Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Facebook

Facebook to popularny bezpłatny serwis społecznościowy, który umożliwia zarejestrowanym użytkownikom tworzenie profili, przesyłanie zdjęć i wideo, wysyłanie wiadomości i utrzymywanie kontaktów z przyjaciółmi, rodziną i współpracownikami.

Odpowiadaj na komentarze na Facebooku

Jak to działa?

LiveAgent umieszcza każdy komentarz, post i wiadomość w skrzynce odbiorczej LiveAgent, a następnie konwertuje je na zgłoszenie. Stamtąd użytkownicy mogą odpowiadać na każde zgłoszenie tak, jakby robili to na Facebooku. Efekt końcowy? Twoi klienci nie zauważą żadnej różnicy poza szybkością odpowiedzi!

Facebook
Odpowiadaj na posty na Facebooku

Dlaczego ta integracja jest tak ważna?

Integracja LiveAgent z Facebookiem pozwala na:

  • System śledzi wszystkie wiadomości, komentarze i wzmianki oraz zapewnia, że odpowiadasz na każdą z nich
  • Zwiększa produktywność agentów
  • Jest bezpieczniejszy (bardziej niż udostępnianie danych logowania wielu pracownikom odpowiedzialnym za odpowiadanie na wiadomości w mediach społecznościowych)
  • Nie będzie wymagać przekazywania roli administratora Facebooka swoim pracownikom
  • Eliminuje potrzebę codziennego monitorowania wielu kont i urządzeń
  • Poprawia czas odpowiedzi
  • Zwiększa satysfakcję klientów
  • Może przyczynić się do większej sprzedaży i wyższych przychodów
  • Ułatwia obsługę klienta w mediach społecznościowych
  • Eliminuje stres
  • Monitoruje wiele stron na Facebooku
  • Jest opłacalne
Facebook-feature-LiveAgent
Jak to wygląda w LiveAgent a jak w Facebooku

Jesteś przekonany, że nie musisz udzielać wsparcia na Facebooku? Pomyśl o tym jeszcze raz!

Jeśli nie używasz Facebooka jako kanału obsługi klienta, to tak jakbyś nie żył w XXI wieku! Od 2021 r. miesięcznie na Facebooku jest prawie 2,8 miliarda aktywnych użytkowników. Co więcej, nowocześni klienci to osoby znające się na technologiach cyfrowych i zapaleni użytkownicy Facebooka, którzy wymagają, aby media społecznościowe były traktowane tak jak każdy inny kanał wsparcia. W rzeczywistości, według badania przeprowadzonego przez Conversocial, 54% klientów preferuje media społecznościowe do obsługi klienta bardziej niż przez telefon lub e-mail.

Jeśli ponad połowa Twoich klientów preferuje media społecznościowe jako kanał obsługi klienta, nie można ich zignorować. Nadszedł czas, aby zaspokoić potrzeby i oczekiwania klientów i przenieść swoją firmę w XXI wiek.

Jak zintegrować Facebook z LiveAgent

Odpowiadaj na wiadomości na Facebooku

  1. Zaloguj się do LiveAgent
  2. Kliknij Konfiguracja (ikona koła zębatego na lewym pasku menu)
  3. Kliknij Facebook i Instagram
  4. Kliknij Konta
  5. Kliknij Połącz
  6. Pojawi się nowe wyskakujące okienko z prośbą o zalogowanie się do konta na Facebooku. Wpisz swoje dane logowania lub, jeśli jesteś już zalogowany, kliknij Kontynuuj jako
  7. Kiedy pojawi się ta wiadomość: ”LiveAgent chce zarządzać twoimi stronami, publikować jako strony, którymi zarządzasz i uzyskać dostęp do wiadomości twojej strony na Facebooku. ” Zaakceptuj to, naciskając OK
  8. Wróć do LiveAgent, wybierz strony, które chcesz połączyć, i wybierz uprawnienia, na które chcesz zezwolić. Możesz wybrać jedną z następujących opcji:
  • Pobierz posty z tablicy
  • Pobierz prywatne wiadomośći
  1. Wybierz dział , do którego chcesz przekierować przychodzące z Facebooka zgłoszenia
  2. Kliknij Zapisz
Facebook-and-Instagram-connected-LievAgent
Aktywuj konta Facebooka

Co możesz zrobić dzięki integracji z Facebookiem?

Aktywując integrację z Facebookiem, możesz wykonać wszystkie te działania bezpośrednio z LiveAgent:

  • Odpowiadaj na prywatne / bezpośrednie wiadomości
  • Wysyłaj załączniki, linki, emotikony i GIF-y
  • Odpowiadaj na komentarze
  • Polub komentarze
  • Usuń komentarze, usuwając zgłoszenie
  • Rozwiąż zgłoszenie, odpowiadając na nie

Oszczędzaj czas i pieniądze

Zapewnij swojemu zespołowi pomocy technicznej odpowiednie narzędzia. Wyeliminuj niekończące się zakłócenia (pingi z prywatnych wiadomości, powiadomień i rozpraszających memów lub wirusowych filmów z kotami) już dziś.

LiveAgent utrzymuje agentów w odpowiednich ramach, poprawia ich produktywność i jednocześnie oszczędza pieniądze. W jaki sposób? Wdrożenie tej funkcji nic Cię nie kosztuje, chyba że oczywiście kupujesz ją jako dodatek do swojego planu Ticket lub Ticket+Chat.

Oprócz tego koszt rozwiązania zgłoszenia w przypadku integracji z mediami społecznościowymi jest niższy niż w przypadku poczty e-mail lub telefonu.

Chcesz, aby Twoje biuro pomocy było zorganizowane w T?

LiveAgent może automatycznie rozwiązywać zgłoszenia na Facebooku, gdy już na nie odpowiesz, dzięki czemu archiwizacja zgłoszeń będzie bułką z masłem. Jeśli klient skontaktuje się z Tobą lub wyśle Ci wiadomość, system ponownie automatycznie otworzy zgłoszenie. Nie ma potrzeby ciągłego monitorowania stanu zgłoszeń, LiveAgent zajmie się wszystkim i powiadomi Cię, gdy będzie potrzebna Twoja odpowiedź.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych, tak jak to tylko możliwe

LiveAgent eliminuje potrzebę udostępniania poświadczeń logowania do Facebooka swoim pracownikom. Gdy Twoje konto na Facebooku zostanie połączone z LiveAgent, wszyscy Twoi pracownicy mogą odpowiadać na wiadomości i komentarze bez konieczności logowania się do platformy.

To świetne rozwiązanie, ponieważ znacznie zmniejsza ryzyko wycieku i kradzieży danych. Twoi pracownicy nie będą musieli martwić się zapisywaniem haseł, ich utratą lub pozostaniem zalogowanym na Facebooku na publicznych komputerach.

Utrzymuj satysfakcję klientów na jak najwyższym poziomie

LiveAgent łączy się z Twoją twarzą na Facebooku i śledzi wszystkie posty na tablicy, komentarze i prywatne wiadomości, dzięki czemu możesz mieć swoich fanów i hejterów pod kontrolą 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Wszystkie wzmianki są śledzone i przekształcane w Zgłoszenia , dzięki czemu Agenci z działu obsługi klienta mogą natychmiast zareagować na skargę i ugasić ogień, zanim się rozprzestrzeni. Dzięki LiveAgent masz 100% pewności, że na Facebooku nic się nie zgubi.

Zasoby bazy wiedzy

Potrzebujesz więcej pomocy z tą integracją? Sprawdź ten szczegółowy przewodnik po kontach hostowanych w chmurze lub artykuł dla automatycznej wersji LiveAgent.

Dodatkowe informacje o konfigurowaniu aplikacji Facebook dla samodzielnych kont.

Nadal brakuje niektórych informacji?

Nie wahaj się i skontaktuj się z nami przez e-mail (support@liveagent.com), czat na żywo lub telefon. Chętnie pomożemy i udzielimy wszelkich dodatkowych informacji, których możesz potrzebować.

Wypróbuj LiveAgent już dziś​

Oferujemy usługi migracji concierge z najpopularniejszych rozwiązań obsługi technicznej.

Ponad 3000 opinii Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Co to jest integracja z Facebookiem?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Integracja z pomocą techniczną na Facebooku usprawnia każdy komentarz, post i wiadomość w skrzynce odbiorczej pomocy technicznej, a następnie konwertuje je na zgłoszenie. Stamtąd użytkownicy mogą odpowiadać na każde zgłoszenie tak, jakby robili to na Facebooku.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Dlaczego powinienem zintegrować Facebooka z moim działem pomocy?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Aby poprawić satysfakcję klientów, skrócić czas odpowiedzi i zapewnić, że każda wiadomość i komentarz na Facebooku zostanie przyjęta i udzielona.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jak mogę połączyć Facebooka z moim działem pomocy?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Każdy help desk ma inny, unikalny zestaw instrukcji dotyczących łączenia go z Facebookiem. W LiveAgent musisz przejść do Konfiguracja, Facebooka i Instagrama, Konta, a następnie kliknąć Połącz. Autoryzuj usługę LiveAgent do pobierania i czytania wiadomości. Gotowe.” } }] }

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo