Z łatwością zarządzaj obowiązkami związanymi ze zgłoszeniami. Zmień własność zgłoszenia na inny dział lub nawet Agenta . Zawsze wiesz, kto jest odpowiedzialny za rozwiązanie każdego zgłoszenia. Nigdy więcej nie usłyszysz, że „Nie wiedziałem, że to moja odpowiedzialność”.

Jeśli jesteś jedynym agentem w LiveAgent, wszystkie zgłoszenia są automatycznie przypisywane do Ciebie. Kiedy dodajesz innych agentów, wszystkie zgłoszenia są nieprzypisane. Możesz przypisać przychodzące zgłoszenia do konkretnego Agenta, tworząc automatyczną Regułę lub ręcznie, klikając przycisk transferu.
Własność zgłoszenia może zostać zmieniona przez:
- Przekazanie zgłoszenia do innego działu
- Przypisanie zgłoszenia innemu agentowi


Przekazanie zgłoszenia do oddziału nie oznacza, że jest on przypisany do jednego z agentów w oddziale. Zgłoszenie zostało przekazany do ich działu i jeden z agentów musi go odebrać lub przypisać go innemu agentowi.

Powiadomienia e-mail
Powiadomienia można aktywować, aby automatycznie wysyłać wiadomości e-mail do agentów:
- Gdy zgłoszenie zostaje przypisane do agenta
- Gdy klient zamieści odpowiedź w zgłoszeniu
- Kiedy nowe zgłoszenie jest tworzone w dziale, którego członkiem jest agent

Assign tickets automatically
Take advantage of our “responsibilities” feature and let the system automatically assign tickets to the agents that are best equipped to answer them. Try it today.
Przechodzisz z CallPage na LiveAgent?
LiveAgent oferuje wiele korzyści, takich jak doskonałe rozwiązania dla obsługi klienta, wsparcie 24/7 od agentów oraz narzędzia i integracje. Można także wybrać jeden z trzech płatnych planów lub korzystać z darmowej wersji. Istnieje możliwość wyboru jednego z 43 tłumaczeń oraz dostosowania języka w widżetach. Jeśli jesteś gotowy na migrację z CallPage, warto przyjrzeć się korzyściom, jakie można uzyskać po przejściu na LiveAgent.
Przenosisz się z LiveHelpNow do LiveAgent?
LiveAgent to kompleksowe narzędzie do obsługi klienta, oferujące wiele funkcji i wsparcie 24/7. Dostępne w 43 językach, umożliwia pomnażanie oszczędności i uzyskanie zwrotu z inwestycji. Przeniesienie się z LiveHelpNow do LiveAgent pozwala na korzystanie z doskonałego rozwiązania dla systemów obsługi klienta oraz wielu przydatnych narzędzi. Znakomita obsługa klienta i wysoko zintegrowana obsługa wniosków sprawiają, że LiveAgent zawiera wszystko, czego potrzebujesz.
LiveAgent oferuje kompleksowy system obsługi klienta, wspierany przez ponad 40 integracji oraz ponad 179 funkcji do obsługi klienta. Dostępny jest w 43 różnych językach i obsługuje wielojęzyczne widgety. Przenoszenie danych z Desk.com do LiveAgent ma wiele korzyści, w tym wyjątkową obsługę klienta, oszczędności i darmowy plan na zawsze. LiveAgent pozwala na przeniesienie pracowników, adminów, użytkowników końcowych, klientów, tagów, ticketów, kategorii użytkowników i kategorii ticketów.
LiveAgent to narzędzie do komunikacji z klientami, które przyspiesza i usprawnia obsługę klienta. Wpływa na wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży, a czas odpowiedzi wzrasta o 60%. Jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność. LiveAgent jest niezawodny i opłacalny, a zespół wsparcia reaguje szybko na zgłoszenia. Polecają go zadowoleni klienci i uważają, że bije konkurencję w tej, a nawet wyższej cenie.