Co to jest status zgłoszenia?
Status zgłoszenia jest również nazywany fazą zgłoszenia. W ramach procesu rozwiązywania, zgłoszenia mogą mieć różne statusy, takie jak Nowe, Otwarte, Odebrane, Rozstrzygnięte lub Przełożone.
– Nowe zgłoszenie: jest to zgłoszenie, które jeszcze nie zostało otwarte i rozpatrzone
– Zgłoszenie z odpowiedzią: Po odebraniu zgłoszenia jest ono oznaczone jako Odebrano
– Zgłoszenie otwarte: Jeśli klient odpowiedział na twoją odpowiedź, status zgłoszenia zmieni się na Otwarte
– Zgłoszenie przełożone: jeśli przełożysz zgłoszenie, zostanie ono oznaczony jako Przełożone
– Rozwiązane zgłoszenie: Kiedy zgłoszenie osiągnie ostatni etap przetwarzania, jest oznaczone jako Rozwiązane
Statusy Nowe zgłoszenie i Zgłoszenie otwarte mają największe znaczenie, ponieważ najpierw trzeba się nimi zająć i rozwiązać. LiveAgent automatycznie podświetli te zgłoszenia i posortuje je według priorytetu.
Frequently Asked Questions
Co to jest status zgłoszenia?
Stan zgłoszenia to każdy etap, przez który przechodzi zgłoszenie w swoim cyklu życia. Statusy, które można przypisać do zgłoszenia to Nowy, Otwarty, Odebrano, Rozstrzygnięty lub Przełożony.
Do czego służy status zgłoszenia?
Status zgłoszenia pozwala ocenić, na jakim etapie znajduje się dane zgłoszenie, czy zostało już otwarte, czy zostało obsłużone, czy też czeka na rozwiązanie, ponieważ agent potrzebuje więcej informacji.
Jak sprawdzić status zgłoszenia w LiveAgent?
W LiveAgent możesz sprawdzić status zgłoszenia w sekcji zgłoszenia. Status jest wyświetlany przy każdym konkretnym zgłoszeniu.
Recenzja bazy wiedzy LiveAgent
LiveAgent oferuje kompleksowe rozwiązania do obsługi klienta, w tym czat, połączenia głosowe, rozmowy wideo i formularz kontaktowy. Integracja z Twitterem oferuje rozwiązanie o przystępnych cenach. Akademia LiveAgent oferuje badanie zachowań konsumentów i segmentację klientów. Cennik LiveAgent oferuje różne plany subskrypcji, zaczynając od bezpłatnego. Baza wiedzy LiveAgent to łatwe w użyciu rozwiązanie z intuicyjnym interfejsem.