Wersja próbna
Research archive illustration

Obsługa klienta Benchmark raport

Jakość produktów i konkurencyjność cenowa nie są już najważniejszymi czynnikami, które klienci biorą pod uwagę przy dokonywaniu zakupów. W rzeczywistości dobra obsługa klienta i niezapomniane wrażenia są najważniejszymi czynnikami napędzającymi utrzymanie klientów.

Jeśli firmy chcą przetrwać i wyróżniać się na dzisiejszym, nasyconym rynku, muszą sprostać oczekiwaniom klientów. Współcześni klienci oczekują sprawnego procesu zakupowego i szybkiej, jakościowej obsługi. Jeśli te oczekiwania nie zostaną spełnione, klienci są skłonni odejść od marek, którym są lojalni od lat.

Aby sprostać wszystkim wymaganiom i oczekiwaniom kklientów, musisz zastosować pro-klienckie podejście we wszystkich aspektach swojej działalności. Najlepszym sposobem, aby to wdrożyć, jest mierzenie wskaźników obsługi klienta, szkolenie agentów, jasno określona misja firmy i wdrażanie nowych technologii, takich jak obsługa klienta< /a> i czy systemy zarządzania relacjami z klientami. W rzeczywistości wiele badań wykazało, że zorganizowany i dobrze poinformowany zespół obsługi klienta może znacząco wpłynąć na reputację firmy, lojalność klientów i wielkość przychodów.

Customer service statistics

Call center statistics

Help desk statistics

Live chat statistics

Knowledge base statistics

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo