Wsparcie społecznościowe

Co to jest wsparcie społecznościowe?

Kiedy oferujesz obsługę klienta w sieciach społecznościowych, takich jak Facebook i Twitter, coś jest określane jako zapewnianie pomocy społecznej. Wsparcie społecznościowe jest niezbędne dla niektórych marek lub firm e-commerce B2C, w których klienci są milenialsi i są przyzwyczajeni do nowoczesnych sposobów kontaktu z zespołem wsparcia.

Zintegrowanie strony na Facebooku i obsługi Twittera z LiveAgent to łatwe zadanie, a po kilku minutach możesz być w pełni przygotowany do świadczenia pomocy społecznej. Wszystkie tweety z określonymi słowami kluczowymi lub zawierające Twój uchwyt zostaną automatycznie przekształcone w zgłoszenia, aby Twoi agenci mogli na nie odpowiedzieć, gdy pojawią się w kolejce.

To samo dotyczy komentarzy na Facebooku i prywatnych wiadomości na twoich stronach na Facebooku. Oba są przekształcane w zgłoszenia, dzięki czemu Twoi agenci nie muszą być stale zalogowani na Facebooku, aby na nie odpowiedzieć, zamiast tego mogą nadal pracować w 1 aplikacji (LiveAgent) i odpowiadać na zwykłe zgłoszenia.

Frequently asked questions

Co oznacza wsparcie społecznościowe?

Wsparcie społecznościowe oferuje obsługę klienta za pośrednictwem platform mediów społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram czy Twitter. Media społecznościowe są bardzo ważnym kanałem komunikacji, dlatego oferowanie takiego wsparcia jest bardzo dobre wizerunkowo dla firmy i pomaga zapewnić satysfakcję klientów.

 

Czy wsparcie społecznościowe jest ważne dla firm?

Wsparcie społecznościowe jest niezwykle ważne dla biznesu, zwłaszcza dla marek, których główną grupą docelową jest pokolenie Y i Z, czyli osoby przyzwyczajone do nowoczesnych sposobów komunikowania się za pośrednictwem mediów społecznościowych. Media społecznościowe mają ogromne znaczenie w budowaniu wizerunku, a także mają wpływ na poziom zadowolenia klientów.

 

Czy LiveAgent umożliwia udzielanie wsparcia społecznościowego?

LiveAgent umożliwia zapewnienie wsparcia społecznościowego. Oprogramowanie można zintegrować z Facebookiem i Twitterem. Wszystkie tweety z określonymi słowami kluczowymi można zamienić w zgłoszenia, na które agenci mogą odpowiedzieć. To samo dzieje się z wiadomościami, które pojawiają się na stronach Facebooka. To duże uproszczenie i automatyzacja pracy dla agentów, którzy nie muszą być zalogowani do mediów społecznościowych.

 

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.