Co to jest naruszenie SLA?
Niektóre firmy wolą lub są zobowiązane do posiadania określonej umowy o gwarantowanym poziomie usług. Umowa SLA określa określone ramy czasowe, w których należy odebrać zgłoszenia lub odbierać czaty i połączenia. Jeśli nie zostaną odebrane lub odebrane w określonym czasie, nastąpi naruszenie umowy SLA.
Niektóre firmy wolą lub są obecne, aby kontynuować eksperymenty europejskie Niektóre o gwarantowanym poziomie usług. Umowa SLA określa określone czasowe, w których określa się terminy lub odbierać ograniczenia i ograniczenia. Jeśli nie będzie odebrane lub odebrane w kolejce, nastąpi odstęp umowy SLA.
Frequently asked questions
Co to jest naruszenie SLA?
Umowa SLA określa ramy czasowe, w których należy odbierać zgłoszenia, czaty i połączenia. Jeśli klienci nie otrzymają odpowiedzi lub połączenie nie zostanie odebrane w określonym czasie, nastąpi naruszenie umowy SLA.
Jak uniknąć naruszeń SLA?
Aby uniknąć naruszeń SLA, firma powinna przede wszystkim być uczciwa wobec klienta i nie ukrywać złych wiadomości. Ponadto należy sprawdzić wewnętrzną konfigurację systemu pod kątem przypomnień i procedur eskalacji. Warto również sprawdzić, jak działają procesy.
Czy możesz monitorować naruszenia SLA w LiveAgent?
W LiveAgent możesz monitorować naruszenia SLA. Administratorzy mają do tego dostęp, dzięki czemu są w stanie zapewnić, że agenci rozwiążą sprawy na czas.
Expert note
Naruszenie umowy SLA to nieodpowiedzenie na zgłoszenia, czaty lub połączenia w określonym czasie. Umowa SLA chroni obie strony przed nieprzestrzeganiem ustalonych ram czasowych.

Umowa SLA to dokument definiujący mierniki, obowiązki i oczekiwania w celu ochrony obu stron umowy. W LiveAgent można ustawić SLA w sekcji Automatyzacja, klikając „SLA” i „Utwórz poziom”. Dziennik SLA oferuje możliwość śledzenia wypełnionych i utraconych umów. Oprogramowanie pomocy technicznej usprawnia komunikację i umożliwia zarządzanie umowami SLA, a także przechowywanie danych klientów i tworzenie portali samoobsługowych.
LiveAgent to narzędzie do zarządzania zgłoszeniami i procesami obsługi klienta. Platforma oferuje szereg funkcji, w tym czat na żywo, szablony odpowiedzi agenta oraz wsparcie dla różnych branż. LiveAgent posiada bogaty blog oraz centrum wsparcia. Użytkownicy mogą skorzystać z bezpłatnej wersji próbnej i uzyskać najnowsze informacje o aktualizacjach i zniżkach poprzez subskrypcję newslettera. Zaległości w zgłoszeniach to narzędzie, które umożliwia łatwe zarządzanie obowiązkami związanymi ze zgłoszeniami i procesami obsługi klienta.
Zarządzanie zgłoszeniami w działu pomocy technicznej umożliwia skuteczne zarządzanie danymi i zapytaniami klientów, zapewniając lepszą organizację personelu i poprawę obsługi klientów. Zaległości w zgłoszeniach to nierozwiązane zgłoszenia w określonym czasie i są ważnym wskaźnikiem wydajności procesu wsparcia. Niska wydajność agentów i zbyt powolna obsługa klientów mogą prowadzić do niskiej satysfakcji klientów i negatywnego wizerunku marki. Aby uniknąć zaległości, można nadać priorytety zgłoszeniom i zapewnić, że zespół pracuje razem i pomaga sobie nawzajem w rozwiązywaniu zgłoszeń.
LiveAgent to platforma oferująca rozwiązania dla przemysłu i biznesu, wsparcie, przenoszenie danych, dziennik zmian oraz zapytania ofertowe. Firma oferuje także blog, szablony, webinary oraz program lojalnościowy. Kontakt można uzyskać mailowo lub przez telefon. Wiadomość z danymi do logowania zostanie wysłana na adres e-mail po zainstalowaniu konta. LiveAgent to firma z nagrodami i certyfikatami, a także partnerami VoIP. Regulamin, polityka bezpieczeństwa i polityka prywatności są dokładnie określone.