Co to są reklamacje?
Reklamacja to wiadomość lub notatka, w której klienci wyrażają swoje niezadowolenie. Dzieje się tak, gdy oczekiwania klientów nie są spełnione lub mają jakiś problem z produktem lub usługą.
Rozwiązaniem dla tych klientów jest rekompensata, prezent lub informacja zwrotna. Reklamacje nie są dobre dla firmy, ale z drugiej strony pomagają przedstawicielom klientów, menedżerom w zapewnieniu lepszej obsługi.
Kiedy klient umieszcza skargę na Twojej ścianie na Facebooku, wszystko jest śledzone w LiveAgent i możesz na nią odpowiedzieć w mgnieniu oka.
Frequently Asked Questions
Co to są reklamacje?
Skargi klientów to rozbieżności między oczekiwaniami klientów a otrzymanym produktem lub usługą. Można uznać, że jest to niespełnienie obietnicy złożonej klientowi przez markę. Reklamacje mogą dotyczyć przede wszystkim jakości produktu.
W jaki sposób klienci mogą zgłaszać reklamacje?
Aby złożyć reklamację, klienci powinni skontaktować się z obsługą klienta. W zależności od tego, który kanał lub kanały wybierze marka, tę trasę należy wybrać jako sposób złożenia reklamacji. Zwykle musisz podać numer zamówienia.
Czy reklamacje klientów to dobra rzecz?
Na pierwszy rzut oka reklamacje klientów nie są dobrą rzeczą, niemniej jednak można z nich czerpać wartość dodaną. Dzięki reklamacjom dowiadujemy się, co u nas nie działa, czego oczekują klienci, jakich obietnic marka nie spełniła. Ponadto, gdy reklamacje są właściwie rozpatrywane, klienci widzą, że są traktowani poważnie. Ich opinia się liczy.
Expert’s note
Reklamacje to wiadomości, w których klienci wyrażają swoje niezadowolenie. Pomagają poprawiać jakość obsługi, dbać o lojalność klientów i rozwijać markę.
Zapewnij doskonałą obsługę klienta.
LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie obsługi klienta, oferujące rozwiązania dla call center, system obsługi zgłoszeń i czat na żywo. Dostępne są również integracje z ponad 200 narzędziami. Zadowoleni klienci to najlepsi klienci, a LiveAgent oferuje bezpłatną migrację concierge z najpopularniejszych rozwiązań obsługi technicznej.
Recenzje oprogramowania do zarządzania pocztą e-mail
Zoho Mail to solidne oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail, oferujące wiele funkcji i integrację z innymi aplikacjami. Choć faza wdrażania może być trudna, warto wypróbować.
Obsługa klienta w Wielkiej Brytanii kontra w Stanach Zjednoczonych | Jack Whitehall
Porównanie standardów obsługi klienta w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, uwzględniające kulturowe różnice i ich wpływ na doświadczenie klienta. Jack Whitehall analizuje wpływ czynników kulturowych na obsługę klienta w różnych krajach.
LiveAgent to platforma oferująca rozwiązania dla przemysłu i biznesu, wsparcie, przenoszenie danych, dziennik zmian oraz zapytania ofertowe. Firma oferuje także blog, szablony, webinary oraz program lojalnościowy. Kontakt można uzyskać mailowo lub przez telefon. Wiadomość z danymi do logowania zostanie wysłana na adres e-mail po zainstalowaniu konta. LiveAgent to firma z nagrodami i certyfikatami, a także partnerami VoIP. Regulamin, polityka bezpieczeństwa i polityka prywatności są dokładnie określone.