Wersja próbna

Potrzebujesz bezpłatnego oprogramowania call center?

Według CCW 62% organizacji uważa, że największym wyzwaniem przy przyszłych inwestycjach będzie integracja z obecnym oprogramowaniem call center.

Z LiveAgent nie musi to być wyzwanie! Dodaj swój numer telefonu do LiveAgent i zacznij wykonywać i odbierać połączenia za pośrednictwem przeglądarki, telefonu lub aplikacji mobilnych. Przechowuj nieograniczone nagrania rozmów w LiveAgent i wykorzystuj je do celów szkoleniowych lub prawnych.

Już dziś zacznij zwiększać poziom zadowolenia klientów i produktywność agentów dzięki naszemu bezpłatnemu oprogramowaniu dla centrum obsługi telefonicznej.

Korzyści z bezpłatnego rozwiązania Call Center

Rozpocznij wdrożenie bezpłatnego oprogramowania call center dla swojej firmy i uzyskaj następujące korzyści:

call center track calls history - icon

Krótszy czas reakcji

Nasze oprogramowanie zawiera bezpłatne funkcje obsługi zgłoszeń, które pomagają zminimalizować całkowity czas spędzony na rozwiązywaniu zapytań klientów.

Połącz ulubionego dostawcę VoIP i kontakty

Wszystko w jednym miejscu

Twój zespół wsparcia może obsłużyć wszystkie zgłoszenia klientów z wielu kanałów w jednym miejscu.

hearts - icon

Większa satysfakcja klientów

Utrzymuj wartościowe relacje z nowymi i lojalnymi klientami. Bądź dostępny na wszystkich kanałach!

live chat improves satisfaction - icon

Większa efektywność zespołu

Dzięki zarządzaniu wszystkimi kanałami wsparcia w jednym miejscu, Twoi agenci spędzają mniej czasu na monitorowaniu wielu urządzeń.

Darmowe funkcje oprogramowania call center

Bezpłatne oprogramowanie centrum obsługi telefonicznej LiveAgent pozwala zaoszczędzić mnóstwo czasu i zwiększyć produktywność agentów. Uwolnij swoich agentów od monitorowania wielu urządzeń i aplikacji telefonicznych. Dzięki bezpłatnemu oprogramowaniu centrum obsługi telefonicznej LiveAgent wszystkie połączenia można wybierać i odbierać w naszym panelu lub aplikacji. Nasze bezpłatne oprogramowanie call center obsługuje również połączenia wewnętrzne między agentami.

Kolejną podstawową zaletą jest funkcja nagrywania rozmów. Ta funkcja umożliwia przechowywanie i odtwarzanie nagrań rozmów w celach szkoleniowych i prawnych.

features overview - integration

Dodatkowe bezpłatne funkcje

Usprawnij interakcje z klientami dzięki naszemu bezpłatnemu oprogramowaniu do obsługi telefonicznej. Oprócz funkcji call center otrzymasz również darmowy, uniwersalny system obsługi zgłoszeń, czat na żywo, bazę wiedzy i nieograniczoną liczbę agentów.

Nasze bezpłatne oprogramowanie call center jest zawsze bezpłatne, ale ma ograniczenia, takie jak 7-dniowa historia wyszukiwania zgłoszeń (ticketów), 1 adres e-mail, 1 numer telefonu i 1 przycisk czatu na żywo. Jeśli interesują Cię bardziej zaawansowane funkcje lub brak ograniczeń liczby przycisków czatu, e-maili lub numerów, które możesz zintegrować z LiveAgent, sprawdź nasze płatne plany.

Darmowe oprogramowanie Call Center eliminuje problemy z obsługą klienta

snail-icon

Długi czas reakcji

12% Amerykanów ocenia swoją główną frustrację związaną z obsługą klienta jako „brak szybkości”. Statista

missing features - icon

Brak komunikacji wewnątrz zespołu

72% konsumentów uważa, że konieczność wyjaśniania problemu wielu osobom to znak słabej obsługi klienta. Dimensional Researcz

heartbroken-icon

Frustracja klientów

Jedna trzecia konsumentów twierdzi, że rozważyłaby zmianę firmy po zaledwie jednym przypadku słabej obsługi klienta. American Express

Odzyskaj brakujące szczegóły

Brak przejrzystości

72% konsumentów twierdzi, że kontaktując się z obsługą klienta, oczekują oni, że agent „wie, kim są, co kupili i będzie miał wgląd w poprzednie interakcje”. Microsoft

Men shaking hands - illustration

Wypróbuj LiveAgent już dziś

LiveAgent jest najczęściej i najwyżej recenzowanym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Zacznij od naszego bezpłatnego rozwiązania do obsługi telefonicznej i uaktualnij je do wersji płatnej w dowolnym momencie, aby otrzymać nieograniczoną historię zgłoszeń, więcej funkcji i brak ograniczeń liczby przycisków czatu na żywo, adresów e-mail, numerów telefonów i formularzy kontaktowych.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent – bingo!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo