Co to jest wartość?
Mówiąc w kategoriach biznesowych, wartość to pieniądze, które dana osoba jest gotowa zapłacić za produkt lub usługę dostarczaną przez firmę. Innymi słowy, jest to wartość, którą otrzymujesz od swoich klientów.
Gdy klienci będą zadowoleni z Twojej obsługi i jakości Twoich produktów, będą gotowi zapłacić więcej, aby otrzymać Twój produkt i usługi. Zapłaciłbyś więcej za iPhone’a, ponieważ ma on znaną reputację, a ich obsługa klienta jest dobra. Mówiąc wprost, kiedy firma pracuje nad satysfakcją swoich klientów, buduje ich wartość.
Expert note
Wartość to pieniądze, jakie klienci są gotowi zapłacić za produkt lub usługę firmy. Kluczowe jest zadowolenie klientów, co przekłada się na wartość dożywotnią relacji z firmą.

Wprowadzenie do docenienia klienta
Uznanie klienta można zdefiniować jako miarę wysiłków firmy wobec klientów. Przeczytaj więcej o tym, jak doceniać swoich klientów.
Tekst dotyczy obsługi klienta firmy LiveAgent, która oferuje rozwiązania dla biznesu i przemysłu. Omawia filozofię obsługi klienta, doświadczenie, sposoby doceniania klientów oraz zasoby i wsparcie dla klientów. W tekście opisano również jak przeprowadzić ankietę dla klientów oraz definicję zadowolenia klientów. Firma ma zadowolonych klientów i bogate centrum wsparcia. Tekst zawiera informacje o cenach, funkcjach, integracjach oraz opinie klientów firmy LiveAgent.
Wprowadzenie do interakcji z klientem
LiveAgent to firma oferująca rozwiązania dla biznesu, takie jak centrum wsparcia i przenoszenie danych. Firma ma program lojalnościowy i partnerów VoIP. Zajrzyj na blog i subskrybuj newsletter, by być na bieżąco. Quality Unit, LLC jest właścicielem LiveAgent. W trakcie rejestracji dostaniesz dane do logowania.