Co to jest naruszenie SLA?
Niektóre firmy wolą lub są zobowiązane do posiadania określonej umowy o gwarantowanym poziomie usług. Umowa SLA określa określone ramy czasowe, w których należy odebrać zgłoszenia lub odbierać czaty i połączenia. Jeśli nie zostaną odebrane lub odebrane w określonym czasie, nastąpi naruszenie umowy SLA.
Niektóre firmy wolą lub są obecne, aby kontynuować eksperymenty europejskie Niektóre o gwarantowanym poziomie usług. Umowa SLA określa określone czasowe, w których określa się terminy lub odbierać ograniczenia i ograniczenia. Jeśli nie będzie odebrane lub odebrane w kolejce, nastąpi odstęp umowy SLA.
Frequently asked questions
Co to jest naruszenie SLA?
Umowa SLA określa ramy czasowe, w których należy odbierać zgłoszenia, czaty i połączenia. Jeśli klienci nie otrzymają odpowiedzi lub połączenie nie zostanie odebrane w określonym czasie, nastąpi naruszenie umowy SLA.
Jak uniknąć naruszeń SLA?
Aby uniknąć naruszeń SLA, firma powinna przede wszystkim być uczciwa wobec klienta i nie ukrywać złych wiadomości. Ponadto należy sprawdzić wewnętrzną konfigurację systemu pod kątem przypomnień i procedur eskalacji. Warto również sprawdzić, jak działają procesy.
Czy możesz monitorować naruszenia SLA w LiveAgent?
W LiveAgent możesz monitorować naruszenia SLA. Administratorzy mają do tego dostęp, dzięki czemu są w stanie zapewnić, że agenci rozwiążą sprawy na czas.