Co to jest zgłoszenie dzielone?
Czasami klient zadaje dwa zupełnie różne pytania w jednym zgłoszeniu. Jedno z pytań może być prostym pytaniem przedsprzedażowym, a drugie hardkorowym pytaniem technicznym. Dla większej wygody i łatwiejszego zarządzania możesz skorzystać z funkcji Split Ticket. Zgłoszenie dzielone wirtualnie przetnie zgłoszenie na pół i utworzy kolejny z nowym unikalnym identyfikatorem zgłoszenia.

W odniesieniu do powyższego przykładu możesz kontynuować omawianie pytań przedsprzedażowych w oryginalnym zgłoszeniu i przesyłać zapytania techniczne do odpowiedniego działu.
Frequently asked questions
Co oznacza termin dzielone zgłoszenie?
Funkcja podzielonego zgłoszenia umożliwia podzielenie zgłoszenia z dwoma różnymi zapytaniami na dwa zgłoszenia. Pozwala to na omówienie pytań przedsprzedażowych w oryginalnym zgłoszeniu i przekazanie pytań technicznych do odpowiedniego działu.
Jak korzystać z funkcji dzielonego zgłoszenia?
Funkcja dzielonego zgłoszenia działa dobrze, gdy klient zadaje dwa zupełnie różne pytania na jednym zgłoszeniu – jedno może być np. proste pytanie dotyczące sprzedaży, a drugie pytanie techniczne. Podział takiego zgłoszenia na dwa pozwala na sprawną obsługę prostego zapytania, a trudniejsze można sprawnie przesłać do zespołu technicznego. Zwiększa to wydajność i ułatwia komunikację.
Jak korzystać z funkcji podzielonego zgłoszenia w LiveAgent?
Gdy otrzymasz zgłoszenia z dwoma oddzielnymi zapytaniami, kliknij trzy kropki po prawej stronie zgłoszenia i kliknij „Podziel”. Możesz wybrać opcję „Automatyczny podział”, co spowoduje zduplikowanie zgłoszenia. Następnie odpowiednie agencje mogą załatwić odpowiednie sprawy z jednego zgłoszenia.