Recenzja systemu zgłoszeń osTicket

Recenzja systemu zgłoszeń osTicket
Compare Recenzja systemu zgłoszeń osTicket with other in: How Recenzja systemu zgłoszeń osTicket is doing on review portals
4.3
Average rating based on data from trusted review portals
134 reviews

osTicket może nie być najlepiej wyposażonym oprogramowaniem do obsługi zgłoszeń na rynku, ale stara się dotrzymywać tempa znacznie droższym rozwiązaniom, które często nie oferują wysokiego stosunku wartości do ceny. Dowiedz się, jak osTicket poradziło sobie w naszej recenzji.

Pricing
Starting from:
$ 9   miesięcznie
Equal to LiveAgent's Free plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: Yes

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
3.2
Doświadczenie użytkownika
2.5
Cena
5
Wdrażanie
2

Key takeaways

Pros

  • Darmowe oprogramowanie
  • Zestaw przydatnych funkcji

Cons

  • Obowiązkowy formularz zgłoszeń to jedyny sposób na przesyłanie zgłoszeń
  • Przestarzały interfejs
  • Jest darmowy, ale nie wolny od błędów

Rozpoczęcie pracy z systemem obsługi zgłoszeń osTicket

osTicket oferuje dwa sposoby na rozpoczęcie pracy. Możesz zdecydować się na wersję open source, która jest całkowicie darmowa, lub zacząć od bezpłatnej, 30-dniowej wersji próbnej wersji hostowanej w chmurze, która będzie kosztować tylko 9$ miesięcznie za użytkownika po zakończeniu okresu próbnego. Rejestracja wymaga jedynie podania podstawowych informacji, ale konieczne jest użycie firmowego adresu e-mail. Po zakończeniu procesu możesz po raz pierwszy spojrzeć na interfejs osTicket.

Interfejs osTicket

Interfejs wygląda na dość przestarzały, ale mimo to jest funkcjonalny. Użytkownicy, którzy nie pamiętają, jak kiedyś wyglądały interfejsy, na początku mogą mieć problemy z nawigacją, jednak gdy zaczną korzystać z aplikacji, powinno to szybko minąć. Najbardziej pozytywną rzeczą w interfejsie osTicket jest to, że bardzo koncentruje się na wykonywanym zadaniu i nie rozprasza użytkownika niczym nieistotnym.

Jeden poważny problem od razu rzuca się w oczy – dotyczy logowania. Za każdym razem, gdy opuszczasz osTicket na jakiś czas, zostajesz wylogowany. To nic takiego i wiele systemów zgłoszeń wylogowuje użytkowników po pewnym czasie bezczynności w celu ochrony przed nadużyciami. Jednak ponowne zalogowanie się jest często niemożliwe. Ciągle pojawiał się błąd „Przekroczono limit czasu sesji z powodu braku aktywności”, przez co ponowne zalogowanie się nie było możliwe.

osTicket – błąd podczas logowania

Jedynym sposobem na ponowne zalogowanie się było zamknięcie przeglądarki i odczekanie chwili. Problem ten można rozwiązać poprzez zwiększenie limitu czasu sesji użytkownika w ustawieniach. Zalecam jego znaczne zwiększenie, by całkowicie uniknąć tego problemu, ale pamiętaj, żeby zablokować urządzenie, jeśli zostawisz je z otwartym osTicket.

osTicket – ustawienia limitu czasu sesji użytkownika

Kolejną rzeczą, którą można uznać za problematyczną, jest to, że osTicket ma bardzo niekonwencjonalny, a może nawet przestarzały system obsługi zgłoszeń. Klienci nie mogą wysyłać wiadomości e-mail bezpośrednio do systemu zgłoszeń, muszą uzyskać dostęp do unikalnego linku, który zostanie wygenerowany podczas rejestracji i wysłać swoje zgłoszenia poprzez dedykowany formularz. Nie jest to specjalnie elastyczny sposób przesyłania zgłoszeń i jeśli chcesz, by klienci znali sposób przesyłania zgłoszeń do systemu, będziesz musieć promować link do strony internetowej.

osTicket – utworzono zgłoszenie

Funkcje systemu zgłoszeń osTicket

Przyjrzyjmy się funkcjom systemu obsługi zgłoszeń osTicket. Integracja poczty e-mail z systemem jest obecna we wszystkich planach. Jest to też jedyna funkcja obecna w darmowym planie. Inne plany obejmują funkcje takie jak stałe wsparcie e-mailowe i telefoniczne, bezpłatna prezentacja systemu, pomoc w aktualizacjach i konserwacji oraz kilka innych. Nie mówią one zbyt wiele na temat samej funkcjonalności zgłoszeń i tego, jakie podfunkcje oferuje. Jednak po otwarciu aplikacji możesz dowiedzieć się znacznie więcej na temat tego, czego można oczekiwać od zestawu funkcji osTicket.

Wyniki systemu zgłoszeń i doświadczenie użytkownika

Praca z osTicket nie jest złym doświadczeniem, ale zdecydowanie nie jest to najnowocześniejszy system obsługi zgłoszeń. Muszę jednak przyznać, że większość interfejsu jest przejrzysta i działa bardzo dobrze, gdy tylko trochę się do niego przyzwyczaisz. Pulpit nawigacyjny ujawnia znacznie więcej funkcji niż te wymienione w cenniku na stronie internetowej. Otrzymujesz dostęp do funkcji analitycznych, a także niektórych standardowych funkcji obsługi zgłoszeń, takich jak przekazywanie zgłoszeń, przypisywanie, status zgłoszenia, scalanie, łączenie, przenoszenie i inne. Świetnie, że darmowe oprogramowanie takie jak osTicket posiada te kluczowe funkcje.

osTicket – raport aktywności zgłoszenia

Przetestowałam system zgłoszeń, wysyłając sobie zgłoszenie za pośrednictwem linku, o którym wspomniałam w tej recenzji. Formularz zgłoszenia dla klientów jest łatwy w użyciu. Wymaga podania adresu e-mail, imienia i nazwiska oraz numeru telefonu, przy czym adres e-mail i imię oraz nazwisko są jedynymi obowiązkowymi polami. Wszyscy użytkownicy tego formularza muszą też wybrać temat zgłoszenia. Jest dość prosty w użyciu i może poprawić organizację Twojego działu obsługi klienta. Jednak wysyłanie wiadomości e-mail na inny adres e-mail jest nadal najpopularniejszą metodą.

osTicket – formularz zgłoszenia

Zgłoszenia docierają do systemu niemal natychmiast, co jest bardzo przydatne. Co więcej, interfejs osTicket staje się o wiele lepszy po otwarciu zgłoszenia. Rozciąga się, żeby pomieścić dłuższe wiadomości i wszystko jest wyraźnie widoczne. Pole odpowiedzi na zgłoszenie jest również dobrze zaprojektowane, zapewniając dużo miejsca na odpowiedzi. Co najważniejsze, wszystkie funkcje są wyraźnie widoczne. Na początku te rzeczy mogą nie wydawać się specjalnie imponujące, ale przypomnijmy sobie, że mamy do czynienia z bardzo tanim, a nawet darmowym systemem obsługi zgłoszeń.

osTicket – pole odpowiedzi na zgłoszenie

W części interfejsu z odpowiedziami na zgłoszenia zobaczymy również więcej funkcji, takich jak gotowe odpowiedzi i opcje edycji tekstu. Dostępne są też wszystkie standardowe funkcje formatowania tekstu, z opcjami dołączania multimediów, linków, punktorów, HTML, a nawet elementów wizualnych, takich jak linie. Jedną z interesujących funkcji jest możliwość przełączenia na tryb pełnoekranowy, który znacznie powiększa pole odpowiedzi na ekranie. Może to być bardzo przydatne dla użytkowników korzystających z urządzeń z mniejszymi ekranami. W zgłoszeniach można też używać wewnętrznych notatek.

osTicket – tryb pełnoekranowy

Chociaż osTicket może początkowo wydawać się niezbyt satysfakcjonującym rozwiązaniem, zdecydowanie oferuje wszystkie podstawowe funkcje obsługi zgłoszeń. Jedyną poważną wadą jest fakt, że klienci muszą kontaktować się z agentami za pośrednictwem systemu przesyłania zgłoszeń, zamiast po prostu wysyłać wiadomość e-mail. Jednak nawet ta wada może zostać przekształcona w zaletę w odpowiedniej sytuacji i pod pewnymi warunkami.

Cennik osTicket

osTicket jest dostępny w trzech wersjach i różnych opcjach cenowych. Niekoniecznie są to różne plany cenowe, ale raczej różne wersje tego samego oprogramowania, które zawierają pewne zmiany. Przyjrzyjmy się temu, co możesz wybrać.

Open Source

Wersja Open Source osTicket jest dostępna za darmo ze wsparciem społeczności. Oferuje jedynie podstawową integrację z pocztą e-mail. Można ją pobrać ze strony osTicket bez konieczności uiszczania jakichkolwiek opłat.

Hosting w chmurze

Wersja osTicket hostowana w chmurze to jedyna wersja dostępna z bezpłatnym okresem próbnym na 30 dni. Jeśli zdecydujesz się nadal z niej korzystać, kosztuje 9$ miesięcznie za użytkownika. Oferuje prawie wszystkie dostępne funkcje, w tym stałe wsparcie e-mailowe i telefoniczne, bezpłatną prezentację, pomoc w aktualizacji i konserwacji, solidną infrastrukturę, gwarantowany czas działania oraz codzienne kopie zapasowe.

Wirtualne urządzenie

Ceny opcji urządzenia wirtualnego osTicket nie ma w cenniku. Jest dostosowana do wymagań klienta. Jedynym dodatkiem jest to, że osTicket zostanie dostosowany do Twoich potrzeb biznesowych, dzięki czemu otrzymasz rozwiązanie specjalnie dla Ciebie.

Wniosek

Z jednej strony osTicket oferuje całkiem dobry system obsługi zgłoszeń z ważnymi funkcjami dostępnymi za darmo, jednak z drugiej strony ma pewne ograniczenia, jeśli chodzi o przypadek użycia. Jednak osTicket można uznać za oprogramowanie pełne niespodzianek. Jeśli nie przeszkadza Ci opcja obowiązkowego formularza zgłoszenia, osTicket może być bardzo dobrym rozwiązaniem dla obsługi zgłoszeń dla Twojej firmy, choć nie oferuje takiej samej elastyczności jak konkurencyjne oprogramowanie.

Powszechne problemy

Problemy z logowaniem do osTicket po upływie limitu czasu

Jeśli nie możesz zalogować się ponownie po automatycznym wylogowaniu z osTicket i otrzymujesz błąd „Przekroczono limit czasu sesji z powodu braku aktywności”, spróbuj wyłączyć przeglądarkę. Włącz ją ponownie po około minucie i spróbuj się zalogować. Jeśli problem nie ustąpi, spróbuj zalogować się ponownie z innej przeglądarki lub użyj trybu incognito.

Ciągle wylogowuje mnie z osTicket

Jeśli chcesz wydłużyć czas bycia zalogowanym w osTicket w przypadku braku aktywności, możesz to zrobić w ustawieniach. Otwórz Settings (Ustawienia) i zwiększ wartość limitu czasu sesji agenta zgodnie z własnymi preferencjami. Możesz również dostosować wartość w sekcjach Agents (Agenci) i Users (Użytkownicy).

Product reviews

LiveAgent zapewnia bezpłatne oprogramowanie do obsługi zgłoszeń, które usprawnia komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej, czatu na żywo, centrum obsługi telefonicznej oraz bazy wiedzy w jednej ujednoliconej skrzynce odbiorczej.

Darmowe oprogramowanie do obsługi zgłoszeń

Darmowe oprogramowanie obsługi zgłoszeń poprawia komunikację z klientami i zapewnia jednolity wygląd oraz skraca czas odpowiedzi. Jest to szczególnie przydatne dla firm, ponieważ przyczynia się do zwiększenia satysfakcji klientów i poprawy wskaźników sprzedaży. Można skorzystać z darmowego konta na stronie LiveAgent.

Wiele organizacji wciąż ignoruje system zgłoszeniowy. Wynika to głównie z braku zrozumienia zalet systemu zgłoszeniowego.

Dlaczego potrzebujesz systemu zgłoszeniowego?

System zgłoszeń jest kluczowym narzędziem dla firm, które dbają o jakość obsługi klienta oraz zwiększenie przychodów. Poprawa obsługi klienta jest istotna dla biznesu i wpływa na rekomendacje oraz lojalność klientów. Przestarzałe systemy zgłoszeń prowadzą do frustracji przedstawicieli obsługi klienta oraz utraty klientów. Dlatego firmy powinny zatrudniać pracowników z odpowiednimi kompetencjami i inwestować w ich szkolenie. LiveAgent to narzędzie do zarządzania zgłoszeniami, które oferuje wiele przydatnych funkcji, a także darmową wersję próbną.

Wykonuj i odbieraj połączenia przez Internet dzięki naszemu zaawansowanemu oprogramowaniu do telefonii. Wykonuj połączenia międzynarodowe i regionalne po cenach lokalnych.

Potrzebujesz niezawodnego oprogramowania telefonicznego?

LiveAgent jest uważany przez wielu użytkowników za doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami, które pomaga w kategoryzowaniu zgłoszeń i statystycznie śledzi potrzeby klientów. Jego użytkownicy zauważyli przyspieszenie procesu komunikacji z klientami, lepsze, szybsze i dokładniejsze wsparcie, a także wzrost liczby zadowolonych klientów i sprzedaży. Przyjemna obsługa klienta to istotna wartość, którą wprowadza LiveAgent, a nie wymaga karty płatniczej, co czyni go bardziej dostępnym dla użytkowników.

Przejrzyj najlepsze alternatywy systemów call center w roku 2021 w oparciu o cenę, funkcje, funkcjonalność i opinie klientów z Captterra, G2 i nie tylko!

Porównaj LiveAgent z innymi platformami

Tekst przedstawia narzędzie self-service LiveAgent, jako alternatywę dla Lucep i Channels. Oferuje ono zintegrowane bazy wiedzy, portale klientów i opcje współpracy, które pomagają zwiększyć sprzedaż oraz satysfakcję klientów po atrakcyjnej cenie. LiveAgent oferuje również rozwiązania dla biznesu i przemysłu oraz wsparcie techniczne. Narzędzie to posiada szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji do pomocy technicznej, co zwiększa satysfakcję klientów. Jest to idealne rozwiązanie dla firm, które chcą zwiększyć wartość swojego obecnego oprogramowania technicznego. LiveAgent jest najczęściej recenzowane i oceniane jako numer 1 oprogramowanie do pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo