Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Obserwator zgłoszenia

Kim jest obserwator zgłoszeń?

Często chcesz zobaczyć postęp zgłoszenia, nawet jeśli może być on przypisany do konkretnego agenta lub działu. Może się to zdarzyć w wielu sytuacjach, m.in. zgłoszenie zostało stworzone przez klienta VIP lub jest odbierany przez nowego pracownika, a Ty po prostu chcesz mieć na nie oko.

Obserwator zgłoszenia

FAQ

Co oznacza obserwacja zgłoszeń?

Obserwator zgłoszeń to osoba, która śledzi postęp konkretnego zgłoszenia, ale nie ponosi za to odpowiedzialności. Otrzymuje powiadomienie, gdy nastąpi aktualizacja, na przykład odpowiedź na zgłoszenie lub zmiana statusu.

 

Dlaczego warto korzystać z obserwatora zgłoszeń?

Ticket watcher warto skorzystać, gdy zgłoszenie zostało utworzone na przykład przez klienta VIP, lub musisz sprawdzić, czy nowy pracownik dobrze sobie radzi ze zgłoszeniami, czy po prostu musisz mieć kontrolę nad konkretnym zgłoszeniem.

 

Czy LiveAgent udostępnia opcję obserwacji zgłoszeń?

LiveAgent udostępnia opcję obserwowania zgłoszeń. Dane zgłoszenie można powiązać z widokiem konkretnego agenta lub całego działu.

 

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.