Co to jest wartość?
Mówiąc w kategoriach biznesowych, wartość to pieniądze, które dana osoba jest gotowa zapłacić za produkt lub usługę dostarczaną przez firmę. Innymi słowy, jest to wartość, którą otrzymujesz od swoich klientów.
Gdy klienci będą zadowoleni z Twojej obsługi i jakości Twoich produktów, będą gotowi zapłacić więcej, aby otrzymać Twój produkt i usługi. Zapłaciłbyś więcej za iPhone’a, ponieważ ma on znaną reputację, a ich obsługa klienta jest dobra. Mówiąc wprost, kiedy firma pracuje nad satysfakcją swoich klientów, buduje ich wartość.
Uwaga eksperta
<p>Wartość to pieniądze, jakie klienci są gotowi zapłacić za produkt lub usługę firmy. Kluczowe jest zadowolenie klientów, co przekłada się na wartość dożywotnią relacji z firmą.</p>

Wprowadzenie do docenienia klienta
Kompleksowe rozwiązanie LiveAgent oferuje obsługę wielokanałową klienta poprzez integrację e-maila, czatu, telefonu, Facebooka i Twittera. Docenienie klientów jest kluczowe dla zwiększenia lojalności i utrzymania biznesu.
80% konsumentów uważa, że szybkość, wygoda, pomoc i obsługa są kluczowymi elementami pozytywnego doświadczenia klienta. Automatyzacja i brak personalizacji potęgują frustrację klientów. Kanały cyfrowe są preferowane przez 57% klientów, a 86% klientów jest skłonnych zapłacić więcej za lepszą obsługę.