Kim jest obserwator zgłoszeń?
Często chcesz zobaczyć postęp zgłoszenia, nawet jeśli może być on przypisany do konkretnego agenta lub działu. Może się to zdarzyć w wielu sytuacjach, m.in. zgłoszenie zostało stworzone przez klienta VIP lub jest odbierany przez nowego pracownika, a Ty po prostu chcesz mieć na nie oko.
Frequently Asked Questions
Co oznacza obserwacja zgłoszeń?
Obserwator zgłoszeń to osoba, która śledzi postęp konkretnego zgłoszenia, ale nie ponosi za to odpowiedzialności. Otrzymuje powiadomienie, gdy nastąpi aktualizacja, na przykład odpowiedź na zgłoszenie lub zmiana statusu.
Dlaczego warto korzystać z obserwatora zgłoszeń?
Ticket watcher warto skorzystać, gdy zgłoszenie zostało utworzone na przykład przez klienta VIP, lub musisz sprawdzić, czy nowy pracownik dobrze sobie radzi ze zgłoszeniami, czy po prostu musisz mieć kontrolę nad konkretnym zgłoszeniem.
Czy LiveAgent udostępnia opcję obserwacji zgłoszeń?
LiveAgent udostępnia opcję obserwowania zgłoszeń. Dane zgłoszenie można powiązać z widokiem konkretnego agenta lub całego działu.
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.
LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie dla biznesu, które oferuje wiele funkcji oraz integracji. Firma posiada centrum wsparcia oraz możliwość przenoszenia danych. Na stronie można znaleźć też blog, słowniczek i szablony. LiveAgent ma zadowolonych klientów i oferuje program lojalnościowy. Firma prowadzi newsletter z aktualizacjami i zniżkami. LiveAgent zapewnia bezpieczeństwo danych i przestrzega regulaminu oraz polityki prywatności. Firma oferuje darmową wersję testową.
LiveAgent to narzędzie oferujące wiele funkcjonalności, takich jak zarządzanie zgłoszeniami, przypisywanie, zmiana przypisania, szablony odpowiedzi agenta oraz cykl życia zgłoszenia. System oferuje również wsparcie techniczne, centrum wsparcia, przenoszenie danych oraz program partnerski. Istnieje możliwość uzyskania informacji o aktualizacjach i zniżkach poprzez subskrypcję newslettera i skontaktowania się z numerem telefonu lub umówienia się na demo. Przycisk "Rozwiąż" to funkcja LiveAgent, która pomaga firmom w spełnieniu umów SLA i poprawie zarządzania czasem. Algorytm nadaje priorytet zgłoszeniom zgodnie z umowami SLA i ostatnim agentem, a przycisk może być skonfigurowany według preferencji użytkownika. Outsourcing jest opłacalnym rozwiązaniem z setkami opcji na całym świecie. Funkcja podzielonego zgłoszenia umożliwia łatwiejsze zarządzanie danymi i zmniejszenie liczby zgłoszeń o połowę.