Reguły czasowe to specjalne reguły, które nie są „wyzwalane akcją”, ale są warunkowe. Reguły czasowe działają w tle w interwałach (zwykle co minutę) i sprawdzają, czy warunki są spełnione. Jeśli wynik jest pozytywny, reguła jest wykonywana.
Reguły czasowe są najczęściej używane do porządkowania zadań, wysyłania przypomnień e-mail, rozwiązywania zgłoszeń, które nie były aktywne od jakiegoś czasu, dodawania tagów itp.
Przegląd reguł czasowych
Przykład 1 W LiveAgent można skonfigurować regułę czasową, aby wysłać automatyczną odpowiedź do klienta po 24 godzinach.
Przykład 2 Reguły czasowe mogą być również używane w scenariuszu, w którym zgłoszenie nie zostanie rozwiązane w określonym czasie.
Nowa reguła czasowa
Ta reguła czasowa usunie zgłoszenia oznaczone jako SPAM, które są starsze niż 90 dni.
Przykład reguły czasowej
Źródło wiedzy
Jako pierwszy otrzymuj ekskluzywne oferty i najnowsze wiadomości o naszych produktach i usługach. Prosto do Twojej skrzynki
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.