Szukasz darmowego oprogramowania do zarządzania klientami?

LiveAgent to właściwy wybór dla Twojej firmy. Możesz cieszyć się darmowym kontem, mając dostęp do podstawowych funkcji zapewniających doskonałą obsługę i zarządzanie relacjiami z klientem.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Co zyskasz korzystając z darmowego oprogramowania do zarządzania relacjami z klientem?

Zarządzanie relacjami z klientami nie musi być trudne – wystarczy, że masz odpowiednie narzędzie do pracy.

call center track calls history - icon

Odpowiadaj szybko i skutecznie

Darmowy system obsługi zgłoszeń umożliwia szybką reakcję na zapytania klientów.

Increase conversion rates via live chat software - icon

Wszystko w jednym miejscu

Zapytania klientów są przechowywane w jednym miejscu, co pozwala skupić się na skutecznym rozwiązywaniu. Cała komunikacja jest doskonale zorganizowana w jednym miejscu.

Uścisk dłoni

Zadowoleni klienci

Możesz sprawić, że Twoi klienci będą zadowoleni. Nawet darmowe konto daje Ci dostęp do podstawowych funkcji dla efektywnej obsługi klienta.

live chat improves satisfaction - icon

Większa produktywność zespołu

Zarządzając relacjami z klientami za pomocą LiveAgent, możesz zwiększyć przepływ pracy oraz wydajność wsparcia klientów.

LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview | Live Agent05:20Youtube video: LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview
Live Agent

Zarządzanie relacjami z klientami za pomocą LiveAgent

Dzięki odpowiedniemu oprogramowaniu możesz sprawić, że interakcja z klientem będzie najwyższym priorytetem. Używając darmowego oprogramowania LiveAgent do zarządzania relacjami z klientami, otrzymujesz jedno miejsce na wszystkie swoje e-maile, czaty na żywo, połączenia i formularze kontaktowe. Możesz korzystać z nieograniczonej liczby agentów mających dostęp do zarządzania całą komunikacją.

Lista funkcji darmowego konta LiveAgent

Darmowy plan LiveAgent jest ograniczony i nie obejmuje wszystkich funkcji obsługi zgłoszeń czy  pomocy technicznej, takich jak: automatyzacje, zasady, umowy SLA, konta społecznościowe i zaawansowane raporty … Sprawdź i porównaj, które funkcje są zawarte w darmowym abonamencie, a których brakuje.

Bezpłatna migracja oprogramowania pomocy technicznej

Darmowy plan

Darmowy

7-dniowa historia zgłoszeń

Ograniczone integracje

Brak kont społecznościowych

Limitowane funkcje

Free Live Chat-icon

Płatny plan

od 15 euro miesięcznie

Bez ograniczeń

Mnóstwo przydatnych funkcji

Konta w mediach społecznościowych

Pełna historia wiadomości

i wiele więcej…

LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Darmowy czat na żywo

Posiadając na swojej stronie internetowej czat na żywo, masz szansę na interakcję ze swoimi klientami, zanim opuszczą Twoją stronę. Czat na żywo to szybkie rozwiązanie dla klientów szukających porady lub informacji.

LiveAgent ma najszybszy na rynku widżet czatu na żywo, z szybkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy. Nawet nasze darmowe konto zawiera taką funkcję, dostępną bez żadnych zobowiązań.

Darmowy system obsługi zgłoszeń

System obsługi zgłoszeń LiveAgent to właściwy wybór dla każdej firmy. Nasz system zamienia całą napływającą komunikację z klientem w tickety, które są automatycznie sortowane w panelu LiveAgent.

LiveAgent: Ticketing Software Demo | Live Agent03:21Youtube video: LiveAgent: Ticketing Software Demo
Live Agent
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Darmowe centrum obsługi telefonicznej

W ciągu kilku minut skonfiguruj własne centrum obsługi telefonicznej i zarządzaj klientami na bardziej spersonalizowanym poziomie poprzez przeglądarkę, telefon lub aplikację mobilną. Dzięki temu nie musisz inwestować w specjalną konfigurację telefonu ani dodatkowy sprzęt, aby fizycznie skonfigurować centrum telefoniczne.

Bezpłatna baza wiedzy

Czy wiesz, że klienci będą prawdopodobnie samodzielnie szukać informacji, zanim skontaktują się z pracownikami centrum obsługi klienta? Utwórz za darmo własną bazę wiedzy i zapewnij klientom dostęp do przydatnych artykułów dotyczących Twojej firmy. Możesz nawet dostosować bazę wiedzy tak, aby pasowała do wizerunku Twojej firmy.

book lover - illustration
man and woman winners-illustration

Gotowy na lepsze zarządzanie relacjami z klientami?

Wprowadź zmiany w zarządzaniu relacjami z klientami i zapewnij im to, co najlepsze. To nie musi Cię nic kosztować. Jeśli potrzebujesz dodatkowych opcji, zawsze możesz przejść na płatny plan, który zawiera jeszcze więcej możliwości w przystępnej cenie.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę, O2 i Uniwersytet Oksfordzki? Dokładnie… LiveAgent!

Wybróbuj już teraz za darmo Karta kredytowa nie wymagana
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
Artykuły powiązane zDarmowe oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami
Historia czatów jest łatwo dostępna wraz z bieżącymi rozmowami. Śledź poprzednie zapytania klientów lub wyszukuj informacje.

Historia czatu

"Narzędzie LiveAgent oferuje wiele funkcji, takich jak rozmowy z klientami w czasie rzeczywistym, zarządzanie zgłoszeniami, obsługę czasu i więcej, aby pomóc firmom poprawić obsługę klienta."

Rozważasz LiveAgent do obsługi Twojego czatu na żywo? Zapoznaj się z naszą recenzją i dowiedz się, jak wypadł w naszych ogólnych testach.

Recenzja czatu na żywo LiveAgent

Chatra oferuje dobre narzędzia do komunikacji, ale jest droższy od konkurencji. LiveAgent również ma dobre funkcje, ale ma problemy z personalizacją i usuwaniem brandingu. Overall warto rozważyć LiveAgent dla obsługi klienta w mediach społecznościowych.

Wsparcie wielokanałowe to sposób na zapewnienie klientom szerokiego wachlarza możliwości dotarcia do Ciebie. Możesz wybierać spośród szerokiej gamy platform mediów społecznościowych.

Obsługa wielu kanałów

Wsparcie wielokanałowe to obsługa klienta w różnych kanałach, takich jak czat, telefon czy media społecznościowe. LiveAgent oferuje tę funkcję, umożliwiając firmom wysoki poziom obsługi klienta.

Zbierz więcej informacji o swoich zgłoszeniach dzięki polom zgłoszeń. Pola zgłoszeń można dostosować, dodając więcej informacji, które pomogą Ci je uporządkować.

Pola zgłoszeń

LiveAgent to platforma służąca do wsparcia przenoszenia danych, z dziennikiem zmian i zapytaniami ofertowymi. Firma oferuje program lojalnościowy i partnerstwa VoIP. Na ich stronie istnieje blog, słowniczek, akademia, szablony, webinary oraz test pisania. Można się też zapisać do newslettera. Wszystkie prawa zastrzeżone. Tworzenie konta w LiveAgent wymaga podania danych do logowania, a po zakończeniu procesu użytkownik otrzymuje dostęp do swojego pulpitu nawigacyjnego. Stronie używa plików cookie, a użytkownik ma możliwość zaakceptowania lub odrzucenia polityki prywatności i plików cookies.

Zdarzenia czasowe to tak zwane reguły czasowe. Reguły czasowe nie są wyzwalane przez warunek, ale zamiast tego przez zdarzenie czasowe. Dowiedz się więcej o zasadach czasowych.

Wydarzenia oparte na czasie

LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które pozwala na rozwiązywanie zgłoszeń, śledzenie czasu ich rozwiązania oraz unikanie zaległości poprzez nadanie priorytetów i współpracę zespołu. Kluczowym wskaźnikiem w call center jest średni czas obsługi (AHT), który można sprawdzić w raporcie Czas w LiveAgent. LiveAgent oferuje demo oraz subskrypcję newslettera dla zainteresowanych, a na ich stronie są również informacje o cenach, integracjach oraz opiniach i rozwiązaniach dla przemysłu i biznesu.

Już dziś zdobądź przewagę dzięki oprogramowaniu do interakcji z klientami. Bądź na bieżąco ze wszystkimi żądaniami klientów i popraw jakość obsługi klienta we wszystkich kanałach.

Idź ramię w ramię ze swoimi klientami

Opinie użytkowników wyrażają pozytywne opinie na temat LiveAgent, narzędzia do obsługi klienta pokonującego inne dostępne na rynku, zwiększającego efektywność i satysfakcję klientów.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo