I no longer want to receive these emailsI am no longer interested in the productI don’t want to receive special offers
Powiązane artykuły
Słaba obsługa klienta może prowadzić do rezygnacji. Oznacza to, że klient nie będzie dalej korzystał z twoich produktów i przerywa całą komunikację i więzi.

Rezygnacja

Dowiedz się, czym jest rezygnacja (churn), jak obliczyć współczynnik rezygnacji i analizować jej przyczyny, aby skutecznie zapobiegać utracie klientów. Zwiększ lojalność klientów dzięki doskonałej obsłudze zapewnianej przez LiveAgent. Wypróbuj za darmo!

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Warunki programu afiliacyjnego LiveAgent

Dołącz do programu afiliacyjnego LiveAgent i zarabiaj na poleceniach! Oferujemy prowizje nawet do 30% i dedykowane wsparcie. Sprawdź szczegóły!

Liveagent może wykrywać wiadomości e-mail wyglądające na spam. W niektórych systemach pomocy technicznej tego rodzaju zgłoszenia są nazywane zgłoszeniami zawieszonymi.

Zgłoszenie zawieszone

Dowiedz się, czym jest zawieszone zgłoszenie w LiveAgent. Skutecznie zarządzaj spamem dzięki elastycznym filtrom i popraw obsługę klienta!"

Powiadomienia e-mail mogą wysyłać wiadomości e-mail do agentów, gdy zgłoszenie jest przypisane do agenta lub gdy klient odpowiedział w przypisanym zgłoszeniu. Przeczytaj o tej funkcji.

Powiadomienia e-mail

Zostań na bieżąco z powiadomieniami e-mail LiveAgent. Nie przegap nowych zgłoszeń i odpowiedzi. Wypróbuj za darmo!

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start a Free Trial x