LiveAgent to internetowe rozwiązanie help desk powalające na zapewnianie wyjątkowych doświadczeń klientom. Zabierz swoją obsługę klienta na wyższy poziom z ponad 175 funkcjami i konfigurowalnymi narzędziami help desk takimi jak najszybszy widżet czatu na żywo, niezawodny system obsługi zgłoszeń, funkcje call center oraz baza wiedzy.
LiveAgent oferuje też integracje mediów społecznościowych z Facebookiem, Twitterem i Instagramem, aby pomóc Ci lepiej dbać o klientów w mediach społecznościowych.
Popraw zarządzanie relacjami z klientem i zacznij pomagać swoim klientom z LiveAgent już dziś. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej o naszym oprogramowaniu czatu lub rozpocznij darmowy, 14-dniowy okres próbny. Bez żadnych zobowiązań i bez podawania danych karty kredytowej.
Funkcje | LiveAgent | Genesys |
---|---|---|
Obsługa zgłoszeń | ✅Tak | ✅Tak |
Czat na żywo | ✅Tak | ✅Tak |
Call center | ✅Tak | ✅Tak |
Samoobsługa | ✅Tak | ✅Tak |
✅Tak | ✅Tak | |
✅Tak | ✅Tak | |
✅Tak | ❌Nie | |
Viber | ✅Tak | ❌Nie |
✅Tak | ✅Tak | |
Baza wiedzy | ✅Tak | ✅Tak |
Forum dla klientów | ✅Tak | ❌Nie |
Automatyzacja i reguły | ✅Tak | ✅Tak |
API | ✅Tak | ✅Tak |
Menu głosowe (IVR) | ✅Tak | ✅Tak |
Połączenia wideo | ✅Tak | ✅Tak |
Nielimitowana historia | ✅Tak | ✅Tak |
Nieograniczona ilość witryn | ✅Tak | ❌Nie |
Nieograniczona ilość przycisków czatu | ✅Tak | ✅Tak |
Nieograniczona ilość zgłoszeń/e-maili | ✅Tak | ✅Tak |
Nieograniczone nagrywanie połączeń | ✅Tak | ❌Nie |
Nieograniczone wsparcie 24/7 | ✅Tak | ❌Nie |
Chcesz szybciej wysyłać wiadomości i pomagać większej ilości odwiedzających Twojej strony internetowej? Rozmawiaj z klientami szybciej dzięki najszybszemu widżetowi czatu na rynku, który wyświetla wiadomości w jedynie 2,5 sekundy.
Nasz widżet czatu posiada zaawansowane funkcje, dzięki którym jest odpowiednim rozwiązaniem dla każdej firmy. Wykorzystaj proaktywne zaproszenia do czatu lub podgląd pisania w czasie rzeczywistym i pomagaj klientom szybciej.
Użyj monitorowania odwiedzających, aby zbierać informacje takie jak historia klienta, odsyłacz do strony czy geolokalizacja, aby ułatwić przepływ pracy.
Bez odpowiednich narzędzi codzienna praca z klientami może stanowić trudne zadanie. Czat na żywo to jedno z najlepszych i najprzydatniejszych dostępnych narzędzi, ale co z klientami, którzy wolą inne formy komunikacji?
Jeden połączony obszar roboczy agenta oferuje niezawodny system zgłoszeń, który pozwala na obsługiwanie całej komunikacji z jednej uniwersalnej skrzynki odbiorczej.
Połącz swoje konta e-mail, Facebooka, Twittera, Instagrama, Vibera, WhatsAppa, skonfiguruj call center z opcjami wideo połączeń i utwórz bazę wiedzy pełną przydatnych treści, aby jak najlepiej wykorzystać wielokanałowe możliwości oferowane przez LiveAgent.
Popraw segmentację klientów z tagami, notatkami oraz grupami kontaktów, jednocześnie zwiększając produktywność i zaangażowanie agentów dzięki nagrodom, odznakom oraz funkcjom grywalizacji.
Wysyłaj zbiorowe e-maile, twórz szablony wiadomości lub zintegruj inne aplikacje, których używasz, żeby dbać o zadowolenie klientów. Weź pod uwagę rozmiar swojej firmy i wybierz odpowiedni plan w przystępnej cenie. Nie musisz rujnować swojego budżetu, aby zamieniać odwiedzających w zadowolonych klientów.
Oprogramowanie do obsługi klienta nie musi być drogie i LiveAgent jest tego dowodem. Śmiało, sprawdź nasze ceny. Wybierz, czy chcesz, by LiveAgent był oprogramowaniem bazy wiedzy z funkcją czatu, kompleksowym call canter, czy prostym systemem obsługi zgłoszeń dla wsparcia klienta poprzez e-mail.
LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, system zgłoszeń i automatyzację, pozwalając nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.
Peter Komornik, CEO
Zapoznaj się z LiveAgent i przekonaj się, czy to odpowiednie rozwiązanie dla Twojej firmy. Wypróbuj nasz czat na żywo, system zgłoszeń, bazę wiedzy oraz inne funkcje zupełnie za darmo. Kliknij poniższy przycisk, aby zacząć 14-dniowy, darmowy okres próbny.
Bez żadnych zobowiązań ani podawania danych karty kredytowej. Obiecujemy!
Odwiedź Akademię LiveAgent, najlepsze źródło wiedzy o obsłudze klienta! Odkryj tajniki automatyzacji, poprawy doświadczeń klientów, segmentacji oraz kluczowych umiejętności miękkich. Zdobądź cenne wskazówki, jak unikać słabej obsługi i przekształcać niezadowolonych klientów w rzeczników marki. Dołącz do nas i podnieś jakość swojej obsługi klienta!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.