Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Reguły czasowe

Jakie są zasady czasowe?

Reguły czasowe to reguły automatyzacji , które nie są wyzwalane przez działanie, ale są uwarunkowane czasowo. Są one najczęściej używane do porządkowania zadań pomocy technicznej, przypomnień e-mailowych lub działań następczych, rozwiązywania zgłoszeń , które nie były aktywne od jakiegoś czasu lub dodawania tagi . Możliwości są nieskończone.

reguly-czasowe-LiveAgent

Przykłady reguł czasowych

Przykład 1

Jako użytkownik LiveAgent możesz skonfigurować regułę czasową, która automatycznie wyśle wiadomość e-mail uzupełniającą 24 godziny po ostatniej interakcji z klientem.

Przykład 2

Możesz także skonfigurować regułę czasową, która automatycznie oznaczy wszystkie zgłoszenia, na które nie udzielono odpowiedzi w ciągu 10 dni, jako rozwiązane.

Przykład 3

LiveAgent automatycznie usunie zgłoszenia oznaczone jako SPAM, które są starsze niż 90 dni.

Reguły czasowe

Jak działają reguły czasowe?

Po skonfigurowaniu reguły czasowej system będzie automatycznie przeprowadzał okresowe kontrole w tle w krótkich odstępach czasu (zwykle jednej minuty) i sprawdzał, czy warunki reguły czasowej są spełnione. Jeśli tak, reguła jest wykonywana automatycznie.

Dlaczego zasady czasowe są ważne?

Reguły czasowe mogą być niezwykle korzystne dla każdej firmy, która ma dużą liczbę zgłoszeń , ponieważ mogą odciążyć agentów i wykonywać przyziemne i powtarzalne zadania w krótkim czasie.

Główne zalety reguł czasowych to:

  • Poprawiona wydajność / przepływ pracy agentów
  • Poprawione czasy odpowiedzi
  • Mniej miejsca na błędy ludzkie
  • Mniejszy stres / mniejsza szansa na wypalenie
  • Mniejsze koszty pomocy technicznej i oszczędność czasu
Peter Komornik

LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, co pozwala nam zapewniać doskonałe wsparcie klientów.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Jakie inne typy reguł są dostępne w LiveAgent?

Oprócz reguł czasowych, użytkownicy LiveAgent mogą skorzystać z reguł automatyzacji opartych na wyzwalaczach i reguł SLA (umowa dotycząca poziomu usług).

Zasady działania

Reguły akcji to podstawowe reguły wyzwalane przez działanie . Użytkownicy LiveAgent mogą skonfigurować wyzwalacz i akcję, a po spełnieniu warunków wyzwalacza akcja jest wykonywana. Na przykład, możesz ustawić regułę, która automatycznie przypisuje do działu rozliczeń każdy bilet zawierający słowa „fakturowanie” lub „płatność”.

utworz-regule-LiveAgent

Reguły SLA

Reguły SLA można zastosować tylko do konfiguracji SLA i są one powiązane z poziomami SLA. Przykładem reguły SLA może być zmiana poziomu SLA zgłoszenia lub zatrzymanie wykonywania innych reguł.

Automatyzuj zadania za pomocą reguł wyzwalanych czasowo

Zaoszczędź do 15 godzin pracy tygodniowo dzięki niestandardowym regułom automatyzacji. Możliwości są nieskończone. Wypróbuj je już dziś. Nie wymagamy karty kredytowej.

Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny

Co możesz zrobić z regułami czasowymi w LiveAgent?

Reguły czasowe można zastosować, gdy:

  • Zgłoszenie jest starsze niż określona liczba dni, godzin lub minut
  • Status zgłoszenia nie zmienił się w ciągu określonej liczby dni, godzin lub minut
  • Zgłoszenie jest młodsze niż określona liczba dni, godzin lub minut
  • Zgłoszenie jest spóźnione o więcej niż określoną liczbę dni, godzin lub minut

Warunki, które można zastosować do reguł czasowych

  • Status zgłoszenia
  • Powstanie zgłoszenia (data)
  • Zmiana zgłoszenia (data)
  • Zgłoszenie usunięte
  • URL strony wywołującej początek zgłoszenia
  • Priorytet zgłoszenia
  • Dział zgłoszenia
  • Zgłoszenie przypisane do
  • Grupa klientów
  • Tagi zgłoszeń

Akcje, które mogą być wykonywane według reguł czasowych

  • Przesłane zgłoszenie
  • Zgłoszenie rozwiązane
  • Zgłoszenie anulowane
  • Zmiana priorytetu zgłoszenia
  • Change Zmiana poziomu SLA
  • Oznacz jako spam
  • Oznacz jako niebędące spamem
  • Wyczyszć zgłoszenie
  • Wyślij odpowiedź
  • Zmień temat zgłoszenia
  • Zadzwoń pod adres URL
  • Dodaj tag
  • Usuń tag
  • Wyślij mail do
  • Zatrzymaj inne zasady
  • Żądanie HTTP

Jak w praktyce wyglądają reguły czasowe?

Jeśli reguła zostanie zastosowana do zgłoszenia, zmiana zostanie wyświetlona w szczegółowym widoku zgłoszenia (aby zapewnić wyraźną odpowiedzialność za obsługę zgłoszenia). Zarówno administratorzy, jak i agenci mogą zobaczyć zmiany w zgłoszeniu dokonane za pomocą reguł czasu aktywnego.

Reguły czasowe

Jak skonfigurować reguły czasowe w LiveAgent

  1. Zaloguj się do LiveAgent.
  2. Kliknij Konfiguracja (ikona koła zębatego na pasku menu po lewej stronie).
  3. Kliknij Automatyzacja .
  4. Kliknij Reguły czasowe .
  5. Kliknij Utwórz .
  6. Zaznacz pole wyboru Stan aktywny
  7. Utwórz nazwę dla swojej reguły .
  8. Możesz pozostawić sekcję Notatki pustą lub możesz bardziej szczegółowo opisać regułę. To pole jest po prostu dla Twojej wygody.
  9. Wybierz zmienną „Zastosuj, gdy” .
  10. Wybierz warunki czasowe – po jakim czasie reguła ma być wykonywana?
  11. Opcjonalnie: kliknij Dodaj grupę warunków .
  12. Wybierz warunki zgodnie ze swoimi upodobaniami.
  13. Wybierz pola wykonywania czynności zgodnie z własnymi upodobaniami
  14. Kliknij Zapisz .
Reguły czasowe

Korzyści z zasad czasowych

Mniejsze miejsce na błędy ludzkie i mniejsze ryzyko wypalenia się agenta

Automatyzacja jest precyzyjna – ludzie nie. Czy możesz sobie wyobrazić, że Twoi agenci musieliby zapamiętywać, na które zgłoszenia nie otrzymali odpowiedzi, i musieliby kontynuować?

Oczywiście byłoby to niemożliwe, co mogłoby stworzyć niezręczne sytuacje, które mogą być szkodliwe dla Twojej firmy. Oprócz tego konieczność pamiętania, kiedy jest dobry moment na rozpatrzenie każdego żądania klienta, może doprowadzić do szybkiego wypalenia agenta.

Posiadanie reguł automatyzacji, które zajmują się tymi zadaniami administracyjnymi, zwolni czas i umysł Twoich agentów, umożliwiając im skupienie się na pilniejszych zadaniach. Dzięki temu nie będą się stresować i będą produktywni przez dłuższy czas.

Większa satysfakcja klientów

Zadowoleni klienci są podstawą każdej firmy, ponieważ wpływają na rekomendacje, recenzje online, polecenia ustne i sprzedaż. W związku z tym każda firma powinna dążyć do zadowolenia swoich klientów za pomocą doskonałej obsługi, krótkich czasów reakcji i spersonalizowanego podejścia.

Utrzymanie zadowolenia klientów z reguł czasowych jest łatwe, pozwól systemowi śledzić każde zapytanie, a Twoi klienci poczują się doceniani i doceniani. To takie proste!

Najlepsi klienci to zadowoleni klienci

Oferujemy usługi migracji concierge z najpopularniejszych rozwiązań obsługi technicznej.

Odznaki

Reguły automatyzacji oszczędzają czas i pieniądze

Czy możesz sobie wyobrazić, że będziesz musiał ręcznie sprawdzać każde zgłoszenie bez odpowiedzi? Byłoby to nie tylko niezwykle czasochłonne zadanie, ale także bardzo kosztowne.

Na szczęście oprogramowanie pomocy technicznej, takie jak LiveAgent, może wykonywać niezliczone reguły czasowe, które na dłuższą metę pozwolą Twoim agentom zaoszczędzić mnóstwo czasu. Zostaw logistykę nam, aby Twoi agenci mogli skupić się na tym, co ważne – pielęgnowaniu relacji z klientami.

Zasoby bazy wiedzy

Aby dowiedzieć się więcej o regułach czasowych, zapoznaj się z naszymi zasobami bazy wiedzy:

LiveAgent Webinar 2: Email, Automation, SLA

Gotowy do stworzenia własnych reguł czasowych?

Zaoszczędź do 15 godzin pracy tygodniowo dzięki niestandardowym regułom czasu. Możliwości są nieskończone. Wypróbuj je już dziś. Nie wymagamy karty kredytowej. Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny .

Wypróbuj LiveAgent już dziś​

Oferujemy usługi migracji concierge z najpopularniejszych rozwiązań obsługi technicznej.

Ponad 3000 opinii Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Jakie są zasady czasowe?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Reguły czasowe to reguły automatyzacji, które nie są wyzwalane przez działanie, ale są uwarunkowane czasowo. Są one najczęściej używane do zadań związanych z porządkowaniem pomocy technicznej, przypomnień e-mailowych lub działań następczych, rozwiązywania zgłoszeń, które od jakiegoś czasu nie były aktywne, lub dodawania tagów. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jak działają reguły czasowe?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Po skonfigurowaniu reguły czasowej system będzie automatycznie przeprowadzał okresowe kontrole w tle w krótkich odstępach czasu (zwykle jednej minuty) i sprawdzał, czy warunki reguły czasowej są spełnione. Jeśli tak, reguła jest wykonywana automatycznie. .” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jaki jest przykład reguły czasu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Dobrym przykładem reguły czasowej jest reguła, która automatycznie usuwa bilety oznaczone jako SPAM, które są starsze niż 90 dni.” } }] }

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo