Co to jest pulpit agenta?
Dashboard składa się z ekranu, który wyświetla informacje dla użytkownika w jednym miejscu, dzięki czemu informacje są łatwe i dostępne. Dzięki temu agenci są na bieżąco z najważniejszymi informacjami w firmie.
Dashboard dostarcza dane w czasie rzeczywistym i pomaga agentom monitorować ich wydajność. Na przykład, gdy agent obsługi klienta loguje się na swoje konto, na swojej firmowej stronie internetowej może zobaczyć liczbę przypisanych mu otwartych zgłoszeń oraz agentów pracujących w jego dziale. Jeśli jest dużo otwartych zgłoszeń, oznacza to, że agent i jego zespół nie pracują dobrze, aby zaspokoić potrzeby klientów.
Frequently Asked Questions
Co to jest pulpit agenta?
Panel agenta to narzędzie, które umożliwia zarządzanie informacjami i prowadzenie analizy biznesowej. Wyświetla i przechowuje ważne dane z różnych źródeł w jednym miejscu. Zwykle stosuje się wizualizacje danych, które pozwalają na łatwe zrozumienie wyświetlanych danych i ich zależności. Pozwala śledzić trendy i wykluczać błędy.
Jak uzyskać dostęp do pulpitu agenta w LiveAgent?
Musisz być użytkownikiem LiveAgent, aby uzyskać dostęp do pulpitu nawigacyjnego. Po zalogowaniu się do systemu na swoim koncie, użytkownikowi prezentowany jest dashboard, który pozwala śledzić ilość otwartych zgłoszeń przypisanych do konkretnego klienta, informację ile osób pracuje w danym dziale. Pulpit nawigacyjny pomaga agentom monitorować ich wydajność.
Jakie typy pulpitów agentów oferuje LIveAgent?
Istnieją trzy główne typy pulpitów nawigacyjnych, z których pierwszy to pulpit, który informuje o tym, co się dzieje w danym momencie. Drugi to strategiczny pulpit, który śledzi wskaźniki KPI. Ostatni to kokpit analityczny, który służy do przetwarzania danych w celu identyfikacji mocnych stron. W LiveAgent masz dostęp do pulpitu.
Zapewnij doskonałą obsługę klienta.
LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie obsługi klienta, oferujące rozwiązania dla call center, system obsługi zgłoszeń i czat na żywo. Dostępne są również integracje z ponad 200 narzędziami. Zadowoleni klienci to najlepsi klienci, a LiveAgent oferuje bezpłatną migrację concierge z najpopularniejszych rozwiązań obsługi technicznej.
Recenzje oprogramowania do zarządzania pocztą e-mail
Zoho Mail to solidne oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail, oferujące wiele funkcji i integrację z innymi aplikacjami. Choć faza wdrażania może być trudna, warto wypróbować.
LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie dla biznesu, które oferuje wiele funkcji oraz integracji. Firma posiada centrum wsparcia oraz możliwość przenoszenia danych. Na stronie można znaleźć też blog, słowniczek i szablony. LiveAgent ma zadowolonych klientów i oferuje program lojalnościowy. Firma prowadzi newsletter z aktualizacjami i zniżkami. LiveAgent zapewnia bezpieczeństwo danych i przestrzega regulaminu oraz polityki prywatności. Firma oferuje darmową wersję testową.
LiveAgent to narzędzie oferujące wiele funkcjonalności, takich jak zarządzanie zgłoszeniami, przypisywanie, zmiana przypisania, szablony odpowiedzi agenta oraz cykl życia zgłoszenia. System oferuje również wsparcie techniczne, centrum wsparcia, przenoszenie danych oraz program partnerski. Istnieje możliwość uzyskania informacji o aktualizacjach i zniżkach poprzez subskrypcję newslettera i skontaktowania się z numerem telefonu lub umówienia się na demo. Przycisk "Rozwiąż" to funkcja LiveAgent, która pomaga firmom w spełnieniu umów SLA i poprawie zarządzania czasem. Algorytm nadaje priorytet zgłoszeniom zgodnie z umowami SLA i ostatnim agentem, a przycisk może być skonfigurowany według preferencji użytkownika. Outsourcing jest opłacalnym rozwiązaniem z setkami opcji na całym świecie. Funkcja podzielonego zgłoszenia umożliwia łatwiejsze zarządzanie danymi i zmniejszenie liczby zgłoszeń o połowę.