Przechodzisz z CallPage na LiveAgent?

Rozważasz migrację danych z CallPage do nowego LiveAgent? Nasi pracownicy pomocy technicznej z przyjemnością pomogą Ci w bezpiecznej i bezproblemowej migracji danych. Zadzwoń do nas i rozpocznij migrację swoich danych już dziś!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Przeniesienie danych do innego oprogramowania

My zajmiemy się przeniesieniem danych!

Skontaktuj się z nami i pozwól nam pomóc. Nasi pracownicy pomocy technicznej odpowiedzą na wszelkie pytania dotyczące migracji danych i pomogą Ci przenieść wszystko to, czego potrzebujesz, na nowe konto LiveAgent. Ty możesz usiąść i zrelaksować się, a my w międzyczasie zajmiemy się wszystkim.

Czy chcesz przeprowadzić migrację samodzielnie?

Nasz personel pracuje obecnie nad wtyczką migracyjną dla CallPage. Więcej informacji wkrótce!

Samodzielnie przenieś dane do LiveAgent

Jakie dane mogę migrować z CallPage?

Ocena na 3 gwiazdki

Opinie

Przenieś wszystkie opinie otrzymane przez portal klienta.

Menedżer

Ludzie

Z łatwością migruj role agentów, administratorów, użytkowników końcowych i klientów.

Tagi

Tagi

Przenieś wszystkie tagi działów i zgłoszeń.

E-mail w skrzynce odbiorczej

Zgłoszenia

Przeprowadź migrację zgłoszeń, załączników, pól użytkowników i pól zgłoszeń.

Gotowy do migracji z CallPage do LiveAgent?

Przyjrzyj się niektórym korzyściom, które otrzymujesz po przejściu na LiveAgent

Klient wystawiający recenzje usłóg na telefon komórkowy

Znakomita obsługa klienta

Wsparcie 24/7 od naszych agentów. Jesteśmy zawsze tam, gdzie nas potrzebujesz.

Optymalny wielokanałowy system obsługi klienta

Doskonałe rozwiązania dla systemów obsługi klienta

Przydatne narzędzia, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Mamy wszystko to, czego potrzebujesz.

Osoba zbierająca papiery do sieci

Korzystaj z LiveAgent za darmo na zawsze lub wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów.

Wybierz preferowany język

Wybierz swój język

Wybierz jedno z 43 różnych tłumaczeń. LiveAgent obsługuje również widżety z możliwością dostosowania języka.

Przenieś swoje dane z CallPage już dziś

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, Yamaha i Oxford University w zapewnianiu światowej klasy wsparcia swoim klientom.

Package Name

All-Inclusive

Dla małych firm i agencji, ale i korporacji

39 /miesiąc

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? LiveAgent – bingo!

Wypróbuj za darmo już teraz! Nie wymagamy karty kredytowej
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
Artykuły powiązane zMigracja z CallPage
Twitter zmienił swoją strukturę monetyzacji dostępu do API, co spowodowało wzrost ceny wariantów Enterprise do ponad 40 000. Chatboty mogą ulepszyć obsługę klienta.

Filmy - LiveAgent

Twitter zmienił swoją strukturę monetyzacji dostępu do API, co spowodowało wzrost ceny wariantów Enterprise do ponad 40 000. Chatboty mogą ulepszyć obsługę klienta.

Zespół LiveAgent aktualnie pracuje nad wtyczką do przeniesienia się z Zopim. LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i wysoko ocenianym oprogramowaniem systemu obsługi klienta #1 dla małych i średnich firm w 2019 i 2020 roku. Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, O2 i Uniwersytet Oksfordzki.

Przenosisz się z Zopim do LiveAgent?

Wypróbuj Ticket za €15/m-c lub Ticket + Chat za €29/m-c dla małych firm i specjalistów ds. marketingu. Będziesz w dobrych rękach z LiveAgent.

Zastanawiasz się nad wybraniem Re:amaze dla wparcia klienta w mediach społecznościowych? Przeczytaj naszą recenzję i zobacz, jak poradziło sobie w naszych ogólnych testach.

Recenzja oprogramowania obsługi klienta w mediach społecznościowych Re:amaze

Re:amaze to oprogramowanie obsługi klienta w mediach społecznościowych z integracją Twittera, oferujące świetne funkcje. Ceny zaczynają się od 29 zł miesięcznie.

Chcesz przenieść się z LiveChat do LiveAgent? Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, Yamaha i O2 i zapewniaj światowej klasy wsparcie.

Chcesz przejść z LiveChat do LiveAgent?

Wypróbuj LiveAgent, wielojęzyczne oprogramowanie obsługi klienta, które oferuje kompleksowe rozwiązania i wysokiej jakości wsparcie techniczne.

Jeśli chcesz zapewnić swoim klientom doskonałą obsługę klienta, rozpocznij od bezpłatnego oprogramowania wirtualnego centrum obsługi telefonicznej.

Darmowe narzędzie call center

Tekst porusza temat zarządzania centrum obsługi klienta. Autor suguruje wyznaczanie konkretnych celów dla agentów call center, skracanie czasu oczekiwania, korzystanie z danych klientów oraz wybór odpowiedniego oprogramowania call center. Autor poleca przetestowanie kilku bezpłatnych narzędzi call center przed ewentualnym wyborem płatnego. Ostatecznie zdecydowanie najlepszym wyjściem jest omnichannelowe centrum obsługi klienta, oferujące zintegrowaną strategię obsługi klienta we wszystkich kanałach.

Zastanawiasz się, co sprawia, że LiveAgent jest dobrym wyborem dla firm tworzących oprogramowanie? Oto trzy powody, dla których jesteśmy wybierani.

Szukasz lepszego oprogramowania dla pomocy technicznej?

Skup się na potrzebach klientów dzięki wielokanałowemu oprogramowaniu dla pomocy technicznej na różnych platformach.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo