Cenne w każdej branży

Odkryj, jak LiveAgent usprawnia Twój biznes budowlany lub nieruchomościowy.

  • ✓ Bez opłaty konfiguracyjnej    
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
Używane przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Zwiększ wsparcie

Stwórz pozytywny CX, który sprawi, że Twoi klienci będą mówić.

24%

Skróć czas reakcji

Popraw współczynnik pierwszej reakcji dzięki automatycznemu przekierowywaniu zgłoszeń.

37%

Zmniejsz liczbę biletów

Zmniejsz napływ zgłoszeń do pomocy technicznej dzięki bazie wiedzy.

Industry background

System help desk dla nieruchomości

Zbuduj wyjątkową obsługę klienta z LiveAgent. Wyciągnij pomocną dłoń do przyszłych kupców Twoich nieruchomości z czatem na żywo.

  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • GetApp leaders 2021

Odpowiadaj na pytania potencjalnego klienta za pośrednictwem czatu na żywo lub czatu wideo, gdy przegląda on Twój katalog domów.

Udzielaj błyskawicznych odpowiedzi na często zadawane pytania, korzystając z szablonów odpowiedzi i szablonów wiadomości e-mail.

Monitoruj zachowanie osób odwiedzających Twoją witrynę i zaproś ich do czatu, gdy nadejdzie odpowiedni czas, a konwersja będzie bliska.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Zwiększ wartość Twojego biznesu

Im więcej masz zadowolonych klientów, tym wyższa Twoja wartość i pozycja na rynku nieruchomości. Twoi klienci oczekują najwyższej jakości usługi – nie zadowalaj się przeciętną. Wielokanałowy system help desk może realnie zwiększyć Twoje przychody i pomóc Ci zbudować bazę lojalnych klientów.

real estate-illustration
house-illustration

Sprzedawaj więcej nieruchomości dzięki czatowi na żywo

Dostarcz przyszłym kupującym odpowiednie informacje w odpowiednim czasie używając czatu na żywo. Nie musisz czekać kilka godzin z odpowiedzią – wykorzystaj moment! Zwiększ liczbę zadowolonych klientów i poziom penetracji rynku z systemem help desk dla nieruchomości.

Dowiedz się więcej

Buduj cegiełka po cegiełce

Elastyczność i zdolność do dopasowania przyszłego domu pod indywidualne potrzeby to kluczowe sprawy. Twoi klienci biorą je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji o zakupie wymarzonego domu. LiveAgent daje Ci wolność dostosowania Twojego wsparcia klienta pod obecne potrzeby. Wolisz czat na żywo? Mamy to. Wbudowane call center? Możesz na nas liczyć.

building a house-illustration

Zarezerwuj demo w dniu, który najbardziej Ci odpowiada

Umów się na demo

Porozmawiaj z menedżerem sprzedaży LiveAgent

Szybko wystartuj z konkurencją i umów się na indywidualną rozmowę telefoniczną z jednym z naszych przedstawicieli ds. sukcesu klientów, aby zobaczyć, jak LiveAgent może przynieść korzyści Twojej firmie.

Czego nauczysz się podczas demonstracji

  • Jak osiągnąć swoje cele biznesowe dzięki LiveAgent
  • Który plan jest odpowiedni dla Ciebie w oparciu o Twoje cele biznesowe
  • Jak działa LiveAgent
  • Odpowiedzi na wszelkie pytania dotyczące cen, usług, integracji i funkcji
i jeszcze więcej

„Podejdź do każdego klienta z pomysłem pomocy mu w rozwiązaniu problemu lub osiągnięciu celu, a nie sprzedaży produktu lub usługi”. – Brian Tracy

Andrej Saxon, Kierownik sprzedaży

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Zaoszczędź więcej dzięki LiveAgent

Przeanalizuj i porównaj LiveAgent z różnymi rozwiązaniami obsługi klienta i wybierz to, które ma najbardziej odpowiednie funkcje dla Twojej branży i najlepszą cenę.

Ponad 21 tysięcy biznesów nie może się mylić

Przeczytaj historie sukcesu i opinie klientów. Odkryj pozytywny wpływ wdrożenia oprogramowania help desk w branży nieruchomości.

Artykuły powiązane zBudowa i nieruchomości
Plany LiveAgent rozpoczynają się od 15$ za agenta miesięcznie i obejmują obsługę zgłoszeń e-mailowych, czat na żywo, bazę wiedzy i więcej. Wszystkie funkcje są dostępne za 69$ za agenta miesięcznie.

Cennik LiveAgent

Sprawdź cennik LiveAgent! Plany od $15/miesiąc, darmowy okres próbny, brak umów. Wybierz idealne rozwiązanie dla swojej firmy!

Would you like to improve your knowledge about customer service? Check out our extensive guides, tips & tricks inside LiveAgent academy.

Akademia LiveAgent

Odwiedź Akademię LiveAgent, najlepsze źródło wiedzy o obsłudze klienta! Odkryj tajniki automatyzacji, poprawy doświadczeń klientów, segmentacji oraz kluczowych umiejętności miękkich. Zdobądź cenne wskazówki, jak unikać słabej obsługi i przekształcać niezadowolonych klientów w rzeczników marki. Dołącz do nas i podnieś jakość swojej obsługi klienta!

Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"

Landing PPC Archive - LiveAgent

Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"

LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integracje

Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x