Darmowe oprogramowanie do obsługi zgłoszeń
Klienci narzekają na słabą obsługę, brak przejrzystości i frustrację, która może prowadzić do zmiany dostawcy usług. Według Dimensional Research i American Express, konieczność wielokrotnego wyjaśniania problemu jest oznaką złej obsługi klienta, a 72% konsumentów oczekuje, że agent będzie znał ich historię. LiveAgent proponuje oprogramowanie pomocy technicznej dla małych i średnich firm, które rozwiązuje te problemy.
Widok pisania w czasie rzeczywistym
Funkcja "widok pisania w czasie rzeczywistym" to narzędzie umożliwiające agentom podgląd tekstu wpisywanego przez klientów w danej chwili. Ta opcja może przyspieszyć czas reakcji i zwiększyć wydajność pracowników, co z kolei przekłada się na zadowolenie klientów. Funkcję można aktywować poprzez ustawienia czatu w konfiguracji i włączyć opcję "Pokaż tekst wpisywany przez klienta". Ostatecznie, wykorzystanie "widoku pisania w czasie rzeczywistym" może pozyskać nowych klientów, zwiększyć ich lojalność i poprawić jakość obsługi.
Porównaj LiveAgent z innymi platformami
LiveAgent to narzędzie, które zdobyło pozytywne opinie klientów, oferujące szybsze i dokładniejsze wsparcie dla agentów. Użytkownicy doceniają łatwy w użyciu interfejs, funkcjonalność raportowania oraz oszczędność czasu dzięki uporządkowanej obsłudze klienta. LiveAgent jest opłacalnym rozwiązaniem, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.
Obsługa klienta wymaga dobrych umiejętności komunikacyjnych, pozytywnego nastawienia oraz elastyczności. Współpraca z oprogramowaniem takim jak LiveAgent może pomóc w usprawnieniu procesu obsługi i zwiększeniu satysfakcji klientów. LiveAgent oferuje rozwiązania dla różnych branż i biznesu, a także centrum wsparcia oraz program lojalnościowy dla partnerów. Wszystkie prawa zastrzeżone przez Quality Unit, LLC, a także obowiązuje regulamin i polityka bezpieczeństwa i prywatności GDPR.
Szablony wiadomości e-mail dla docenienia klienta
Wysyłanie wiadomości e-mail dla docenienia klienta zwiększa satysfakcję i lojalność klientów wobec marki. Listy z podziękowaniami powinny być formalne i skupiać się na wyrażeniu uznania oraz trosce o potrzeby klienta. Zachęty dla klientów, w tym programy lojalnościowe, mogą poprawić retencję, zwiększyć sprzedaż i pozyskiwać informacje zwrotne od klientów. LiveAgent to platforma oferująca obsługę klienta, programy lojalnościowe i wsparcie techniczne. Czat na żywo może wpłynąć na konwersję i lojalność klienta, warto porównać czas odpowiedzi na czacie z innymi kanałami.
Jak korzystać z zachęt dla klientów
Zachęty dla klientów są ważne według badań Virtual Incentives i Vibe. Dają firmom możliwość przyciągania, zatrzymywania i stymulowania klientów, a także poprawy wizerunku marki. Rabaty, bonusy, próbki, programy lojalnościowe i inne rekompeny są przykładami zachęt. Mogą one zwiększać sprzedaż, pobudzać pożądane zachowania, nagradzać klientów i pozyskiwać informacje zwrotne.
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach