Wersja próbna

Status zgłoszenia

Co to jest status zgłoszenia?

Status zgłoszenia jest również nazywany fazą zgłoszenia. W ramach procesu rozwiązywania, zgłoszenia mogą mieć różne statusy, takie jak Nowe, Otwarte, Odebrane, Rozstrzygnięte lub Przełożone.

– Nowe zgłoszenie: jest to zgłoszenie, które jeszcze nie zostało otwarte i rozpatrzone

– Zgłoszenie z odpowiedzią: Po odebraniu zgłoszenia jest ono oznaczone jako Odebrano

– Zgłoszenie otwarte: Jeśli klient odpowiedział na twoją odpowiedź, status zgłoszenia zmieni się na Otwarte

– Zgłoszenie przełożone: jeśli przełożysz zgłoszenie, zostanie ono oznaczony jako Przełożone

– Rozwiązane zgłoszenie: Kiedy zgłoszenie osiągnie ostatni etap przetwarzania, jest oznaczone jako Rozwiązane

Statusy Nowe zgłoszenie i Zgłoszenie otwarte mają największe znaczenie, ponieważ najpierw trzeba się nimi zająć i rozwiązać. LiveAgent automatycznie podświetli te zgłoszenia i posortuje je według priorytetu.

Status zgłoszenia

Frequently asked questions

Co to jest status zgłoszenia?

Stan zgłoszenia to każdy etap, przez który przechodzi zgłoszenie w swoim cyklu życia. Statusy, które można przypisać do zgłoszenia to Nowy, Otwarty, Odebrano, Rozstrzygnięty lub Przełożony.

 

Do czego służy status zgłoszenia?

Status zgłoszenia pozwala ocenić, na jakim etapie znajduje się dane zgłoszenie, czy zostało już otwarte, czy zostało obsłużone, czy też czeka na rozwiązanie, ponieważ agent potrzebuje więcej informacji.

 

Jak sprawdzić status zgłoszenia w LiveAgent?

W LiveAgent możesz sprawdzić status zgłoszenia w sekcji zgłoszenia. Status jest wyświetlany przy każdym konkretnym zgłoszeniu.

 

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.