Jeśli chcesz zacząć korzystać z przycisku czatu LiveAgent w swojej witrynie uKit, postępuj zgodnie z poniższym przewodnikiem po integracji lub po prostu obejrzyj film dotyczący integracji.
- Otwórz uKit builder i przejdź do Widżety > Kontakt
- Wybierz LiveAgent i przeciągnij widżet na stronę, przytrzymując lewy przycisk myszy.
- Kliknij przycisk czatu na żywo, a następnie na lewym pasku bocznym kliknij Połącz konto.
- Wpisz adres URL i klucz API swojego konta LiveAgent. Jeśli nie masz konta, możesz je utworzyć, klikając Utwórz konto.
Gdzie jest klucz API?
- Na swoim koncie LiveAgent przejdź do opcji Konfiguracja> System> API i skopiuj stąd swój klucz API.

- Skończyłeś Domyślny przycisk czatu na żywo jest wyświetlany w Twojej witrynie.
- Jeśli chcesz zmienić domyślny przycisk (kolory, teksty …) otwórz swoje konto LiveAgent, przejdź do Konfiguracja> Czat> Przyciski czatu i kliknij przycisk, aby edytować jego wygląd.

Dlaczego uKit?
uKit to narzędzie do tworzenia witryn internetowych, które pozwala łatwo i skutecznie utworzyć funkcjonalną witrynę biznesową. Kreator jest przeznaczony dla tych, którzy nie są techniczni. Jest łatwa w obsłudze, zabawna i nowoczesna. uKit ma elegancki edytor przeciągnij i upuść, który pozwala łatwo dostosować wybrany szablon.
Jak możesz tego używać?
Integracja LiveAgent uKit umożliwia umieszczenie przycisku czatu na żywo w sklepie uKit.
Frequently asked questions
Jak możesz zintegrować przycisk czatu na żywo z Ukit?
1. Przejdź do Widżetów Ukit - Kontakt - Liveagent
2. Wpisz URL i klucz API z LiveAgent
3. Zaloguj się na swoje konto LiveAgent
4. Dostosuj swój czat na żywo w Konfiguracje - Czat - przycisk Czat
Jakie są korzyści z używania Ukit?
- ekonomiczne
- adaptacyjny
- prosty w użyciu
- oszałamiający design
- Narzędzia do współpracy | LiveAgent
- 8 najlepszych narzędzi do otrzymywania zgłoszeń na rok 2022 | LiveAgent
- Webinary - LiveAgent
- Co to jest funkcja czatu wewnętrznego? (+ Bezpłatna wersja próbna) | LiveAgent
- Alternatywa dla Fronta - LiveAgent
- GoDaddy | LiveAgent
- Darmowe oprogramowanie Help Desk | LiveAgent
- Oprogramowanie dokumentacji pomocniczej - LiveAgent