Co to są reklamacje?
Reklamacja to wiadomość lub notatka, w której klienci wyrażają swoje niezadowolenie. Dzieje się tak, gdy oczekiwania klientów nie są spełnione lub mają jakiś problem z produktem lub usługą.
Rozwiązaniem dla tych klientów jest rekompensata, prezent lub informacja zwrotna. Reklamacje nie są dobre dla firmy, ale z drugiej strony pomagają przedstawicielom klientów, menedżerom w zapewnieniu lepszej obsługi.
Kiedy klient umieszcza skargę na Twojej ścianie na Facebooku, wszystko jest śledzone w LiveAgent i możesz na nią odpowiedzieć w mgnieniu oka.

Frequently Asked Questions
Co to są reklamacje?
Skargi klientów to rozbieżności między oczekiwaniami klientów a otrzymanym produktem lub usługą. Można uznać, że jest to niespełnienie obietnicy złożonej klientowi przez markę. Reklamacje mogą dotyczyć przede wszystkim jakości produktu.
W jaki sposób klienci mogą zgłaszać reklamacje?
Aby złożyć reklamację, klienci powinni skontaktować się z obsługą klienta. W zależności od tego, który kanał lub kanały wybierze marka, tę trasę należy wybrać jako sposób złożenia reklamacji. Zwykle musisz podać numer zamówienia.
Czy reklamacje klientów to dobra rzecz?
Na pierwszy rzut oka reklamacje klientów nie są dobrą rzeczą, niemniej jednak można z nich czerpać wartość dodaną. Dzięki reklamacjom dowiadujemy się, co u nas nie działa, czego oczekują klienci, jakich obietnic marka nie spełniła. Ponadto, gdy reklamacje są właściwie rozpatrywane, klienci widzą, że są traktowani poważnie. Ich opinia się liczy.
Uwaga eksperta
Reklamacje to wiadomości, w których klienci wyrażają swoje niezadowolenie. Pomagają poprawiać jakość obsługi, dbać o lojalność klientów i rozwijać markę.

Agent oferuje szybką i płynną komunikację z klientami poprzez integrację z WhatsAppem. Oferuje także narzędzie do obsługi klienta online, które zwiększa satysfakcję klientów. Telsome jest dostawcą usług telefonicznych dla firm, oferującym integrację z call center LiveAgent oraz zaawansowane funkcjonalności. LiveAgent jest wydajnym narzędziem do obsługi klienta online.
Recenzja czatu na żywo LiveAgent
LiveAgent oferuje łatwy w obsłudze interfejs oraz narzędzia do czatu na żywo. Jednakże ceny są wysokie, a personalizacja trudna. Narzędzie self-service jest idealnym rozwiązaniem biznesowym, zapewniającym zadowolenie klientów i większą produktywność zespołu.