Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Agent

Kto to jest agent?

Agenci są nieodłączną częścią każdej firmy. Agenci lub przedstawiciele klienta to ludzie, którzy dbają o klientów i świadczą usługi wsparcia. Odpowiadają na telefony, czaty lub wiadomości, aby rozwiązywać pytania klientów dotyczące produktów lub usług firmy.

Szacunek dla klientów jest ważny. Przedstawiciele klientów muszą mieć doskonałe połączenie umiejętności, cech osobistych i pasji do produktu i pracy.

Agenci z rolą administratora mogą również zarządzać innymi użytkownikami lub wyświetlać raport. Pełniąc rolę właściciela, mają podejście do faktur i informacji biznesowych.

Dowiedz się więcej o agentach w LiveAgent.

Agenci
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Jaka jest definicja agenta?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Agent jest najważniejszym komponentem oprogramowania do obsługi klienta, ponieważ zapewnia umiejętności pracowników, bez których samo oprogramowanie nie może prowadzić obsługi klienta. Agent to osoba, która rozwiązuje problemy i wspiera klienta, dzięki czemu Twoja marka może osiągnąć lepsze rezultaty. Agent działający jako administrator może nadzorować i konfigurować system.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jak przypisać rolę agenta w LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Aby przypisać komuś rolę agenta w LiveAgent, przejdź do „Konfiguracja”, a następnie wybierz kartę „Agenci”. W następnym kroku kliknij „Utwórz agenta”. Nadaj agentowi imię i nazwisko, podaj adres e-mail i płeć. Na koniec wybierz konkretną rolę: Agent – przegląda zgłoszenia i odpowiada na nie; lub Administrator – może przeglądać zapytania, odpowiadać na nie i zarządzać ustawieniami systemu; lub Właściciel – może zarządzać kontem, ustawieniami rozliczeń i systemu, a także przeglądać i odpowiadać na zapytania. Następnie agent otrzymuje pocztą hasło do swojego konta.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jakie są kompetencje agenta w LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Agent jest najważniejszym elementem obsługi klienta firmy. Posiadają umiejętności potrzebne do zapewnienia najlepszej obsługi klienta. Agent wspiera i rozwiązuje problemy, a jeśli działa jako administrator, może nadzorować i konfigurować system. Agent powinien dokładnie rozumieć sprawy firmy, które mogą być interesujące dla klienta (produkty, usługi, sprzedaż, marketing itp.).” } }] }

FAQ

Jaka jest definicja terminu agent?

Agent jest najważniejszym elementem oprogramowania do obsługi klienta, ponieważ zapewnia umiejętności pracowników, bez których samo oprogramowanie nie może prowadzić obsługi klienta. Agent to osoba, która rozwiązuje problemy i wspiera klienta, dzięki czemu Twoja marka może osiągnąć lepsze rezultaty. Agent działający jako administrator może nadzorować i konfigurować system.

Jak przypisać rolę agenta w LiveAgent?

Aby przypisać komuś rolę agenta w LiveAgent, przejdź do „Konfiguracja”, a następnie wybierz kartę „Agenci”. W następnym kroku kliknij „Utwórz agenta”. Nadaj agentowi imię i nazwisko, podaj adres e-mail i płeć. Na koniec wybierz konkretną rolę: Agent – przegląda zgłoszenia i odpowiada na nie; lub Administrator – może przeglądać zapytania, odpowiadać na nie i zarządzać ustawieniami systemu; lub Właściciel – może zarządzać kontem, ustawieniami rozliczeń i systemu, a także przeglądać i odpowiadać na zapytania. Następnie agent otrzymuje hasło do swojego konta pocztą.

Jakie są kompetencje agenta w LiveAgent?

Agent jest najważniejszym elementem obsługi klienta firmy. Posiadają umiejętności potrzebne do zapewnienia najlepszej obsługi klienta. Agent wspiera i rozwiązuje problemy, a jeśli działa jako administrator, może nadzorować i konfigurować system. Agent powinien dokładnie rozumieć sprawy firmy, które mogą być interesujące dla klienta (produkty, usługi, sprzedaż, marketing itp.).

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.