Kim jest obserwator zgłoszeń?
Często chcesz zobaczyć postęp zgłoszenia, nawet jeśli może być on przypisany do konkretnego agenta lub działu. Może się to zdarzyć w wielu sytuacjach, m.in. zgłoszenie zostało stworzone przez klienta VIP lub jest odbierany przez nowego pracownika, a Ty po prostu chcesz mieć na nie oko.

Frequently Asked Questions
Co oznacza obserwacja zgłoszeń?
Obserwator zgłoszeń to osoba, która śledzi postęp konkretnego zgłoszenia, ale nie ponosi za to odpowiedzialności. Otrzymuje powiadomienie, gdy nastąpi aktualizacja, na przykład odpowiedź na zgłoszenie lub zmiana statusu.
Dlaczego warto korzystać z obserwatora zgłoszeń?
Ticket watcher warto skorzystać, gdy zgłoszenie zostało utworzone na przykład przez klienta VIP, lub musisz sprawdzić, czy nowy pracownik dobrze sobie radzi ze zgłoszeniami, czy po prostu musisz mieć kontrolę nad konkretnym zgłoszeniem.
Czy LiveAgent udostępnia opcję obserwacji zgłoszeń?
LiveAgent udostępnia opcję obserwowania zgłoszeń. Dane zgłoszenie można powiązać z widokiem konkretnego agenta lub całego działu.
Uwaga eksperta
Obserwator zgłoszeń to osoba, która śledzi postęp zgłoszenia, ale nie odpowiada za nie. Przydatne w przypadku nadzorowania zgłoszeń klientów VIP lub nowych pracowników.
