Zgłoszenie zawieszone

Co to jest zgłoszenie zawieszone?

LiveAgent może wykrywać e-maile wyglądające na spam. W niektórych systemach pomocy technicznej tego rodzaju zgłoszenia są nazywane zgłoszeniami zawieszonymi. Jednak w LiveAgent są one po prostu nazywane SPAM. Gdy zgłoszenie jest oznaczone jako SPAM, nie znajduje się w kolejce „do rozwiązania”, ale jest odkładane. Jeśli zdecydujesz, że dane zgłoszenie nie jest SPAMEM, możesz go odznaczyć i dodać do zwykłej kolejki.

Filtry antyspamowe LiveAgent można ustawić automatycznie lub ręcznie, w oparciu o preferowane warunki, takie jak słowa kluczowe w temacie lub treści wiadomości e-mail.

Frequently asked questions

Jaka jest definicja zgłoszenia zawieszonego?

Zawieszone zgłoszenie oznacza, że zgłoszenie jest wstrzymany do dalszej analizy. Najczęściej dotyczy to wiadomości, które wyglądają jak SPAM. Nie są one umieszczane w kolejnym "do rozwiązania", ale odkładane jako SPAM.

 

Jak zgłoszenie można zawiesić?

Zgłoszenia mogą zostać ocenione jako SPAM i zawieszone automatycznie lub ręcznie, w zależności od preferowanych warunków, takich jak słowa kluczowe w temacie lub treści wiadomości e-mail.

 

Czy można zawiesić zgłoszenie w systemie LiveAgent?

W LiveAgent zawieszone zgłoszenia to po prostu SPAM. Jeśli uznasz, że dane zgłoszenie nie jest SPAMEM, możesz go odznaczyć i dodać do zwykłej kolejki. Filtry spamu można ustawić automatycznie lub ręcznie na podstawie preferowanych warunków (takich jak słowa kluczowe w temacie, treść wiadomości e-mail).

 

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.