Partner
Jeśli chcesz zacząć korzystać z przycisku czatu LiveAgent w swojej witrynie uKit, postępuj zgodnie z poniższym przewodnikiem po integracji lub po prostu obejrzyj film dotyczący integracji.
- Otwórz uKit builder i przejdź do Widżety > Kontakt
- Wybierz LiveAgent i przeciągnij widżet na stronę, przytrzymując lewy przycisk myszy.
- Kliknij przycisk czatu na żywo, a następnie na lewym pasku bocznym kliknij Połącz konto.
- Wpisz adres URL i klucz API swojego konta LiveAgent. Jeśli nie masz konta, możesz je utworzyć, klikając Utwórz konto.
Gdzie jest klucz API?
- Na swoim koncie LiveAgent przejdź do opcji Konfiguracja> System> API i skopiuj stąd swój klucz API.

- Skończyłeś Domyślny przycisk czatu na żywo jest wyświetlany w Twojej witrynie.
- Jeśli chcesz zmienić domyślny przycisk (kolory, teksty …) otwórz swoje konto LiveAgent, przejdź do Konfiguracja> Czat> Przyciski czatu i kliknij przycisk, aby edytować jego wygląd.

Dlaczego uKit?
uKit to narzędzie do tworzenia witryn internetowych, które pozwala łatwo i skutecznie utworzyć funkcjonalną witrynę biznesową. Kreator jest przeznaczony dla tych, którzy nie są techniczni. Jest łatwa w obsłudze, zabawna i nowoczesna. uKit ma elegancki edytor przeciągnij i upuść, który pozwala łatwo dostosować wybrany szablon.
Jak możesz tego używać?
Integracja LiveAgent uKit umożliwia umieszczenie przycisku czatu na żywo w sklepie uKit.
Frequently asked questions
Jak możesz zintegrować przycisk czatu na żywo z Ukit?
1. Przejdź do Widżetów Ukit - Kontakt - Liveagent
2. Wpisz URL i klucz API z LiveAgent
3. Zaloguj się na swoje konto LiveAgent
4. Dostosuj swój czat na żywo w Konfiguracje - Czat - przycisk Czat
Jakie są korzyści z używania Ukit?
- ekonomiczne
- adaptacyjny
- prosty w użyciu
- oszałamiający design
Oprogramowanie do czatu na żywo dla agencji
Public relations plays a crucial role in building trust between a business and its clients. Live chat can be a fantastic tool for developing a business, especially in the travel sector, as it allows customers to get all the necessary information about their trips. Freelancers and other agencies can also benefit from live chat, as it provides a high level of customization and helps manage clients efficiently. LiveAgent offers a powerful support system that includes live chat and many other features. Live chat is a crucial tool for multiple agencies such as advertising agencies, digital agencies, social media agencies, account-based marketing agencies, and public relations agencies. Integration is effortless and involves copying and pasting an HTML code.
Oprogramowanie do badania doświadczeń klientów
Tekst omawia znaczenie obsługi wielojęzycznej dla ekspansji firm za granicą. Wdrażanie oprogramowania do obsługi klienta może być czasochłonne, ale liderzy branży zapewniają bezpieczeństwo połączeń i ulepszają swoje platformy. Koszt oprogramowania zależy od liczby agentów i interakcji. Opłaty miesięczne są lepsze dla mniejszych organizacji, natomiast większe organizacje powinny rozważyć inne modele cenowe.
System zgłoszeń pomocy technicznej
LiveAgent to wielofunkcyjne oprogramowanie do zarządzania skargami i obsługi klientów, oferujące ponad 175 funkcji i największą prędkość wyświetlania czatu na rynku. Dzięki opcji wielojęzycznej, aplikacji mobilnej oraz formularzom offline można zwiększyć zadowolenie klientów i poprawić współczynniki konwersji. Czat na żywo jest korzystny dla agencji reklamowych, cyfrowych, promocyjnych i marketingowych. LiveAgent jest bardziej opłacalny niż inne rozwiązania pomocy technicznej, a okres próbny wynosi 14 dni.
Czat na żywo jest obecnie uważany za cenny atut biznesowy, który pomaga w obsłudze klienta w czasie rzeczywistym. Oprogramowanie czatu na żywo może być dostosowywane pod względem wizerunku i stylu firmy, a także może zawierać funkcje takie jak rozmowy wideo i wysyłanie plików. Chatboty rosną w popularności, ale klienci nadal preferują obsługę przez ludzi. Korzystanie z czatu na żywo daje też wiele korzyści dla firm, w tym skrócenie czasu oczekiwania, zmniejszenie liczby wiadomości przychodzących, zwiększenie zaangażowania i obsługę wielu rozmów jednocześnie.