Wersja próbna

Odpowiedzialność

Z łatwością zarządzaj obowiązkami związanymi ze zgłoszeniami. Zmień własność zgłoszenia na inny dział lub nawet Agenta . Zawsze wiesz, kto jest odpowiedzialny za rozwiązanie każdego zgłoszenia. Nigdy więcej nie usłyszysz, że „Nie wiedziałem, że to moja odpowiedzialność”.

Zgłoszenia-przypisane-agentowi-LiveAgent

Jeśli jesteś jedynym agentem w LiveAgent, wszystkie zgłoszenia są automatycznie przypisywane do Ciebie. Kiedy dodajesz innych agentów, wszystkie zgłoszenia są nieprzypisane. Możesz przypisać przychodzące zgłoszenia do konkretnego Agenta, tworząc automatyczną Regułę lub ręcznie, klikając przycisk transferu.

Własność zgłoszenia może zostać zmieniona przez:

  • Przekazanie zgłoszenia do innego działu
  • Przypisanie zgłoszenia innemu agentowi
Odpowiedzialność
Żadne zgłoszenie nie jest przypisane do agenta
Odpowiedzialność
Trzy zgłoszenia przypisane do agenta

Przekazanie zgłoszenia do oddziału nie oznacza, że ​​jest on przypisany do jednego z agentów w oddziale. Zgłoszenie zostało przekazany do ich działu i jeden z agentów musi go odebrać lub przypisać go innemu agentowi.

Działy-funkcja-LiveAgent

Powiadomienia e-mail

Powiadomienia można aktywować, aby automatycznie wysyłać wiadomości e-mail do agentów:

  • Gdy zgłoszenie zostaje przypisane do agenta
  • Gdy klient zamieści odpowiedź w zgłoszeniu
  • Kiedy nowe zgłoszenie jest tworzone w dziale, którego członkiem jest agent
Odpowiedzialność-funkcja-LiveAgent

Assign tickets automatically

Take advantage of our “responsibilities” feature and let the system automatically assign tickets to the agents that are best equipped to answer them. Try it today.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo