Reguły czasowe

Reguły czasowe to specjalne reguły, które nie są „wyzwalane akcją”, ale są warunkowe. Reguły czasowe działają w tle w interwałach (zwykle co minutę) i sprawdzają, czy warunki są spełnione. Jeśli wynik jest pozytywny, reguła jest wykonywana.

Reguły czasowe są najczęściej używane do porządkowania zadań, wysyłania przypomnień e-mail, rozwiązywania zgłoszeń, które nie były aktywne od jakiegoś czasu, dodawania tagów itp.

Reguły czasowePrzegląd reguł czasowych

Przykład 1 W LiveAgent można skonfigurować regułę czasową, aby wysłać automatyczną odpowiedź do klienta po 24 godzinach.

Przykład 2 Reguły czasowe mogą być również używane w scenariuszu, w którym zgłoszenie nie zostanie rozwiązane w określonym czasie.

Reguły czasowe można zastosować, gdy:

  • Zgłoszenie jest starsze niż (dni, godziny, minuty)
  • Zmiana statusu zgłoszenia jest starsza niż (dni, godziny, minuty)
  • Zgłoszenie wygasa za (dni, godziny, minuty)
  • Zgłoszenie przekroczyło czas (dni, godziny, minuty)

Reguły czasoweNowa reguła czasowa

Lista warunków reguł czasowych:

  • Status zgłoszenia
  • Utworzenie zgłoszenia (data)
  • Modyfikacja zgłoszenia (data)
  • Usunięcie zgłoszenia
  • URL zgłoszenia
  • Priorytet zgoszenia
  • Dział zgłoszenia
  • Zgłoszenie przypisane do
  • Grupa klientów
  • Tagi zgłoszenia

Lista akcji reguł czasowych:

  • Transfer zgłoszenia
  • Rozwiązanie zgłoszenia
  • Usunięcie zgłoszenia
  • Zmiana priorytetu zgłoszenia
  • Zmiana poziomu SLA
  • Oznaczenie jako spam
  • Odznaczenie jako spam
  • Oczyszczenie zgłoszenia
  • Wysłanie odpowiedzi
  • Zmiana tematu zgłoszenia
  • Przekierowanie do URL
  • Dodanie tagu
  • Usunięcie tagu
  • Wysłanie wiadomości e-mail do
  • Zatrzymanie innych reguł
  • Żądanie HTTP

Przykład reguły czasowej

Ta reguła czasowa usunie zgłoszenia oznaczone jako SPAM, które są starsze niż 90 dni.

Reguły czasowePrzykład reguły czasowej

Źródło wiedzy

Dowiedz się więcej

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.