Naruszenie umowy SLA

Co to jest naruszenie SLA?

Niektóre firmy wolą lub są zobowiązane do posiadania określonej umowy o gwarantowanym poziomie usług. Umowa SLA określa określone ramy czasowe, w których należy odebrać zgłoszenia lub odbierać czaty i połączenia. Jeśli nie zostaną odebrane lub odebrane w określonym czasie, nastąpi naruszenie umowy SLA.

Niektóre firmy wolą lub są obecne, aby kontynuować eksperymenty europejskie Niektóre o gwarantowanym poziomie usług. Umowa SLA określa określone czasowe, w których określa się terminy lub odbierać ograniczenia i ograniczenia. Jeśli nie będzie odebrane lub odebrane w kolejce, nastąpi odstęp umowy SLA.

Frequently asked questions

Co to jest naruszenie SLA?

Umowa SLA określa ramy czasowe, w których należy odbierać zgłoszenia, czaty i połączenia. Jeśli klienci nie otrzymają odpowiedzi lub połączenie nie zostanie odebrane w określonym czasie, nastąpi naruszenie umowy SLA.

 

Jak uniknąć naruszeń SLA?

Aby uniknąć naruszeń SLA, firma powinna przede wszystkim być uczciwa wobec klienta i nie ukrywać złych wiadomości. Ponadto należy sprawdzić wewnętrzną konfigurację systemu pod kątem przypomnień i procedur eskalacji. Warto również sprawdzić, jak działają procesy.

 

Czy możesz monitorować naruszenia SLA w LiveAgent?

W LiveAgent możesz monitorować naruszenia SLA. Administratorzy mają do tego dostęp, dzięki czemu są w stanie zapewnić, że agenci rozwiążą sprawy na czas.

 

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.