Z łatwością zarządzaj obowiązkami związanymi ze zgłoszeniami. Zmień własność zgłoszenia na inny dział lub nawet Agenta . Zawsze wiesz, kto jest odpowiedzialny za rozwiązanie każdego zgłoszenia. Nigdy więcej nie usłyszysz, że „Nie wiedziałem, że to moja odpowiedzialność”.
Jeśli jesteś jedynym agentem w LiveAgent, wszystkie zgłoszenia są automatycznie przypisywane do Ciebie. Kiedy dodajesz innych agentów, wszystkie zgłoszenia są nieprzypisane. Możesz przypisać przychodzące zgłoszenia do konkretnego Agenta, tworząc automatyczną Regułę lub ręcznie, klikając przycisk transferu.
Własność zgłoszenia może zostać zmieniona przez:
- Przekazanie zgłoszenia do innego działu
- Przypisanie zgłoszenia innemu agentowi
Przekazanie zgłoszenia do oddziału nie oznacza, że jest on przypisany do jednego z agentów w oddziale. Zgłoszenie zostało przekazany do ich działu i jeden z agentów musi go odebrać lub przypisać go innemu agentowi.
Powiadomienia e-mail
Powiadomienia można aktywować, aby automatycznie wysyłać wiadomości e-mail do agentów:
- Gdy zgłoszenie zostaje przypisane do agenta
- Gdy klient zamieści odpowiedź w zgłoszeniu
- Kiedy nowe zgłoszenie jest tworzone w dziale, którego członkiem jest agent
Assign tickets automatically
Take advantage of our “responsibilities” feature and let the system automatically assign tickets to the agents that are best equipped to answer them. Try it today.
Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.
Ogłoszenie integracji Twittera
LiveAgent oferuje przystępne cenowo rozwiązanie dla integracji Twittera. Wprowadź swoje API Twittera, zachowaj swoje połączenie i uniknij wysokich kosztów.
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.