Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Szukasz darmowego oprogramowania do zarządzania klientami?

LiveAgent to właściwy wybór dla Twojej firmy. Możesz cieszyć się darmowym kontem, mając dostęp do podstawowych funkcji zapewniających doskonałą obsługę i zarządzanie relacjiami z klientem.

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone

Co zyskasz korzystając z darmowego oprogramowania do zarządzania relacjami z klientem?

Zarządzanie relacjami z klientami nie musi być trudne – wystarczy, że masz odpowiednie narzędzie do pracy.

call center historia połączeń

Odpowiadaj szybko i skutecznie

Darmowy system obsługi zgłoszeń umożliwia szybką reakcję na zapytania klientów.

Zwiększ współczynnik konwersji dzięki oprogramowaniu do czatu na żywo

Wszystko w jednym miejscu

Zapytania klientów są przechowywane w jednym miejscu, co pozwala skupić się na skutecznym rozwiązywaniu. Cała komunikacja jest doskonale zorganizowana w jednym miejscu.

Uścisk dłoni

Zadowoleni klienci

Możesz sprawić, że Twoi klienci będą zadowoleni. Nawet darmowe konto daje Ci dostęp do podstawowych funkcji dla efektywnej obsługi klienta.

czat na żywo poprawia satysfakcję

Większa produktywność zespołu

Zarządzając relacjami z klientami za pomocą LiveAgent, możesz zwiększyć przepływ pracy oraz wydajność wsparcia klientów.

Zarządzanie relacjami z klientami za pomocą LiveAgent

Dzięki odpowiedniemu oprogramowaniu możesz sprawić, że interakcja z klientem będzie najwyższym priorytetem. Używając darmowego oprogramowania LiveAgent do zarządzania relacjami z klientami, otrzymujesz jedno miejsce na wszystkie swoje e-maile, czaty na żywo, połączenia i formularze kontaktowe. Możesz korzystać z nieograniczonej liczby agentów mających dostęp do zarządzania całą komunikacją.

Lista funkcji darmowego konta LiveAgent

Darmowy plan LiveAgent jest ograniczony i nie obejmuje wszystkich funkcji obsługi zgłoszeń czy  pomocy technicznej, takich jak: automatyzacje, zasady, umowy SLA, konta społecznościowe i zaawansowane raporty … Sprawdź i porównaj, które funkcje są zawarte w darmowym abonamencie, a których brakuje.

Bezpłatna migracja oprogramowania pomocy technicznej

Darmowy plan

Darmowy

7-dniowa historia zgłoszeń

Ograniczone integracje

Brak kont społecznościowych

Limitowane funkcje

Darmowy czat na żywo

Płatny plan

od 15 euro miesięcznie

Bez ograniczeń

Mnóstwo przydatnych funkcji

Konta w mediach społecznościowych

Pełna historia wiadomości

i wiele więcej…

Darmowy czat na żywo

Posiadając na swojej stronie internetowej czat na żywo, masz szansę na interakcję ze swoimi klientami, zanim opuszczą Twoją stronę. Czat na żywo to szybkie rozwiązanie dla klientów szukających porady lub informacji.

LiveAgent ma najszybszy na rynku widżet czatu na żywo, z szybkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy. Nawet nasze darmowe konto zawiera taką funkcję, dostępną bez żadnych zobowiązań.

Darmowy system obsługi zgłoszeń

System obsługi zgłoszeń LiveAgent to właściwy wybór dla każdej firmy. Nasz system zamienia całą napływającą komunikację z klientem w tickety, które są automatycznie sortowane w panelu LiveAgent.

Darmowe centrum obsługi telefonicznej

W ciągu kilku minut skonfiguruj własne centrum obsługi telefonicznej i zarządzaj klientami na bardziej spersonalizowanym poziomie poprzez przeglądarkę, telefon lub aplikację mobilną. Dzięki temu nie musisz inwestować w specjalną konfigurację telefonu ani dodatkowy sprzęt, aby fizycznie skonfigurować centrum telefoniczne.

Bezpłatna baza wiedzy

Czy wiesz, że klienci będą prawdopodobnie samodzielnie szukać informacji, zanim skontaktują się z pracownikami centrum obsługi klienta? Utwórz za darmo własną bazę wiedzy i zapewnij klientom dostęp do przydatnych artykułów dotyczących Twojej firmy. Możesz nawet dostosować bazę wiedzy tak, aby pasowała do wizerunku Twojej firmy.

odkryj miłośnik książek mkck
anuluj zwycięzcy ao2o

Gotowy na lepsze zarządzanie relacjami z klientami?

Wprowadź zmiany w zarządzaniu relacjami z klientami i zapewnij im to, co najlepsze. To nie musi Cię nic kosztować. Jeśli potrzebujesz dodatkowych opcji, zawsze możesz przejść na płatny plan, który zawiera jeszcze więcej możliwości w przystępnej cenie.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę, O2 i Uniwersytet Oksfordzki? Dokładnie… LiveAgent!

Wybróbuj już teraz za darmo Karta kredytowa nie wymagana

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo