Szukasz alternatywy dla Jiry?

Dowiedz się, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą Jiry na rynku.

  • ✓ Bez opłaty instalacyjnej    
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej    
  • ✓ Zrezygnuj w dowolnym momencie
Używane przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Alternatives animation
Alternatives background

Masz dość swojego oprogramowania do obsługi klienta?

Szukasz nowego sposobu na monitorowanie zapytań i problemów klientów? LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie help desk dla Twojej firmy.

Niezawodny system zgłoszeń, obsługa wielu kanałów komunikacji oraz przydatne funkcje i integracje sprawiają, że LiveAgent to odpowiedni wybór.

  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • GetApp leaders 2021

Zaoszczędź więcej dzięki LiveAgent

3 powody, dla których firmy przechodzą do LiveAgent

Większa satysfakcja

LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów oraz podnosi współczynniki konwersji.

Większa produktywność

Zmniejsz czas pracy swoich agentów i rozwiązuj więcej zapytań klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.

Bogaty w funkcje

Ponad 175 funkcji, dzięki którym Twój przepływ pracy będzie łatwiejszy i przyjemniejszy.

Jira kontra LiveAgent w pigułce

FunkcjeLiveAgentJira
Obsługa zgłoszeń✅Tak✅Tak
Czat na żywo✅Tak❌Nie
Call center✅Tak❌Nie
Samoobsługa✅Tak✅Tak
Facebook✅Tak❌Nie
Twitter✅Tak✅Tak
Instagram✅Tak❌Nie
Viber✅Tak❌Nie
WhatsApp✅Tak✅Tak
Baza wiedzy✅Tak❌Nie
Forum dla klientów✅Tak✅Tak
Automatyzacja i reguły✅Tak✅Tak
API✅Tak✅Tak
Menu głosowe (IVR)✅Tak❌Nie
Połączenia wideo✅Tak❌Nie
Nielimitowana historia✅Tak✅Tak
Nieograniczona ilość witryn✅Tak❌Nie
Nieograniczona ilość przycisków czatu✅Tak❌Nie
Nieograniczona ilość zgłoszeń/e-maili✅Tak✅Tak
Nieograniczone nagrywanie połączeń✅Tak❌Nie
Nieograniczone wsparcie 24/7✅Tak✅Tak
app installation - illustration

Potężna alternatywa dla Jiry

Jeśli chcesz zapewniać wsparcie klientom poprzez inne i niezawodne narzędzie, możesz liczyć na LiveAgent. To potężna alternatywa dla Jiry, a nawet ZenDesk.

LiveAgent poszerza Twoją komunikację na wiele kanałów, takich jak e-mail, czat na żywo, media społecznościowe (Facebook, Twitter i Instagram), call center oraz baza wiedzy. Bo zasługujesz na więcej.

Bądź bliżej klientów

Każdego dnia ludzie załatwiają coraz więcej spraw poprzez media społecznościowe, dlatego ważne jest, by zapewniać poprzez nie wsparcie, a nie tylko poprzez tradycyjne kanały.

Z dumą informujemy, że LiveAgent to jedno z niewielu rozwiązań dla obsługi klienta, które obsługuje nie tylko Facebooka i Instagrama, ale również Vibera i WhatsAppa. LiveAgent łączy w sobie wiele kanałów komunikacji, więc nie musisz obsługiwać ich pojedynczo. Zapewniaj lepszą obsługę klienta z LiveAgent.

social notifications - illustration
Savings illustration

Wszystko w świetnej cenie

Zdobądź wszystkie najlepsze narzędzia i funkcje w świetnej cenie. LiveAgent oferuje trzy płatne plany w przystępnych cenach, wyposażone we wszystko, czego potrzebujesz, by zapewniać lepsze wsparcie klientom.

Ty musisz jedynie wybrać ten, który najbardziej Ci odpowiada. Zobacz nasze płatne plany i dowiedz się więcej.

Zobacz, dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

winners illustration

Szukasz lepszego oprogramowania help desk?

LiveAgent to najczęściej i najwyżej oceniane oprogramowanie help desk dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej z LiveAgent.

Porównaj nas z innym oprogramowaniem

Zastanawiasz się, jak wypadamy w porównaniu z innymi popularnymi rozwiązaniami dla obsługi klienta? Sprawdź nasze strony z porównaniami i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.

Artykuły powiązane zAlternatywa dla Jiry
Plany LiveAgent rozpoczynają się od 15$ za agenta miesięcznie i obejmują obsługę zgłoszeń e-mailowych, czat na żywo, bazę wiedzy i więcej. Wszystkie funkcje są dostępne za 69$ za agenta miesięcznie.

Cennik LiveAgent

Sprawdź cennik LiveAgent! Plany od $15/miesiąc, darmowy okres próbny, brak umów. Wybierz idealne rozwiązanie dla swojej firmy!

Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.

Słownik oprogramowania dla pomocy technicznej

Poznaj słownik terminologii obsługi klienta i pomocy technicznej! Zrozum kluczowe pojęcia i usprawnij swoją pracę. Sprawdź teraz!

Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"

Landing PPC Archive - LiveAgent

Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"

Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Funkcje

Poznaj funkcje LiveAgent – zaawansowane narzędzia do zarządzania zgłoszeniami, automatyzacji, czatu na żywo i zwiększania efektywności wsparcia!

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x