Co to jest zgłoszenie zawieszone?
LiveAgent może wykrywać e-maile wyglądające na spam. W niektórych systemach pomocy technicznej tego rodzaju zgłoszenia są nazywane zgłoszeniami zawieszonymi. Jednak w LiveAgent są one po prostu nazywane SPAM. Gdy zgłoszenie jest oznaczone jako SPAM, nie znajduje się w kolejce „do rozwiązania”, ale jest odkładane. Jeśli zdecydujesz, że dane zgłoszenie nie jest SPAMEM, możesz go odznaczyć i dodać do zwykłej kolejki.
Filtry antyspamowe LiveAgent można ustawić automatycznie lub ręcznie, w oparciu o preferowane warunki, takie jak słowa kluczowe w temacie lub treści wiadomości e-mail.
Frequently asked questions
Jaka jest definicja zgłoszenia zawieszonego?
Zawieszone zgłoszenie oznacza, że zgłoszenie jest wstrzymany do dalszej analizy. Najczęściej dotyczy to wiadomości, które wyglądają jak SPAM. Nie są one umieszczane w kolejnym "do rozwiązania", ale odkładane jako SPAM.
Jak zgłoszenie można zawiesić?
Zgłoszenia mogą zostać ocenione jako SPAM i zawieszone automatycznie lub ręcznie, w zależności od preferowanych warunków, takich jak słowa kluczowe w temacie lub treści wiadomości e-mail.
Czy można zawiesić zgłoszenie w systemie LiveAgent?
W LiveAgent zawieszone zgłoszenia to po prostu SPAM. Jeśli uznasz, że dane zgłoszenie nie jest SPAMEM, możesz go odznaczyć i dodać do zwykłej kolejki. Filtry spamu można ustawić automatycznie lub ręcznie na podstawie preferowanych warunków (takich jak słowa kluczowe w temacie, treść wiadomości e-mail).
Expert note
Zgłoszenie zawieszone to po prostu SPAM w LiveAgent. Można je odznaczyć i dodać do kolejki lub ustawić filtry spamu na podstawie preferowanych warunków.

Firma może wykorzystać bazę wiedzy lub portal klienta, aby udzielać klientom odpowiedzi w przypadku braku agentów. Zarządzanie zgłoszeniami jest kluczowe dla działu pomocy technicznej, a poprawa obsługi klienta może przyczynić się do poprawy doświadczenia klienta i zwiększenia lojalności. Uchylenie zgłoszenia to wykorzystanie bazy wiedzy lub portalu klienta, aby zmniejszyć obciążenie zgłoszeń. Wysoki współczynnik uchylenia zgłoszenia jest pożądany.
SpamAssassin to program komputerowy umożliwiający wykrywanie wiadomości e-mail ze spamem. Integracja tego programu z LiveAgent pozwala usprawnić pracę przedstawicieli obsługi, którzy dzięki filtracji spamu mogą skupić się na ważniejszych zadaniach. LiveAgent oferuje automatyczne filtrowanie spamu, wykorzystując platformę antyspamową SpamAssassin. Dodatkowo, LiveAgent oferuje wiele zasobów bazy wiedzy i możliwość tworzenia bezpłatnego konta.
LiveAgent to oprogramowanie do obsługi klienta, które oferuje wiele funkcji, w tym kontakt z klientami, możliwość tworzenia bogatych profili klientów, chat wewnętrzny oraz funkcję notatek dla agentów. Dostępne jest ono za pośrednictwem witryn internetowych i aplikacji mobilnych. LiveAgent uznawane jest za najlepsze oprogramowanie do obsługi klienta na rok 2021 i można je wypróbować przez 14 dni bez karty kredytowej.