Co to jest wartość?
Mówiąc w kategoriach biznesowych, wartość to pieniądze, które dana osoba jest gotowa zapłacić za produkt lub usługę dostarczaną przez firmę. Innymi słowy, jest to wartość, którą otrzymujesz od swoich klientów.
Gdy klienci będą zadowoleni z Twojej obsługi i jakości Twoich produktów, będą gotowi zapłacić więcej, aby otrzymać Twój produkt i usługi. Zapłaciłbyś więcej za iPhone’a, ponieważ ma on znaną reputację, a ich obsługa klienta jest dobra. Mówiąc wprost, kiedy firma pracuje nad satysfakcją swoich klientów, buduje ich wartość.
- Jak korzystać z zachęt dla klientów (+przykłady)
- Research - LiveAgent
- Darmowe narzędzie czatu na żywo - LiveAgent
- Wartość dożywotnia (wyjaśnienie)
- ROI doskonałej usługi - LiveAgent
- Szablony obsługi klienta — najlepsze praktyki (+przykłady)
- Najlepsze oprogramowanie do obsługi zadowolenia klientów na rok 2021 |
- Czat na żywo statystyki i trendy - LiveAgent