Z łatwością zarządzaj obowiązkami związanymi ze zgłoszeniami. Zmień własność zgłoszenia na inny dział lub nawet Agenta . Zawsze wiesz, kto jest odpowiedzialny za rozwiązanie każdego zgłoszenia. Nigdy więcej nie usłyszysz, że „Nie wiedziałem, że to moja odpowiedzialność”.

Jeśli jesteś jedynym agentem w LiveAgent, wszystkie zgłoszenia są automatycznie przypisywane do Ciebie. Kiedy dodajesz innych agentów, wszystkie zgłoszenia są nieprzypisane. Możesz przypisać przychodzące zgłoszenia do konkretnego Agenta, tworząc automatyczną Regułę lub ręcznie, klikając przycisk transferu.
Własność zgłoszenia może zostać zmieniona przez:
- Przekazanie zgłoszenia do innego działu
- Przypisanie zgłoszenia innemu agentowi


Przekazanie zgłoszenia do oddziału nie oznacza, że jest on przypisany do jednego z agentów w oddziale. Zgłoszenie zostało przekazany do ich działu i jeden z agentów musi go odebrać lub przypisać go innemu agentowi.

Powiadomienia e-mail
Powiadomienia można aktywować, aby automatycznie wysyłać wiadomości e-mail do agentów:
- Gdy zgłoszenie zostaje przypisane do agenta
- Gdy klient zamieści odpowiedź w zgłoszeniu
- Kiedy nowe zgłoszenie jest tworzone w dziale, którego członkiem jest agent

Assign tickets automatically
Take advantage of our “responsibilities” feature and let the system automatically assign tickets to the agents that are best equipped to answer them. Try it today.
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.