Odpowiedzialność

Z łatwością zarządzaj obowiązkami związanymi ze zgłoszeniami. Zmień własność zgłoszenia na inny dział dział lub nawet na indywidualnego agenta. Zawsze wiesz, kto jest odpowiedzialny za rozwiązanie każdego zgłoszenia. Nigdy więcej nie usłyszysz, że „nie wiedziałem, że to moja odpowiedzialność”.

 

Odpowiedzialność
Zgłoszenia przypisane do agenta

Gdy jesteś jedynym agentem w LiveAgent, wszystkie zgłoszenia są automatycznie przypisywane do Ciebie. Kiedy dodajesz innych agentów, wszystkie zgłoszenia są nieprzypisane. Możesz przypisać przychodzące zgłoszenia do konkretnego agenta, tworząc regułę automatyczną lub ręcznie, klikając przycisk transferu.

Własność zgłoszenia może zostać zmieniona przez:

  • Przekazanie zgłoszenia do innego działu
  • Przypisanie zgłoszenia innemu agentowi
Odpowiedzialność
Żadne zgłoszenie nie jest przypisane do agenta
Odpowiedzialność
Trzy zgłoszenia przypisane do agenta

Przekazanie zgłoszenia do oddziału nie oznacza, że ​​jest on przypisany do jednego z agentów w oddziale. Zgłoszenie zostało przekazany do ich działu i jeden z agentów musi go odebrać lub przypisać go innemu agentowi.

Odpowiedzialność

Powiadomienia e-mail

Powiadomienia można aktywować, aby automatycznie wysyłać wiadomości e-mail do agentów:

  • Gdy zgłoszenie zostaje przypisane do agenta
  • Gdy klient zamieści odpowiedź w zgłoszeniu
  • Kiedy nowe zgłoszenie jest tworzone w dziale, którego członkiem jest agent
Odpowiedzialność
Powiadomienia e-mail

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.