Zgłoszenie dzielone

Co to jest zgłoszenie dzielone?

Czasami klient zadaje dwa zupełnie różne pytania w jednym zgłoszeniu. Jedno z pytań może być prostym pytaniem przedsprzedażowym, a drugie hardkorowym pytaniem technicznym. Dla większej wygody i łatwiejszego zarządzania możesz skorzystać z funkcji Split Ticket. Zgłoszenie dzielone wirtualnie przetnie zgłoszenie na pół i utworzy kolejny z nowym unikalnym identyfikatorem zgłoszenia.

Zgłoszenia dzielone

W odniesieniu do powyższego przykładu możesz kontynuować omawianie pytań przedsprzedażowych w oryginalnym zgłoszeniu i przesyłać zapytania techniczne do odpowiedniego działu.

Frequently asked questions

Co oznacza termin dzielone zgłoszenie?

Funkcja podzielonego zgłoszenia umożliwia podzielenie zgłoszenia z dwoma różnymi zapytaniami na dwa zgłoszenia. Pozwala to na omówienie pytań przedsprzedażowych w oryginalnym zgłoszeniu i przekazanie pytań technicznych do odpowiedniego działu.

 

Jak korzystać z funkcji dzielonego zgłoszenia?

Funkcja dzielonego zgłoszenia działa dobrze, gdy klient zadaje dwa zupełnie różne pytania na jednym zgłoszeniu – jedno może być np. proste pytanie dotyczące sprzedaży, a drugie pytanie techniczne. Podział takiego zgłoszenia na dwa pozwala na sprawną obsługę prostego zapytania, a trudniejsze można sprawnie przesłać do zespołu technicznego. Zwiększa to wydajność i ułatwia komunikację.

 

Jak korzystać z funkcji podzielonego zgłoszenia w LiveAgent?

Gdy otrzymasz zgłoszenia z dwoma oddzielnymi zapytaniami, kliknij trzy kropki po prawej stronie zgłoszenia i kliknij „Podziel”. Możesz wybrać opcję „Automatyczny podział”, co spowoduje zduplikowanie zgłoszenia. Następnie odpowiednie agencje mogą załatwić odpowiednie sprawy z jednego zgłoszenia.

 

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.