Szukasz darmowego oprogramowania do zarządzania klientami?

LiveAgent to właściwy wybór dla Twojej firmy. Możesz cieszyć się darmowym kontem, mając dostęp do podstawowych funkcji zapewniających doskonałą obsługę i zarządzanie relacjiami z klientem.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Co zyskasz korzystając z darmowego oprogramowania do zarządzania relacjami z klientem?

Zarządzanie relacjami z klientami nie musi być trudne – wystarczy, że masz odpowiednie narzędzie do pracy.

call center track calls history - icon

Odpowiadaj szybko i skutecznie

Darmowy system obsługi zgłoszeń umożliwia szybką reakcję na zapytania klientów.

Increase conversion rates via live chat software - icon

Wszystko w jednym miejscu

Zapytania klientów są przechowywane w jednym miejscu, co pozwala skupić się na skutecznym rozwiązywaniu. Cała komunikacja jest doskonale zorganizowana w jednym miejscu.

Uścisk dłoni

Zadowoleni klienci

Możesz sprawić, że Twoi klienci będą zadowoleni. Nawet darmowe konto daje Ci dostęp do podstawowych funkcji dla efektywnej obsługi klienta.

live chat improves satisfaction - icon

Większa produktywność zespołu

Zarządzając relacjami z klientami za pomocą LiveAgent, możesz zwiększyć przepływ pracy oraz wydajność wsparcia klientów.

LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview | Live Agent05:20Youtube video: LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview
Live Agent

Zarządzanie relacjami z klientami za pomocą LiveAgent

Dzięki odpowiedniemu oprogramowaniu możesz sprawić, że interakcja z klientem będzie najwyższym priorytetem. Używając darmowego oprogramowania LiveAgent do zarządzania relacjami z klientami, otrzymujesz jedno miejsce na wszystkie swoje e-maile, czaty na żywo, połączenia i formularze kontaktowe. Możesz korzystać z nieograniczonej liczby agentów mających dostęp do zarządzania całą komunikacją.

Lista funkcji darmowego konta LiveAgent

Darmowy plan LiveAgent jest ograniczony i nie obejmuje wszystkich funkcji obsługi zgłoszeń czy pomocy technicznej, takich jak: automatyzacje, zasady, umowy SLA, konta społecznościowe i zaawansowane raporty … Sprawdź i porównaj, które funkcje są zawarte w darmowym abonamencie, a których brakuje.

Bezpłatna migracja oprogramowania pomocy technicznej

Darmowy plan

Darmowy

7-dniowa historia zgłoszeń

Ograniczone integracje

Brak kont społecznościowych

Limitowane funkcje

Free Live Chat-icon

Płatny plan

od 15 euro miesięcznie

Bez ograniczeń

Mnóstwo przydatnych funkcji

Konta w mediach społecznościowych

Pełna historia wiadomości

i wiele więcej…

LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Darmowy czat na żywo

Posiadając na swojej stronie internetowej czat na żywo, masz szansę na interakcję ze swoimi klientami, zanim opuszczą Twoją stronę. Czat na żywo to szybkie rozwiązanie dla klientów szukających porady lub informacji.

LiveAgent ma , z szybkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy. Nawet nasze darmowe konto zawiera taką funkcję, dostępną bez żadnych zobowiązań.

Darmowy system obsługi zgłoszeń

System obsługi zgłoszeń LiveAgent to właściwy wybór dla każdej firmy. Nasz system zamienia całą napływającą komunikację z klientem w tickety, które są automatycznie sortowane w panelu LiveAgent.

LiveAgent: Ticketing Software Demo | Live Agent03:21Youtube video: LiveAgent: Ticketing Software Demo
Live Agent
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Darmowe centrum obsługi telefonicznej

W ciągu kilku minut skonfiguruj własne centrum obsługi telefonicznej i zarządzaj klientami na bardziej spersonalizowanym poziomie poprzez przeglądarkę, telefon lub aplikację mobilną. Dzięki temu nie musisz inwestować w specjalną konfigurację telefonu ani dodatkowy sprzęt, aby fizycznie skonfigurować centrum telefoniczne.

Bezpłatna baza wiedzy

Czy wiesz, że klienci będą prawdopodobnie samodzielnie szukać informacji, zanim skontaktują się z pracownikami centrum obsługi klienta? Utwórz za darmo własną bazę wiedzy i zapewnij klientom dostęp do przydatnych artykułów dotyczących Twojej firmy. Możesz nawet dostosować bazę wiedzy tak, aby pasowała do wizerunku Twojej firmy.

book lover - illustration
man and woman winners-illustration

Gotowy na lepsze zarządzanie relacjami z klientami?

Wprowadź zmiany w zarządzaniu relacjami z klientami i zapewnij im to, co najlepsze. To nie musi Cię nic kosztować. Jeśli potrzebujesz dodatkowych opcji, zawsze możesz przejść na płatny plan, który zawiera jeszcze więcej możliwości w przystępnej cenie.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę, O2 i Uniwersytet Oksfordzki? Dokładnie… LiveAgent!

Wybróbuj już teraz za darmo Karta kredytowa nie wymagana
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
Artykuły powiązane zDarmowe oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami
Porównanie standardów obsługi klienta w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, uwzględniające kulturowe różnice i ich wpływ na doświadczenie klienta. Jack Whitehall analizuje wpływ czynników kulturowych na obsługę klienta w różnych krajach.

Obsługa klienta w Wielkiej Brytanii kontra w Stanach Zjednoczonych | Jack Whitehall

Porównanie standardów obsługi klienta w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, uwzględniające kulturowe różnice i ich wpływ na doświadczenie klienta. Jack Whitehall analizuje wpływ czynników kulturowych na obsługę klienta w różnych krajach.

Custom roles available permissions

LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.

Wydrukuj zgłoszenia w wersji do druku dzięki funkcji LiveAgent – Drukuj zgłoszenia. Przeczytaj o tym w artykule i obejrzyj nasz film.

Eksport zgłoszeń

LiveAgent umożliwia eksport zgłoszeń do wersji HTML lub PDF, co ułatwia drukowanie zgłoszeń. Można również wypróbować bezpłatny 30-dniowy trial.

Recenzje oprogramowania typu softphone (telefonów programowych) to doskonałe miejsce do wyboru oprogramowania. Można znaleźć recenzje oprogramowania MicroSIP i Bria (X-Lite) oraz skorzystać z różnych kanałów komunikacji.

Recenzja telefonu Cisco 7940 Series

Recenzje oprogramowania typu softphone (telefonów programowych) to doskonałe miejsce do wyboru oprogramowania. Można znaleźć recenzje oprogramowania MicroSIP i Bria (X-Lite) oraz skorzystać z różnych kanałów komunikacji.

How to setup and create Contacts in LiveAgent

LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.

Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster

Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.

You will be
in Good Hands!

Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

Umów się na demo

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Close
Schedule a demo
Schedule a one-on-one call
  • How to achieve your business goals with LiveAgent
  • Tour of the LiveAgent so you can get an idea of how it works
  • Answers to any questions you may have about LiveAgent
Umów się na demo
Start Free Trial x