Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ocena wysiłku klienta (CES)

Co to jest wskaźnik wysiłków klienta?

Czy Twoi klienci są zadowoleni? Czy są zadowoleni z Twojej usługi i produktu? Możesz to zmierzyć za pomocą Customer Effort Score – CES. Jest to metryka, która pokazuje, jak Twoi klienci myślą o wysiłku, jaki muszą włożyć, aby wejść w interakcję z zespołem obsługi klienta i uzyskać rozwiązanie ich problemu.

Wybierz odpowiednie pytanie i zapytaj swoich klientów. Następnie oblicz procentowy wynik Customer Effort Score na podstawie odpowiedzi klientów. Sposobów na jego pomiar jest wiele, m.in. za pośrednictwem e-maili lub kwestionariuszy.

FAQ

Co to jest wskaźnik wysiłku klienta (CES)?

Wskaźnik wysiłku klienta (CES) to wskaźnik, który pokazuje, jak klienci Twojej firmy myślą o wysiłku, jaki muszą włożyć w interakcję z zespołem obsługi klienta i znalezienie rozwiązania ich problemu. Dzięki temu możesz przetestować skuteczność obsługi klienta.

Jak obliczyć wskaźnik wysiłku klienta (CES)?

Aby obliczyć Customer Effort Score (CES), wybierz odpowiednie pytanie i zaadresuj je do swoich klientów. Można to zrobić m.in. na podstawie ankiety. Najłatwiej jest, gdy klienci odpowiadają w skali od 1 do 10. Następnie dzielisz sumę ich odpowiedzi przez liczbę ankietowanych klientów i otrzymujesz ten stosunek.

Jak poprawić wskaźnik wysiłku klienta (CES)?

Aby poprawić swój wskaźnik wysiłku klienta (CES), zbierz swoich klientów w dedykowanej przestrzeni online. Dzięki temu będą mogli w łatwy sposób łączyć się z obsługą klienta, a także innymi klientami i ekspertami. Drugim pomysłem jest stworzenie bazy wiedzy, która pomoże Ci szybko i łatwo rozwiązać problemy klientów. Trzecim (i najważniejszym) sposobem jest sprawna obsługa klienta, która jest możliwa dzięki odpowiedniemu oprogramowaniu.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.