Co to jest wsparcie społecznościowe?
Kiedy oferujesz obsługę klienta w sieciach społecznościowych, takich jak Facebook i Twitter, coś jest określane jako zapewnianie pomocy społecznej. Wsparcie społecznościowe jest niezbędne dla niektórych marek lub firm e-commerce B2C, w których klienci są milenialsi i są przyzwyczajeni do nowoczesnych sposobów kontaktu z zespołem wsparcia.
Zintegrowanie strony na Facebooku i obsługi Twittera z LiveAgent to łatwe zadanie, a po kilku minutach możesz być w pełni przygotowany do świadczenia pomocy społecznej. Wszystkie tweety z określonymi słowami kluczowymi lub zawierające Twój uchwyt zostaną automatycznie przekształcone w zgłoszenia, aby Twoi agenci mogli na nie odpowiedzieć, gdy pojawią się w kolejce.
To samo dotyczy komentarzy na Facebooku i prywatnych wiadomości na twoich stronach na Facebooku. Oba są przekształcane w zgłoszenia, dzięki czemu Twoi agenci nie muszą być stale zalogowani na Facebooku, aby na nie odpowiedzieć, zamiast tego mogą nadal pracować w 1 aplikacji (LiveAgent) i odpowiadać na zwykłe zgłoszenia.
Frequently asked questions
Co oznacza wsparcie społecznościowe?
Wsparcie społecznościowe oferuje obsługę klienta za pośrednictwem platform mediów społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram czy Twitter. Media społecznościowe są bardzo ważnym kanałem komunikacji, dlatego oferowanie takiego wsparcia jest bardzo dobre wizerunkowo dla firmy i pomaga zapewnić satysfakcję klientów.
Czy wsparcie społecznościowe jest ważne dla firm?
Wsparcie społecznościowe jest niezwykle ważne dla biznesu, zwłaszcza dla marek, których główną grupą docelową jest pokolenie Y i Z, czyli osoby przyzwyczajone do nowoczesnych sposobów komunikowania się za pośrednictwem mediów społecznościowych. Media społecznościowe mają ogromne znaczenie w budowaniu wizerunku, a także mają wpływ na poziom zadowolenia klientów.
Czy LiveAgent umożliwia udzielanie wsparcia społecznościowego?
LiveAgent umożliwia zapewnienie wsparcia społecznościowego. Oprogramowanie można zintegrować z Facebookiem i Twitterem. Wszystkie tweety z określonymi słowami kluczowymi można zamienić w zgłoszenia, na które agenci mogą odpowiedzieć. To samo dzieje się z wiadomościami, które pojawiają się na stronach Facebooka. To duże uproszczenie i automatyzacja pracy dla agentów, którzy nie muszą być zalogowani do mediów społecznościowych.
LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie dla biznesu i przemysłu, umożliwiające prowadzenie komunikacji z klientami poprzez różne kanały. Firma oferuje program lojalnościowy oraz liczne integracje z innymi narzędziami. Na stronie dostępne są materiały edukacyjne, takie jak blog, słowniczek czy akademia. Istnieje też możliwość korzystania z darmowej wersji próbnej. Wsparcie odbywa się przez centrum wsparcia i zapytania ofertowe. LiveAgent jest nagradzany i posiada certyfikaty, a firma zyskała partnerów VOIP.
Tekst opisuje oferowane przez firmę LiveAgent oprogramowanie CRM do zarządzania klientami, obsługi zgłoszeń i integracji z Highrise CRM Plugin. Firma oferuje niezbędne rozwiązania dla biznesu i przemysłu, a także program lojalnościowy. Podano też informacje o czterech głównych typach ankiet dotyczących obsługi klienta oraz wskazówki dotyczące poprawy obsługi klienta, w tym rozwijania umiejętności komunikacyjnych zespołu i umożliwienia klientom kontaktu za pośrednictwem różnych kanałów. LiveAgent to narzędzie oferujące wsparcie i przesyłanie danych, a także centrum wsparcia i dziennik zmian.
Zautomatyzowana obsługa klienta
W artykule omówiono różne sposoby usprawnienia obsługi klienta. Zaleca się stosowanie szablonów wiadomości e-mail, aby zautomatyzować pewne procesy. Ważne jest również rzetelne zarządzanie kolejkami klientów, by uniknąć frustracji. Portal samoobsługowy i baza wiedzy to opcje dla odwiedzających, którzy mogą zdobyć niezbędne informacje o produkcie bez konieczności interakcji z agentem. Automatyzacja przepływu pracy przy użyciu odpowiedniego oprogramowania pomaga w osiągnięciu najlepszej produktywności zespołu. Funkcje takie jak wyzwalacze, warunki i akcje, pozwalają na ustawienie reguł i zautomatyzowanie procesów.