Potrzebujesz bezpłatnego oprogramowania call center?

Według CCW 62% organizacji uważa, że największym wyzwaniem przy przyszłych inwestycjach będzie integracja z obecnym oprogramowaniem call center.

Z LiveAgent nie musi to być wyzwanie! Dodaj swój numer telefonu do LiveAgent i zacznij wykonywać i odbierać połączenia za pośrednictwem przeglądarki, telefonu lub aplikacji mobilnych. Przechowuj nieograniczone nagrania rozmów w LiveAgent i wykorzystuj je do celów szkoleniowych lub prawnych.

Już dziś zacznij zwiększać poziom zadowolenia klientów i produktywność agentów dzięki naszemu bezpłatnemu oprogramowaniu dla centrum obsługi telefonicznej.

Korzyści z bezpłatnego rozwiązania Call Center

Rozpocznij wdrożenie bezpłatnego oprogramowania call center dla swojej firmy i uzyskaj następujące korzyści:

call center track calls history - icon

Krótszy czas reakcji

Nasze oprogramowanie zawiera bezpłatne funkcje obsługi zgłoszeń, które pomagają zminimalizować całkowity czas spędzony na rozwiązywaniu zapytań klientów.

Połącz ulubionego dostawcę VoIP i kontakty

Wszystko w jednym miejscu

Twój zespół wsparcia może obsłużyć wszystkie zgłoszenia klientów z wielu kanałów w jednym miejscu.

hearts - icon

Większa satysfakcja klientów

Utrzymuj wartościowe relacje z nowymi i lojalnymi klientami. Bądź dostępny na wszystkich kanałach!

live chat improves satisfaction - icon

Większa efektywność zespołu

Dzięki zarządzaniu wszystkimi kanałami wsparcia w jednym miejscu, Twoi agenci spędzają mniej czasu na monitorowaniu wielu urządzeń.

Darmowe funkcje oprogramowania call center

Bezpłatne oprogramowanie centrum obsługi telefonicznej LiveAgent pozwala zaoszczędzić mnóstwo czasu i zwiększyć produktywność agentów. Uwolnij swoich agentów od monitorowania wielu urządzeń i aplikacji telefonicznych. Dzięki bezpłatnemu oprogramowaniu centrum obsługi telefonicznej LiveAgent wszystkie połączenia można wybierać i odbierać w naszym panelu lub aplikacji. Nasze bezpłatne oprogramowanie call center obsługuje również połączenia wewnętrzne między agentami.

Kolejną podstawową zaletą jest funkcja nagrywania rozmów. Ta funkcja umożliwia przechowywanie i odtwarzanie nagrań rozmów w celach szkoleniowych i prawnych.

Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent
features overview - integration

Dodatkowe bezpłatne funkcje

Usprawnij interakcje z klientami dzięki naszemu bezpłatnemu oprogramowaniu do obsługi telefonicznej. Oprócz funkcji call center otrzymasz również darmowy, uniwersalny system obsługi zgłoszeń, czat na żywo, bazę wiedzy i nieograniczoną liczbę agentów.

Nasze bezpłatne oprogramowanie call center jest zawsze bezpłatne, ale ma ograniczenia, takie jak 7-dniowa historia wyszukiwania zgłoszeń (ticketów), 1 adres e-mail, 1 numer telefonu i 1 przycisk czatu na żywo. Jeśli interesują Cię bardziej zaawansowane funkcje lub brak ograniczeń liczby przycisków czatu, e-maili lub numerów, które możesz zintegrować z LiveAgent, sprawdź nasze płatne plany.

Porównaj plany

Darmowe oprogramowanie Call Center eliminuje problemy z obsługą klienta

snail-icon

Długi czas reakcji

12% Amerykanów ocenia swoją główną frustrację związaną z obsługą klienta jako „brak szybkości”. Statista

missing features - icon

Brak komunikacji wewnątrz zespołu

72% konsumentów uważa, że konieczność wyjaśniania problemu wielu osobom to znak słabej obsługi klienta. Dimensional Researcz

heartbroken-icon

Frustracja klientów

Jedna trzecia konsumentów twierdzi, że rozważyłaby zmianę firmy po zaledwie jednym przypadku słabej obsługi klienta. American Express

Odzyskaj brakujące szczegóły

Brak przejrzystości

72% konsumentów twierdzi, że kontaktując się z obsługą klienta, oczekują oni, że agent „wie, kim są, co kupili i będzie miał wgląd w poprzednie interakcje”. Microsoft

Men shaking hands - illustration

Wypróbuj LiveAgent już dziś

LiveAgent jest najczęściej i najwyżej recenzowanym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Zacznij od naszego bezpłatnego rozwiązania do obsługi telefonicznej i uaktualnij je do wersji płatnej w dowolnym momencie, aby otrzymać nieograniczoną historię zgłoszeń, więcej funkcji i brak ograniczeń liczby przycisków czatu na żywo, adresów e-mail, numerów telefonów i formularzy kontaktowych.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent – bingo!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej
Artykuły powiązane zDarmowe oprogramowanie Call Center
Usprawnij obsługę klienta dzięki możliwościom self-service oferowanym przez narzędzie help desk od LiveAgent. Daj swoim klientom możliwość samodzielnego rozwiązywania problemów - 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Narzędzie self-service

Narzędzie LiveAgent oferuje obsługę klienta przez człowieka, integrację z Twitterem i wiele innych funkcji. Dzięki samoobsłudze klienta można zwiększyć satysfakcję klientów i obniżyć koszty wsparcia. LiveAgent to kompleksowe i elastyczne rozwiązanie dla obsługi zgłoszeń klientów, czatu na żywo i obsługi mediów społecznościowych.

Narzedzie Self Service

Narzędzie self-service

Usprawnij obsługę klienta dzięki możliwościom self-service oferowanym przez narzędzie help desk od LiveAgent. Daj swoim klientom możliwość samodzielnego rozwiązywania problemów - 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Badania pokazują, że 39% klientów woli rozmowę telefoniczną od innych form kontaktu. Z LiveAgent stworzysz wirtualne call center w swoim oprogramowaniu obsługi klienta. Z łatwością zarządzaj przychodzącymi połączeniami, polepszaj wyniki swojego działu obsługi klienta i zwiększ sprzedaż.

Oprogramowanie inbound call center

Zautomatyzowane połączenia pomagają zarządzać czasem pracowników i zwiększyć sprzedaż. LiveAgent oferuje kompleksowe oprogramowanie call center z funkcjami IVR, nagrywaniem rozmów, wideo czatem i analizą wyników. Idealne dla firm, które chcą zwiększyć efektywność obsługi klienta.

LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, system ticketowy i automatyzację, aby zapewnić wyjątkowe wsparcie. Zwiększ swoją sprzedaż dzięki LiveAgent już dziś.

Zwiększ swoją sprzedaż dzięki LiveAgent!

Firma powinna skupić się na dostarczaniu wartości klientom, zmniejszaniu ich wysiłków i zapewnianiu szybkiej, spersonalizowanej obsługi, aby zwiększyć sprzedaż. Oprogramowanie pomocy technicznej, takie jak LiveAgent, oferuje zaawansowane funkcje, integracje i łatwość obsługi, co może poprawić jakość obsługi klienta i zwiększyć sprzedaż.

Jeśli chcesz zapewnić swoim klientom doskonałą obsługę klienta, rozpocznij od bezpłatnego oprogramowania wirtualnego centrum obsługi telefonicznej.

Darmowe narzędzie call center

Tekst porusza temat zarządzania centrum obsługi klienta. Autor suguruje wyznaczanie konkretnych celów dla agentów call center, skracanie czasu oczekiwania, korzystanie z danych klientów oraz wybór odpowiedniego oprogramowania call center. Autor poleca przetestowanie kilku bezpłatnych narzędzi call center przed ewentualnym wyborem płatnego. Ostatecznie zdecydowanie najlepszym wyjściem jest omnichannelowe centrum obsługi klienta, oferujące zintegrowaną strategię obsługi klienta we wszystkich kanałach.

Darmowe narzędzie czatu na żywo od LiveAgent pozwoli Ci na swobodną komunikację oraz zamieni odwiedzających w klientów. Skorzystaj z najszybszego widgetu czatu.

Szukasz darmowego oprogramowania czatu na żywo?

Oprogramowanie LiveAgent oferuje alternatywę dla Samange i Freshcaller, zapewniając lepsze zarządzanie relacjami z klientami i obsługę wielokanałową. Wsparcie w aplikacji oraz darmowe narzędzie czatu na żywo to kluczowe elementy udanego biznesu. Integracja z Twitterem zapewnia rozwiązanie o przystępnych cenach.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x