Narzędzie LiveAgent oferuje obsługę klienta przez człowieka, integrację z Twitterem i wiele innych funkcji. Dzięki samoobsłudze klienta można zwiększyć satysfakcję klientów i obniżyć koszty wsparcia. LiveAgent to kompleksowe i elastyczne rozwiązanie dla obsługi zgłoszeń klientów, czatu na żywo i obsługi mediów społecznościowych.
Oprogramowanie inbound call center
Zautomatyzowane połączenia pomagają zarządzać czasem pracowników i zwiększyć sprzedaż. LiveAgent oferuje kompleksowe oprogramowanie call center z funkcjami IVR, nagrywaniem rozmów, wideo czatem i analizą wyników. Idealne dla firm, które chcą zwiększyć efektywność obsługi klienta.
Zwiększ swoją sprzedaż dzięki LiveAgent!
Firma powinna skupić się na dostarczaniu wartości klientom, zmniejszaniu ich wysiłków i zapewnianiu szybkiej, spersonalizowanej obsługi, aby zwiększyć sprzedaż. Oprogramowanie pomocy technicznej, takie jak LiveAgent, oferuje zaawansowane funkcje, integracje i łatwość obsługi, co może poprawić jakość obsługi klienta i zwiększyć sprzedaż.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.