Co to są reklamacje?
Reklamacja to wiadomość lub notatka, w której klienci wyrażają swoje niezadowolenie. Dzieje się tak, gdy oczekiwania klientów nie są spełnione lub mają jakiś problem z produktem lub usługą.
Rozwiązaniem dla tych klientów jest rekompensata, prezent lub informacja zwrotna. Reklamacje nie są dobre dla firmy, ale z drugiej strony pomagają przedstawicielom klientów, menedżerom w zapewnieniu lepszej obsługi.
Kiedy klient umieszcza skargę na Twojej ścianie na Facebooku, wszystko jest śledzone w LiveAgent i możesz na nią odpowiedzieć w mgnieniu oka.

Frequently asked questions
Co to są reklamacje?
Skargi klientów to rozbieżności między oczekiwaniami klientów a otrzymanym produktem lub usługą. Można uznać, że jest to niespełnienie obietnicy złożonej klientowi przez markę. Reklamacje mogą dotyczyć przede wszystkim jakości produktu.
W jaki sposób klienci mogą zgłaszać reklamacje?
Aby złożyć reklamację, klienci powinni skontaktować się z obsługą klienta. W zależności od tego, który kanał lub kanały wybierze marka, tę trasę należy wybrać jako sposób złożenia reklamacji. Zwykle musisz podać numer zamówienia.
Czy reklamacje klientów to dobra rzecz?
Na pierwszy rzut oka reklamacje klientów nie są dobrą rzeczą, niemniej jednak można z nich czerpać wartość dodaną. Dzięki reklamacjom dowiadujemy się, co u nas nie działa, czego oczekują klienci, jakich obietnic marka nie spełniła. Ponadto, gdy reklamacje są właściwie rozpatrywane, klienci widzą, że są traktowani poważnie. Ich opinia się liczy.
Expert note
Reklamacje to wiadomości, w których klienci wyrażają swoje niezadowolenie. Pomagają poprawiać jakość obsługi, dbać o lojalność klientów i rozwijać markę.

The article discusses various tactics for improving customer service through live chat. Suggestions include paying attention to grammar, utilizing automatic translation, sending dynamic chat invitations, analyzing website activity, directing chats to appropriate agents, placing chat buttons prominently, customizing chat windows, and ensuring prompt resolution of issues. The article emphasizes the importance of fast and effective communication with customers, and highlights LiveAgent as a software solution that consolidates multiple communication channels into one interface.
Opinie klientów to niezbędny element biznesu, ponieważ pozytywne opinie wpływają na rozpoznawalność marki, a negatywne mogą zniszczyć biznes. Firma powinna skupić się na całościowym doświadczeniu klienta, a nie tylko na rozwoju produktu/usługi. Istnieje wiele sposobów na zbieranie opinii klientów, w tym wywiady osobiste i skorzystanie z oprogramowania do obsługi klienta. Wszystkie te informacje pomagają w ewoluowaniu i doskonaleniu się firmy. LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie pomocy technicznej z ponad 180 funkcjami, które może pomóc w szybszej i bardziej skutecznej obsłudze klienta.
Tekst opisuje oferowane przez firmę LiveAgent oprogramowanie CRM do zarządzania klientami, obsługi zgłoszeń i integracji z Highrise CRM Plugin. Firma oferuje niezbędne rozwiązania dla biznesu i przemysłu, a także program lojalnościowy. Podano też informacje o czterech głównych typach ankiet dotyczących obsługi klienta oraz wskazówki dotyczące poprawy obsługi klienta, w tym rozwijania umiejętności komunikacyjnych zespołu i umożliwienia klientom kontaktu za pośrednictwem różnych kanałów. LiveAgent to narzędzie oferujące wsparcie i przesyłanie danych, a także centrum wsparcia i dziennik zmian.
Marketing szeptany to forma marketingu, która polega na dyskretnym promowaniu produktu lub usługi poprzez wywołanie dyskusji na dany temat w sposób etyczny i niedostrzegalny. Ostatecznym efektem powinny być rozmowy na temat marki lub produktu, co prowadzi do zwiększenia rozpoznawalności. Najlepszym narzędziem do generowania pozytywnego marketingu szeptanego są klienci, których należy poprosić o wypróbowanie produktu i opowiedzenie o nim oraz stworzyć przestrzeń do dyskusji. Dzięki narzędziom internetowym jest to forma marketingu bardzo skuteczna.