ wdrożenia oprogramowania help desk w branży nieruchomości.

Artykuły powiązane zBudowa i nieruchomości
Świetna obsługa klienta zaczyna się od lepszego oprogramowania wsparcia klienta. Poznaj korzyści płynące z korzystania z LiveAgent i zacznij używać go w 5 minut.

Zapewnij doskonałą obsługę klienta.

LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie obsługi klienta, oferujące rozwiązania dla call center, system obsługi zgłoszeń i czat na żywo. Dostępne są również integracje z ponad 200 narzędziami. Zadowoleni klienci to najlepsi klienci, a LiveAgent oferuje bezpłatną migrację concierge z najpopularniejszych rozwiązań obsługi technicznej.

Zoho Mail to solidne oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail, oferujące wiele funkcji i integrację z innymi aplikacjami. Choć faza wdrażania może być trudna, warto wypróbować.

Recenzje oprogramowania do zarządzania pocztą e-mail

Zoho Mail to solidne oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail, oferujące wiele funkcji i integrację z innymi aplikacjami. Choć faza wdrażania może być trudna, warto wypróbować.

Porównanie standardów obsługi klienta w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, uwzględniające kulturowe różnice i ich wpływ na doświadczenie klienta. Jack Whitehall analizuje wpływ czynników kulturowych na obsługę klienta w różnych krajach.

Obsługa klienta w Wielkiej Brytanii kontra w Stanach Zjednoczonych | Jack Whitehall

Porównanie standardów obsługi klienta w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, uwzględniające kulturowe różnice i ich wpływ na doświadczenie klienta. Jack Whitehall analizuje wpływ czynników kulturowych na obsługę klienta w różnych krajach.

LiveAgent oferuje dziennik wypełnionych i utraconych umów SLA z określonego przedziału czasu i działu. Poszczególne wpisy można sortować za pomocą różnych filtrów.

Raport dziennika SLA

LiveAgent to platforma oferująca rozwiązania dla przemysłu i biznesu, wsparcie, przenoszenie danych, dziennik zmian oraz zapytania ofertowe. Firma oferuje także blog, szablony, webinary oraz program lojalnościowy. Kontakt można uzyskać mailowo lub przez telefon. Wiadomość z danymi do logowania zostanie wysłana na adres e-mail po zainstalowaniu konta. LiveAgent to firma z nagrodami i certyfikatami, a także partnerami VoIP. Regulamin, polityka bezpieczeństwa i polityka prywatności są dokładnie określone.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x