VoIPstudio integration
Partner Privacy Policy
VoIPstudio Polityka prywatności
Co to jest VoIPstudio?
VoIPstudio to profesjonalny dostawca usług telefonicznych VoIP w chmurze i wielokrotnie nagradzany produkt w tej kategorii. Jest wyposażony w funkcje i narzędzia ułatwiające zarządzanie call center dla małych i średnich firm na całym świecie.
Jak go używać?
W połączeniu z czatem na żywo LiveAgent, systemem ticketów, bazą wiedzy i innymi narzędziami, otrzymasz pełne centrum obsługi klienta dostępne w jednym wygodnym rozwiązaniu.
Skorzystaj z VoIPstudio, jeśli chcesz zapewnić swoim klientom wsparcie przez rozmowy telefoniczne. Połączenia telefoniczne mogą być również niezbędne dla zespołów sprzedaży i marketingu o różnych celach.
Korzyści
- Zintegrowane call center w panelu LiveAgent
- Zarządzaj połączeniami, ticketami, czatami i nie tylko za pomocą jednego rozwiązania
- System ticketów umożliwia sortowanie rozmów z innymi danymi
Jak zintegrować VoIPstudio z LiveAgent
Integrację można przeprowadzić w ciągu kilku minut. Musisz mieć przygotowane i skonfigurowane konta VoIPstudio i LiveAgent. Otwórz LiveAgent i przejdź do Konfiguracja > Połączenia > Numery. Kliknij u góry pomarańczowy przycisk Utwórz.

Otworzy się nowe okno z wyborem dostawców VoIP. Znajdź VoIPstudio i kliknij logo. Teraz musisz wypełnić pola, takie jak imię i nazwisko, numer telefonu, dane logowania i możliwość nagrywania połączeń wśród innych informacji. Kiedy skończysz, kliknij Dodaj.

Skończyłeś i Twój numer telefonu VoIPstudio jest gotowy do użycia. Teraz możesz wypróbować tę funkcję. Chcesz uzyskać więcej informacji o działaniu centrów obsługi telefonicznej? Obejrzyj nasz film poniżej
Odwiedź Akademię LiveAgent, najlepsze źródło wiedzy o obsłudze klienta! Odkryj tajniki automatyzacji, poprawy doświadczeń klientów, segmentacji oraz kluczowych umiejętności miękkich. Zdobądź cenne wskazówki, jak unikać słabej obsługi i przekształcać niezadowolonych klientów w rzeczników marki. Dołącz do nas i podnieś jakość swojej obsługi klienta!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!