Co to jest czat błyskawiczny?
Czat błyskawiczny, znany również jako IM, to system przesyłania wiadomości na czacie, który wysyła wiadomości w czasie rzeczywistym przez Internet. Zazwyczaj komunikatory to krótkie wiadomości wymieniane między dwiema lub większą liczbą osób.
Jak działa błyskawiczny czat?
Aby wysyłać i odbierać komunikatory, użytkownicy mogą albo pobrać określone oprogramowanie, albo czatować za pomocą narzędzi czatu opartych na przeglądarce. Użytkownicy mogą widzieć innych użytkowników online i rozmawiać z nimi w czasie rzeczywistym za pośrednictwem urządzeń takich jak komputery, telefony, iPady, a nawet konsole do gier.
Co możesz wysłać przez komunikator internetowy?
Współczesne oprogramowanie do czatu błyskawicznego umożliwia użytkownikom wysyłanie klikalnych hiperłączy, plików GIF, zdjęć, załączników, dokumentów, filmów, a nawet nagrań głosowych. Bardziej zaawansowane oprogramowanie umożliwia również użytkownikom łączenie się ze sobą za pośrednictwem połączeń wideo i głosowych, a niektóre pozwalają nawet użytkownikom na udostępnianie sobie ekranów.
Jak zrobić błyskawiczny czat na stronie internetowej
Jeśli chcesz udostępnić opcję czatu błyskawicznego w swojej witrynie, wystarczy umieścić przycisk czatu widżet w Twojej witrynie. Kodowanie nie jest konieczne, po prostu skopiuj i wklej kod przycisku na swojej stronie internetowej. Aby dowiedzieć się, jak to zrobić, zapoznaj się z tym szczegółowym przewodnikiem.

Jak korzystać z czatu błyskawicznego w obsłudze klienta?
Jeśli chcesz korzystać z czatu błyskawicznego w obsłudze klienta, rozważ użycie oprogramowania do czatu na żywo. Oprogramowanie do czatu na żywo działa dokładnie w taki sam sposób, jak czat błyskawiczny — umożliwia agentom czatowanie z klientami w czasie rzeczywistym. Jedyna różnica polega na tym, że aby rozmawiać z przedstawicielami obsługi klienta, klienci nie muszą pobierać żadnego oprogramowania. Jeśli klienci chcą rozmawiać z przedstawicielami obsługi klienta, wszystko, co muszą zrobić, to kliknąć przycisk/widżet czatu na żywo na stronie internetowej firmy.
Czy klienci lubią czat na żywo?
Klienci uwielbiają korzystać z czatu na żywo. W rzeczywistości 79% konsumentów woli czatować na żywo z pracownikami obsługi klienta, ponieważ oferują oni natychmiastowe odpowiedzi.
Czy warto zainwestować w oprogramowanie do czatu na żywo tylko do przesyłania wiadomości błyskawicznych?
Większość programów do czatu na żywo jest częścią większego oprogramowania, takiego jak oprogramowanie pomocy technicznej. Oprócz funkcji czatu na żywo i komunikatorów, oprogramowanie pomocy technicznej zawiera zaawansowane funkcje, takie jak oprogramowanie do obsługi zgłoszeń, oprogramowanie bazy wiedzy lub oprogramowanie do obsługi telefonicznej. Dlatego zdecydowanie warto zainwestować w oprogramowanie do czatu na żywo – ponieważ zyskasz dodatkową funkcjonalność, która tylko pomoże Ci zapewnić wyższy poziom obsługi klienta. Aby dowiedzieć się więcej o oprogramowaniu pomocy technicznej i korzyściach z jego używania kliknij ten link.
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Sprawdź nasze obszerne badania, w których zebraliśmy ważne informacje i porównaliśmy LiveAgent z innymi wtyczkami czatu dla WordPressa.
Frequently asked questions
Co oznacza czat błyskawiczny?
Czat błyskawiczny to rodzaj czatu online, który oferuje transmisję wiadomości w czasie rzeczywistym przez Internet. Krótkie wiadomości są zwykle wysyłane między dwoma użytkownikami, jednak niektóre usługi przesyłania wiadomości mogą wyświetlać tekst w czasie rzeczywistym, ponieważ jest generowany bez klikania „wyślij”.
Jak działa czat błyskawiczny?
Czat błyskawiczny działa w taki sposób, że możesz skontaktować się z konkretną osobą za pomocą komunikatora, a wiadomość trafia bezpośrednio do niej. Wiadomości są przesyłane w czasie rzeczywistym za pośrednictwem połączenia bezpośredniego. Najczęściej posiada również możliwość przesyłania plików. Wszystko to pozwala na sprawne działanie czatu.
Czym jest czat błyskawiczny w LiveAgent?
Błyskawiczny czat LiveAgent jest częścią całego oprogramowania pomocy technicznej. Umożliwia kontakt z klientem w czasie rzeczywistym, dzięki czemu marka może zapewnić obsługę klienta na najwyższym poziomie technicznym. Odpowiada to na potrzeby klientów, którzy często potrzebują natychmiastowej pomocy.
Expert note
Czat błyskawiczny to system przesyłania wiadomości w czasie rzeczywistym. Pozwala na szybki kontakt z klientem i wygoda w komunikacji.

Hybrydowy strumieo zgłoszeń może znacząco poprawić wydajność agentów! Dzięki temu, że wszystkie zgłoszenia są przechowywane w jednym miejscu, agenci mogą skracać czas odpowiedzi i szybciej rozwiązywać problemy klientów. Hybrydowy strumień zgłoszeń umożliwia również lepsze zrozumienie potrzeb klientów, a co za tym idzie zwiększa satysfakcję, liczbę rekomendacji i sprzedaż. LiveAgent to narzędzie, które oferuje wiele przydatnych funkcji i darmową wersję próbną, w tym hybrydowy strumień zgłoszeń.
Czat wideo na żywo to doskonałe narzędzie służące do poprawy komunikacji z klientami i zapewnienia doskonałej obsługi. Rosnąca świadomość marki, lojalność klientów oraz przyciąganie nowych to nie tylko aspekty związane z przewagą nad konkurencją. Czat wideo jest skutecznym sposobem na zdobycie nowych klientów, a jednocześnie zwiększenia satysfakcji z pracy z zespołem pracowników i oczywiście zadowolenia klientów. Przed przystąpieniem do czatu wideo warto jednak zainstalować widget i odpowiednio przeszkolić pracowników, aby byli w stanie udzielić profesjonalnego wsparcia. Obecnie na rynku dostępnych jest wiele propozycji oprogramowania do czatu, które oferują możliwość prowadzenia czatu wideo.
Szablony powiadomień pozwalają na przygotowanie szablonów, które można później wykorzystać bez konieczności przechodzenia za każdym razem przez cały proces tworzenia powiadomienia. Szablony są używane do wielokrotnego wysyłania tego samego typu powiadomień, co ułatwia pracę zespołu obsługi klienta i pozwala zaoszczędzić czas. LiveAgent udostępnia szablony powiadomień, które można dostosować do potrzeb zespołu.
Tekst opisuje znaczenie metryk i wskaźników KPI w pomiarze wydajności, produktywności i jakości pomocy dla klientów. Wskazane są również zasoby i narzędzia, takie jak LiveAgent, które mogą pomóc w poprawie obsługi klienta, w tym funkcja załączników, czat na żywo i wewnętrzny czat. LiveAgent oferuje skuteczne narzędzie do przekazywania informacji, posiadające zaawansowane reguły automatyzacji i integracje.