Research archive illustration

Obsługa klienta Benchmark raport

Jakość produktów i konkurencyjność cenowa nie są już najważniejszymi czynnikami, które klienci biorą pod uwagę przy dokonywaniu zakupów. W rzeczywistości dobra obsługa klienta i niezapomniane wrażenia są najważniejszymi czynnikami napędzającymi utrzymanie klientów.

Jeśli firmy chcą przetrwać i wyróżniać się na dzisiejszym, nasyconym rynku, muszą sprostać oczekiwaniom klientów. Współcześni klienci oczekują sprawnego procesu zakupowego i szybkiej, jakościowej obsługi. Jeśli te oczekiwania nie zostaną spełnione, klienci są skłonni odejść od marek, którym są lojalni od lat.

Aby sprostać wszystkim wymaganiom i oczekiwaniom kklientów, musisz zastosować pro-klienckie podejście we wszystkich aspektach swojej działalności. Najlepszym sposobem, aby to wdrożyć, jest mierzenie wskaźników obsługi klienta, szkolenie agentów, jasno określona misja firmy i wdrażanie nowych technologii, takich jak obsługa klienta i czy systemy zarządzania relacjami z klientami. W rzeczywistości wiele badań wykazało, że zorganizowany i dobrze poinformowany zespół obsługi klienta może znacząco wpłynąć na reputację firmy, lojalność klientów i wielkość przychodów.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo