Przenosisz się z LeadDesk do LiveAgent?

Rozważasz migrację z LeadDesk do LiveAgent? Możesz na nas liczyć. Nasz zespół jest gotowy, aby pomóc Ci w migracji danych – zupełnie bezpłatnie. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Data migration from one solution to another

Przenieś swoje dane bezpłatnie!

Dokładnie tak, przejście z LeadDesk do LiveAgent nic Cię nie kosztuje. Skontaktuj się z naszym zespołem, aby omówić migrację danych. Wszystkim się za Ciebie zajmiemy, a Ty możesz się w tym czasie zrelaksować.

Chcesz przeprowadzić migrację samodzielnie?

LiveAgent oferuje wtyczki migracyjne do oprogramowania dla obsługi klienta. Obecnie pracujemy nad wtyczką migracyjną dla LeadDesk. Więcej informacji już wkrótce.

Migrate data to LiveAgent on your own

Jakie dane mogę przenieść z LeadDesk?

3 stars feedback

Opinie

Przenieś wszystkie opinie otrzymane od klientów.

Manager - icon

Ludzie

Z łatwością przenieś agentów, administratorów, użytkowników końcowych i klientów.

Tags

Tagi

Przenieś wszystkie swoje tagi dla departamentów i ticketów.

Email received in inbox

Tickety

Przenieś tickety, załączniki, pliki użytkowników i obszary ticketów.

Gotowy na przeniesienie z LeadDesk do LiveAgent?

Zerknij na niektóre korzyści, które otrzymujesz, przechodząc do LiveAgent

Customer providing review for service on mobile phone

Znakomita obsługa klienta

Nasi agenci są w gotowości 24/7, aby pomóc Ci rozwiązać każdy problem.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Doskonałe rozwiązania dla systemów obsługi klienta

Przydatne narzędzia, ponad 175 funkcji i więcej niż 40 integracji. Mamy wszystko, czego potrzebujesz.

Person collecting papers into the net

Zwiększ swoje oszczędności i zwrot z inwestycji

Uzyskaj stały darmowy plan LiveAgent lub wybierz jeden spośród trzech planów w znakomitych cenach.

Multilingual support in LiveAgent

Wybierz swój język

Wybierz jedeną z 43 wersji językowych. LiveAgent obsługuje widgety z możliwością dostosowania języka.

Przenieś swoje dane z LeadDesk już dziś

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najczęściej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW i Yamaha w zapewnianiu światowej klasy wsparcia swoim klientom.

Package Name

Ticket

Dla małych firm i profesjonalnych sprzedawców

15 /msc
Package Name

Ticket+Czat

Idealny dla małych i średnich firm

29 /msc

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie tak… LiveAgent!

Wypróbuj już teraz za darmo Karta kredytowa nie wymagana
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
Artykuły powiązane zPrzeniesienie z LeadDesk
LiveAgent oferuje integrację WhatsAppa, która umożliwia użytkownikom łatwe odpowiadanie na wiadomości z WhatsAppa poprzez panel LiveAgent.

WhatsApp

LiveAgent oferuje integrację WhatsAppa, która umożliwia użytkownikom łatwe odpowiadanie na wiadomości z WhatsAppa poprzez panel LiveAgent.

Chcesz dowiedzieć się więcej o Intelius? Przeczytaj naszą recenzję, aby przekonać się, jak działa i jak wypadł w naszych testach.

Recenzja Intelius

Chcesz dowiedzieć się więcej o Intelius? Przeczytaj naszą recenzję, aby przekonać się, jak działa i jak wypadł w naszych testach.

Dołącz pliki do artykułów z bazy wiedzy. Wypróbuj funkcję LiveAgent – Załączniki w artykułach. Przeczytaj więcej na ten temat w artykule.

Załączniki w artykułach

Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.

Rozważasz LiveAgent do obsługi Twojego czatu na żywo? Zapoznaj się z naszą recenzją i dowiedz się, jak wypadł w naszych ogólnych testach.

Recenzja czatu na żywo LiveAgent

Chatra oferuje dobre narzędzia do komunikacji, ale jest droższy od konkurencji. LiveAgent również ma dobre funkcje, ale ma problemy z personalizacją i usuwaniem brandingu. Overall warto rozważyć LiveAgent dla obsługi klienta w mediach społecznościowych.

Chcesz dowiedzieć się więcej o Intelius? Przeczytaj naszą recenzję, aby przekonać się, jak działa i jak wypadł w naszych testach.

Recenzja Intelius

Wsparcie dla klientów w LiveAgent jest dostępne poprzez różne kanały komunikacji, takie jak czat, połączenia głosowe, rozmowy wideo, formularz kontaktowy, forum, opinie, Twitter, Gmail, Facebook, Viber, Whatsapp, Slack.

Zespół LiveAgent aktualnie pracuje nad wtyczką do przeniesienia się z Zopim. LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i wysoko ocenianym oprogramowaniem systemu obsługi klienta #1 dla małych i średnich firm w 2019 i 2020 roku. Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, O2 i Uniwersytet Oksfordzki.

Przenosisz się z Zopim do LiveAgent?

Wypróbuj Ticket za €15/m-c lub Ticket + Chat za €29/m-c dla małych firm i specjalistów ds. marketingu. Będziesz w dobrych rękach z LiveAgent.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo