Co to jest desk support?
Obsługa klienta to proces udzielania pomocy klientom przed, w trakcie i po zakupie. Jest ważnym elementem relacji z klientem – podnosi poziom satysfakcji klienta. Dlatego przedstawiciele klienta powinni być dobrze wyszkoleni i zorganizowani.
Niezbędne jest również skorzystanie z wysokiej jakości service desku, czyli oprogramowania posiadającego wiele funkcji, które umożliwia zarządzanie zgłoszeniami. To centrum obsługi klienta, które obsługuje różne formy komunikacji, takie jak e-maile, wiadomości na czacie, tweety i inne. Niektóre programy pomocy technicznej mogą być również bezpłatne.

Frequently Asked Questions
Jak zdefiniować desk support?
Desk support to zasób, którego celem jest dostarczenie klientowi informacji i wsparcia związanego z usługami i produktami konkretnej instytucji. Zwykle jest to pomoc techniczna dostępna za pośrednictwem strony internetowej, wiadomości błyskawicznych, poczty e-mail lub infolinii.
Czy LiveAgent zapewnia desk support?
LiveAgent oczywiście zapewnia desk support. Zarówno ze swojej strony, zapewniając wsparcie swoim klientom, jak i dostęp do opcji wsparcia technicznego jako opcji w systemie. Ma to ogromny wpływ na dostarczanie wyjątkowej obsługi klienta wymaganej w świecie konsumentów.
Jakie są podstawowe funkcje desk support?
Desk support powinna mieć kilka podstawowych funkcji. Po pierwsze, powinien mieć punkty kontaktowe. Czyli miejsca, w których klient może skontaktować się z pomocą techniczną. Dodatkowo powinien posiadać dobrze rozwiniętą bazę wiedzy, która pozwoli na uzyskanie informacji bez wsparcia osobistego agenta. Powinna też charakteryzować się możliwościami automatyzacji pracy. Dzięki temu agenci nie muszą zajmować się powtarzalnymi czynnościami i mogą skupić się na innych czynnościach.
Uwaga eksperta
Desk support to centrum obsługi klienta, które umożliwia szybką i skuteczną pomoc techniczną. Dzięki niemu agenci mogą skupić się na innych czynnościach, poprawiając efektywność pracy.

Najlepsze praktyki pomocy technicznej
Stworzenie katalogu wiadomości gotowych, portalu samoobsługowego i obszernej bazy wiedzy są ważnymi elementami efektywnej pomocy technicznej dla klientów. Dodatkowo, analiza wskaźników i regularne badania satysfakcji klientów pomogą usprawnić proces obsługi.
Funkcje oprogramowania help desk
Wykorzystaj LiveAgent, elastyczne oprogramowanie CRM, aby zoptymalizować obsługę klienta. Zapewnij bezpieczeństwo, dostosowanie i gamifikację procesów pomocy technicznej.