Raporty tagów

Tagi to po prostu słowa lub wyrażenia, których możesz użyć, aby dodać więcej konotacji do zgłoszeń . Tagi zapewniają nieograniczoną elastyczność zarządzania i dostosowywania przepływu pracy pomocy technicznej.

Przykład

Możesz chcieć oznaczyć wszystkie zapotrzebowania, które są w rzeczywistości zapytaniami sprzedażowymi, tagiem, takim jak „sprzedaż” lub „przedsprzedaż”.

Oto kilka opcji korzystania z tagów:

  • Dodaj tagi do zgłoszeń, ręcznie lub automatycznie, i użyj tych tagów do tworzenia niestandardowych przepływów pracy.
  • Przeglądaj zgłoszenia według tagów.
  • Używaj tagów w regułach biznesowych ( Reguły , Zasady SLA , Reguły czasowe ), aby tworzyć niestandardowe przepływy pracy.
  • Twórz widoki i raporty według tagów.

Uwaga :

Możesz dodać wiele tagów do jednego zgłoszenia

Lista możliwych modyfikacji:

Podczas tworzenia tagu możesz go dowolnie modyfikować.

  • Nazwa
  • Kolor tekstu
  • Kolor tła
Modifying-tags-LiveAgent

Dodawanie tagów do zgłoszeń

Możesz oznaczyć wszystkie zgłoszenia, które są w rzeczywistości zapytaniami dotyczącymi sprzedaży, tagiem, takim jak „wyprzedaż” lub „przedsprzedaż”.

Filtrowanie zgłoszeń według tagów

Możesz odfiltrować wszystkie zgłoszenia, które są rzeczywiście pilne, i zapytania przedsprzedażowe za pomocą tagu, takiego jak „pilne” lub „przedsprzedaż”.

Raport tagów

LiveAgent oferuje raport o dodanych tagach do wszystkich zgłoszeń z określonego przedziału czasowego. Poszczególne wpisy można sortować według przedziału czasu, działu , kanału i agenta. Raporty dotyczące tagów można eksportować do pliku CSV.

Raport tagów może pokazywać Twoje dane na następujących typach wykresów:

Opcje wyświetlania raportu tagów (kolumny):

  • Tag
  • Odpowiedź
  • Średni czas nowej odpowiedzi
  • Średni czas otwartej odpowiedzi
  • Połączenia głosowe
  • Nieodebrane połączenia
  • Minuty połączeń
  • Wiadomości czatu
  • Czat na żywo
  • Nieodebrane wiadomości czatu
  • Średni czas odebrania wiadomości czatu
  • Średni czas trwania czatu
  • Brak rankingu
  • Brak rankingu %
  • Nagrody
  • Nagrody %
  • Upomnienia
  • Upomnienia %
  • Przychodzące wiadomości
  • Połączenia przychodzące
  • Zakończone połączenia
  • Przychodzące czaty
  • Zakończone czaty
  • Uwagi
  • Utworzone zgłoszenia
  • Rozwiązane zgłoszenia

Używaj raportów tagów z API

Użyj LiveAgent REST API , aby wywołać wartości z raportów tagów.

Zasoby bazy wiedzy

Dowiedz się więcej

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo