Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Poziomy

Aby ułatwić nowym agentom określenie umiejętności innych agentów, a także sprawić, by tytuł był przyjazny i zabawny, do nazw agentów dodaliśmy „poziomy”. Teraz możesz łatwo dostrzec osiągnięty Dragon Slayer w obsłudze klienta!

Poziomy są częścią funkcji Grywalizacja i mogą zmotywować Twoich agentów do pójścia o krok dalej i konkurowania ze sobą.

Dostępnych jest 12 predefiniowanych poziomów, od początkującego, przez praktykanta, przez profesjonalistę i czarodzieja, aż po króla obsługi klienta. Poziomy są zdobywane i trwałe, nie możesz ich stracić z powodu braku aktywności.

Przykład

Jeśli agenci odpowiedzą na ponad 500 zgłoszeń , osiągną poziom profesjonalny (widoczny w ich statusie) z komunikatem motywacyjnym: „Jesteś teraz zawodowcem. Twoje odpowiedzi są precyzyjne i na temat. Klienci nie mogą się doczekać na Twoje odpowiedzi. Odpowiedz na 500 zgłoszeń lub wykonaj 500 czatów, aby osiągnąć ten poziom.

Poziomy mogą być modyfikowane przez Administratora, który może ustawiać ich parametry.

Lista możliwych warunków wpływających na Poziom, które możesz użyć

  • operatory matematyczne (+, -, /, *)
  • operatory logiczne (||,&&)
  • nawias

i następujące zmienne:

  • $ worktime (czas pracy)
  • $answers (odpowiedzi)
  • $answers_ph (odpowiedzi przez godzinę)
  • $chats (czaty)
  • $chats_ph (czaty przez godzinę)
  • $missed_chats (zostawione czaty)
  • $chat_answers (wiadomości)
  • $chat_answers_ph (wiadomości na godzinę)
  • $calls (połączenia)
  • $calls_ph (połączenia przez godzinę)
  • $call_seconds (minuty połączeń)
  • $call_seconds_ph (minuty połączeń na godzinę)
  • $missed_calls (nieodebrane połączenia)
  • $rewards (nagrody)
  • $rewards_p (nagrody %)
  • $punishments (nagana)
  • $punishments_p (nagana %)
  • $not_ranked (brak rankingu)
  • $not_ranked_p (brak rankingu %)

Lista wstępnie zdefiniowanych poziomów

  • Nowicjusz (1) – Jesteś nowy w systemie i gotowy do stawiania pierwszych kroków.
  • Praktykant (2) – Odpowiedziałeś już na kilka zgłoszeń, ale Twoja nauka dopiero się rozpoczęła.
  • Stażysta (3) – Dobrze się uczysz. Kontynuuj dobrą pracę, a pewnego dnia będziesz wspaniały.
  • Początkujący (4) – zakończyłeś fazę nauki. Teraz czas pokazać, co potrafisz.
  • Amator (5) – Wygląda na to, że znasz swoją pracę. Nadal się rozwijaj.
  • Profesjonalista (6) – Jesteś teraz profesjonalistą. Twoje odpowiedzi są precyzyjne i na temat. Klienci nie mogą się doczekać Twoich odpowiedzi.
  • Mistrz (7) – Zdobyłeś szacunek. Twoi koledzy cię podziwiają. Pomóż im stać się tak dobrymi, jak ty.
  • Czarodziej (8) – Twoje umiejętności powoli wychodzą poza ten świat. Niektóre z twoich odpowiedzi są magiczne.
  • Mag (9) – Odpowiadasz na zgłoszenia jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki. Twoja magia osiągnęła najwyższy możliwy poziom.
  • Biały mag (10) – Udowodniłeś swoje umiejętności magiczne. Teraz możesz nosić biały kapelusz.
  • Regent (11) – Ty rządzisz tym systemem. Zgłoszenia przychodzą i odchodzą na Twoją komendę.
  • Król (12) – Jesteś królem. Nadszedł czas, aby utrzymać tę pozycję i chronić ją, aby nikt nie mógł cię zdetronizować.

Tablica wyników poziomów

Agenci mogą zobaczyć swoje poziomy i konkurować ze sobą.

Tablica wyników dla poziomów
Tablica wyników dla poziomów

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo