Szukasz alternatywy dla Extend?

Dowiedz się, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą Extend na rynku.

  • ✓ Bez opłaty instalacyjnej    
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej    
  • ✓ Zrezygnuj w dowolnym momencie
Używane przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Alternatives animation
Alternatives background

Masz dość swojego oprogramowania do obsługi klienta?

Szukasz alternatywy dla swojego obecnego oprogramowania do obsługi klienta? LiveAgent oferuje Ci kompleksowe rozwiązanie help desk.

Extend jest świetny, ale możesz chcieć spróbować czegoś innego. Nasze oprogramowanie wsparcia klienta jest pełne przydatnych narzędzi, funkcji i integracji. Czytaj dalej, żeby dowiedzieć się więcej!

  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • GetApp leaders 2021

Call center to tylko jeden z elementów układanki.
Zatroszcz się o klientów z LiveAgent.

LiveAgent łączy wiele kanałów obsługi klienta w jedno oprogramowanie
Osoba decydująca między dwoma rozwiązaniami

Kompleksowa alternatywa dla Extend

Przenieś swoją obsługę klienta na wyższy poziom z odpowiednim oprogramowaniem.

LiveAgent to wielokanałowe rozwiązanie dla Twojego oprogramowania, które obsługuje wiele kanałów komunikacji, ponad 175 funkcji i więcej niż 40 integracji. Zapewniaj wsparcie poprzez e-mail, czat na żywo, media społecznościowe, call center i bazę wiedzy.

Jeśli szukasz idealnej alternatywy dla Extand, Jiry czy Intercom, wypróbuj LiveAgent już dziś!

Lepsza obsługa klienta

Obsługa klienta to ważna część każdego odnoszącego sukcesy biznesu. LiveAgent może ułatwić przepływ pracy Twoim agentom, zwiększyć ROI i po prostu pomóc Ci zapewniać lepsze wsparcie klientom.

Niezawodny system obsługi zgłoszeń zarządza całą Twoją komunikacją, dzięki czemu możesz skupić się na tym, co ważne i oszczędzać cenny czas.

Niezapomniane doświadczenie dla klientów

3 powody, dla których firmy przechodzą do LiveAgent

Większa efektywność

Zmniejsz czas pracy swoich agentów i rozwiązuj więcej zapytań klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.

Bogaty w funkcje

Ponad 175 funkcji, dzięki którym Twój przepływ pracy będzie łatwiejszy i przyjemniejszy.

Przystępne ceny

LiveAgent oferuje kompleksowe rozwiązanie w przystępnej cenie. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub dobierz poszczególne funkcje, żeby spersonalizować swoje oprogramowanie help desk.

Lepsza obsługa klienta za mniej pieniędzy

Świetne narzędzia w dobrej cenie

Świetne oprogramowanie do obsługi klienta nie musi być takie drogie. LiveAgent to oprogramowanie do wsparcia klienta w rozsądnej cenie. Oferujemy Ci trzy świetne płatne plany, pełne narzędzi, funkcji i integracji.

Ty musisz jedynie wybrać ten, który najbardziej Ci odpowiada. Zobacz nasze plany i dowiedz się więcej.

Czas na zmiany!

LiveAgent to najczęściej i najwyżej oceniane oprogramowanie help desk dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej z LiveAgent.

Gotowy do przejścia do LiveAgent

Zobacz, dlaczego firmy przechodzą do LiveAgent

Chcesz porównać nas z innym oprogramowaniem?

Zastanawiasz się, jak wypadamy w porównaniu z innymi popularnymi rozwiązaniami dla obsługi klienta? Sprawdź nasze strony z porównaniami i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.

Artykuły powiązane zAlternatywa dla Extend
Plany LiveAgent rozpoczynają się od 15$ za agenta miesięcznie i obejmują obsługę zgłoszeń e-mailowych, czat na żywo, bazę wiedzy i więcej. Wszystkie funkcje są dostępne za 69$ za agenta miesięcznie.

Cennik LiveAgent

Sprawdź cennik LiveAgent! Plany od $15/miesiąc, darmowy okres próbny, brak umów. Wybierz idealne rozwiązanie dla swojej firmy!

Would you like to improve your knowledge about customer service? Check out our extensive guides, tips & tricks inside LiveAgent academy.

Akademia LiveAgent

Odwiedź Akademię LiveAgent, najlepsze źródło wiedzy o obsłudze klienta! Odkryj tajniki automatyzacji, poprawy doświadczeń klientów, segmentacji oraz kluczowych umiejętności miękkich. Zdobądź cenne wskazówki, jak unikać słabej obsługi i przekształcać niezadowolonych klientów w rzeczników marki. Dołącz do nas i podnieś jakość swojej obsługi klienta!

Modulus to firma świadcząca usługi Voice over Internet Protocol. Przeczytaj o integracji Modulus w LiveAgent i jej zaletach.

Modulus

Połącz Modulus VoIP z LiveAgent! Zyskaj elastyczność, oszczędność kosztów i kompatybilność. Darmowa integracja dla subskrybentów!

Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"

Landing PPC Archive - LiveAgent

Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x