Potrzebujesz bezpłatnego oprogramowania call center?

Zgodnie z CCW, 62% organizacji uważa, że największym wyzwaniem przy przyszłych inwestycjach będzie integracja z obecnym oprogramowaniem call center.

Z LiveAgent nie musi to być wyzwanie. Dodaj swój numer telefonu do LiveAgent i zacznij wykonywać i odbierać połączenia za pośrednictwem przeglądarki, telefonu sprzętowego lub aplikacji mobilnych. Przechowuj nieograniczone nagrania rozmów w LiveAgent i wykorzystuj je do celów szkoleniowych lub prawnych.

Już dziś zacznij zwiększać poziom zadowolenia klientów i produktywność agentów dzięki naszemu bezpłatnemu oprogramowaniu dla centrum obsługi telefonicznej.

Korzyści z bezpłatnego rozwiązania Call Center

Zaimplementuj bezpłatne oprogramowanie call center dla swojej firmy i uzyskaj następujące korzyści:

call center historia połączeń

Krótszy czas reakcji

Nasze oprogramowanie zawiera bezpłatne funkcje ticketowe, które pomagają zminimalizować całkowity czas spędzony na rozwiązywaniu zapytań klientów.

Połącz ulubionego dostawcę VoIP i kontakty

Wszystko w jednym miejscu

Twój zespół wsparcia może obsłużyć wszystkie zgłoszenia klientów z wielu kanałów w jednym miejscu.

dlaczego liveagent 2

Większa satysfakcja klientów

Utrzymuj wartościowe relacje z nowymi i lojalnymi klientami. Bądź dostępny na wszystkich kanałach!

czat na żywo poprawia satysfakcję

Większa efektywność zespołu

Dzięki zarządzaniu wszystkimi kanałami wsparcia w jednym miejscu, Twoi agenci spędzają mniej czasu na monitorowaniu wielu urządzeń.

Darmowe funkcje oprogramowania call center

Bezpłatne oprogramowanie centrum obsługi telefonicznej LiveAgent pozwala zaoszczędzić mnóstwo czasu i zwiększyć produktywność agentów. Uwolnij swoich agentów od monitorowania wielu urządzeń i aplikacji telefonicznych. Dzięki bezpłatnemu oprogramowaniu centrum obsługi telefonicznej LiveAgent wszystkie połączenia można wybierać i odbierać w panelu LiveAgent lub w naszej aplikacji LiveAgent. Nasze bezpłatne oprogramowanie call center obsługuje również połączenia wewnętrzne między agentami.

Kolejną podstawową zaletą jest funkcja nagrywania rozmów. Ta funkcja umożliwia przechowywanie i odtwarzanie nagrań rozmów w celach szkoleniowych i prawnych. 

podsumowania funkcji jg7a

Dodatkowe bezpłatne funkcje

Usprawnij interakcje z klientami dzięki naszemu bezpłatnemu oprogramowaniu do obsługi telefonicznej. Oprócz funkcji call center otrzymasz również darmowy, uniwersalny system ticketowy, czat na żywo, bazę wiedzy i nieograniczoną liczbę agentów.

Nasze bezpłatne oprogramowanie call center jest zawsze bezpłatne, ale ma ograniczenia, takie jak 7-dniowa historia wyszukiwania ticketów, 1 adres e-mail, 1 numer telefonu i 1 przycisk czatu na żywo. Jeśli interesują Cię bardziej zaawansowane funkcje lub brak ograniczeń liczby przycisków czatu, e-maili lub numerów, które możesz zintegrować z LiveAgent, sprawdź nasze płatne plany.

Darmowe oprogramowanie Call Center eliminuje problemy z obsługą klienta

powolny ślimak

Długi czas reakcji

12% Amerykanów ocenia swoją główną frustrację związaną z obsługą klienta jako „brak szybkości”. Statista

brakujące funkcje

Brak komunikacji wewnątrz zespołu

72% konsumentów uważa, że konieczność wyjaśniania problemu wielu osobom jest złą obsługą klienta. Badania wymiarowe

złamane serce

Frustracja klientów

Jedna trzecia konsumentów twierdzi, że rozważyłaby zmianę firmy po zaledwie jednym przypadku złej obsługi klienta. American Express

Odzyskaj brakujące szczegóły

Brak przejrzystości

72% konsumentów twierdzi, że kontaktując się z obsługą klienta, oczekują oni, że agent „wie, kim są, co kupili i będzie miał wgląd w swoje poprzednie zobowiązania”. Microsoft

Zamknij Więcej

Wypróbuj LiveAgent już dziś

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i ocenianym jako numer 1 oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Zacznij od naszego bezpłatnego rozwiązania do obsługi telefonicznej i uaktualnij je do wersji płatnej w dowolnym momencie, aby otrzymać nieograniczoną historię zgłoszeń, więcej funkcji i brak ograniczeń liczby przycisków czatu na żywo, adresów e-mail, numerów telefonów i formularzy kontaktowych.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Zgadłeś… to LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.