Kim jest obserwator zgłoszeń?
Często chcesz zobaczyć postęp zgłoszenia, nawet jeśli może być on przypisany do konkretnego agenta lub działu. Może się to zdarzyć w wielu sytuacjach, m.in. zgłoszenie zostało stworzone przez klienta VIP lub jest odbierany przez nowego pracownika, a Ty po prostu chcesz mieć na nie oko.

Frequently asked questions
Co oznacza obserwacja zgłoszeń?
Obserwator zgłoszeń to osoba, która śledzi postęp konkretnego zgłoszenia, ale nie ponosi za to odpowiedzialności. Otrzymuje powiadomienie, gdy nastąpi aktualizacja, na przykład odpowiedź na zgłoszenie lub zmiana statusu.
Dlaczego warto korzystać z obserwatora zgłoszeń?
Ticket watcher warto skorzystać, gdy zgłoszenie zostało utworzone na przykład przez klienta VIP, lub musisz sprawdzić, czy nowy pracownik dobrze sobie radzi ze zgłoszeniami, czy po prostu musisz mieć kontrolę nad konkretnym zgłoszeniem.
Czy LiveAgent udostępnia opcję obserwacji zgłoszeń?
LiveAgent udostępnia opcję obserwowania zgłoszeń. Dane zgłoszenie można powiązać z widokiem konkretnego agenta lub całego działu.
Expert note
Obserwator zgłoszeń to osoba, która śledzi postęp zgłoszenia, ale nie odpowiada za nie. Przydatne w przypadku nadzorowania zgłoszeń klientów VIP lub nowych pracowników.

Firma może wykorzystać bazę wiedzy lub portal klienta, aby udzielać klientom odpowiedzi w przypadku braku agentów. Zarządzanie zgłoszeniami jest kluczowe dla działu pomocy technicznej, a poprawa obsługi klienta może przyczynić się do poprawy doświadczenia klienta i zwiększenia lojalności. Uchylenie zgłoszenia to wykorzystanie bazy wiedzy lub portalu klienta, aby zmniejszyć obciążenie zgłoszeń. Wysoki współczynnik uchylenia zgłoszenia jest pożądany.
Dobry system zgłoszeniowy powinien mieć polityki SLA, kategorie, tagi i filtry, a także funkcje do pracy zespołowej i raportowania. Jest to kluczowe w zarządzaniu zgłoszeniami IT, pomagając agentom w ustalaniu priorytetów, szybkim rozwiązywaniu problemów i tworzeniu gotowych odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Dobre systemy oferują menedżerom i liderom zespołów możliwości raportowania i monitorowania zespołu. LiveAgent to narzędzie do zarządzania zgłoszeniami, które oferuje wiele przydatnych funkcji i darmową wersję próbną.
Własna a zlecona na zewnątrz obsługa klienta
Firma LiveAgent oferuje narzędzia do obsługi klienta, w tym czat na żywo i aplikacje mobilne. Platforma ta jest dostępna w programie lojalnościowym. Zachęty dla klientów, w tym programy lojalnościowe, są ważne przede wszystkim dla konsumentów. Takie zachęty pomagają firmom poprawić retencję i zwiększyć sprzedaż. Darmowe oprogramowanie czatu na żywo jest korzystne zarówno dla klientów, jak i pracowników. Firma Quality Unit LLC odpowiada za rozwój i funkcjonowanie LiveAgent.
Hybrydowy strumieo zgłoszeń może znacząco poprawić wydajność agentów! Dzięki temu, że wszystkie zgłoszenia są przechowywane w jednym miejscu, agenci mogą skracać czas odpowiedzi i szybciej rozwiązywać problemy klientów. Hybrydowy strumień zgłoszeń umożliwia również lepsze zrozumienie potrzeb klientów, a co za tym idzie zwiększa satysfakcję, liczbę rekomendacji i sprzedaż. LiveAgent to narzędzie, które oferuje wiele przydatnych funkcji i darmową wersję próbną, w tym hybrydowy strumień zgłoszeń.