Wersja próbna

Raport szczęścia

Czym jest raport szczęścia?

Raport zadowolenia to raport generowany przez firmę, który pokazuje, jak zadowoleni są klienci ze swoich produktów i usług.

Na raport o zadowoleniu wpływa nie tylko kwestia pieniężna, ale także jakość produktów i świadczonej obsługi posprzedażnej. Często po zakupie produktu wydaje się, że zauważasz wadę produktu i konsultujesz się z obsługą klienta w celu uzyskania pomocy. Twoje doświadczenie z ich systemem wsparcia również wpływa na to, jak dobry jest raport szczęścia firmy.

Im lepszy raport szczęścia firmy, tym bardziej uważa się, że firma dba o swoich klientów.

Frequently asked questions

Czym jest raport szczęścia?

Raport zadowolenia to raport, który pokazuje, jak zadowoleni są Twoi klienci z Twoich produktów i usług. Najczęściej jest generowany przez firmę, której raport dotyczy. Bierze pod uwagę nie tylko sposób użytkowania produktów i usług, ale także stopień zadowolenia z obsługi klienta.

Kto powinien przejrzeć raport o zadowoleniu?

Raport o zadowoleniu zdecydowanie powinien być oglądany przez pracowników firmy, której dotyczy ten raport. Pokaże im, gdzie są ich mocne strony, ale także gdzie są ich słabości. Jeśli raporty są jawne, warto zapoznać się z raportami konkurencji. Dzięki temu wiemy, co możemy zainspirować, a czego lepiej unikać. Klienci, którzy chcą dokonać określonego zakupu produktu lub usługi, mogą również przeczytać raport.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.