Szukasz alternatywy dla Bitrix24?

Przekonaj się, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą dla Bitrix24 na rynku.

  • ✓ Bez opłaty instalacyjnej
  • ✓ Obsługa klienta 24/7
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej
  • ✓ Zrezygnuj w dowolnym momencie
Używany przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Masz dość swojego oprogramowania do obsługi klienta?

Chcesz przejść na osobne rozwiązanie dla zespołu wsparcia klienta? Wykorzystaj LiveAgent. Wspieraj klientów za pomocą maila, czatu na żywo, mediów społecznościowych, bazy wiedzy i call center. Ponad 175 funkcji i 40 integracji pozwoli Ci się skupić na obsłudze klienta jak nigdy wcześniej. Usprawnij swoją obsługę klienta z odpowiednim oprogramowaniem i przejdź z Bitrix24 na LiveAgent w parę minut. Oferujemy darmowe wsparcie migracji wszystkich danych z Bitrix24 do LiveAgent, które zajmie tylko 5 minut.

  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge

Weź pod uwagę LiveAgent.
Oprogramowanie do wielokanałowego wsparcia klienta.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Zaoszczędź więcej z LiveAgent

Bitrix24 konta LiveAgent w skrócie

FunkcjeLiveAgentBitrix24
Obsługa zgłoszeń✅Tak✅Tak
Czat na żywo✅Tak✅Tak
Call center✅Tak✅Tak
Samoobsługa✅Tak✅Tak
Facebook✅Tak✅Tak
Twitter✅Tak✅Tak
Instagram✅Yes✅Tak
Viber✅Tak✅Tak
WhatsApp✅Tak✅Tak
Baza wiedzy✅Tak✅Tak
Forum dla klientów✅Tak❌Nie
Automatyzacja i reguły✅Tak✅Tak
API✅Tak✅Tak
Menu głosowe (IVR)✅Tak✅Tak
Połączenia wideo✅Tak✅Tak
Nielimitowana historia✅Tak✅Tak
Nieograniczona liczba witryn✅Tak✅Tak
Nieograniczona liczba przycisków czatu✅Tak✅Tak
Nieograniczona liczba zgłoszeń/e-maili✅Tak✅Tak
Nieograniczone nagrywanie połączeń✅Tak✅Tak
Nieograniczone wsparcie 24/7✅Tak✅Tak

3 powody, dla których firmy przechodzą na LiveAgent

Wyższa satysfakcja

LiveAgent pomaga podnieść satysfakcję klienta i wskaźnik konwersji.

Zwiększona wydajność

Pomóż swoim agentom szybciej rozwiązywać zgłoszenia klientów, wykorzystując naszą uniwersalną skrzynkę odbiorczą.

Wiele funkcji

Wykorzystując ponad 175 zaawansowanych funkcji help desk, o wiele łatwiej będzie Ci się skupić na dostarczaniu wspaniałej obsługi klienta.

Person deciding between two solutions

Świetna alternatywa dla Bitrix24

Chcesz skupić się na wspieraniu klientów? Wybierz rozwiązanie help desk od LiveAgent. Znajdziesz tu odpowiedzi na Twoje potrzeby.

LiveAgent oferuje Ci narzędzia, funkcje i integracje wspierające Cię w obsłudze klienta – bez zbędnego zamieszania. Nie zrujnuje też Twojego budżetu. Oferujemy Twojemu biznesowi trzy plany w przystępnych cenach. Możesz je rozwijać dzięki dodatkowym opcjom. Dopasujesz tak narzędzie do swoich potrzeb – bez przepłacania.

Zatroszcz się o klientów

Troska o klientów jest ważną częścią każdego biznesu, który odnosi sukces – nie powinna więc być zaniedbywana. Wykorzystując oprogramowanie stworzone, by lepiej wspierać Cię w troszczeniu się o klientów, możesz zwiększyć ich satysfakcję i wskaźniki ROI.

Dbaj o ich zadowolenie z odpowiednim narzędziem.

Customer providing review for service on mobile phone

Zobacz, dlaczego firmy wybierają LiveAgent

Do more customer support for less money

Płać tylko za to, czego potrzebujesz

Bitrix24 jest świetnym narzędziem, ale nie sprawdzi się w każdym biznesie. LiveAgent oferuje Ci wartościowe narzędzia i funkcje – i nie musisz płacić za nic, czego nie używasz.

Oferujemy trzy plany w przystępnej cenie, które zapewnią Ci dokładnie to, czego potrzebujesz. Jeśli nie okaże się niewystarczające, możesz dokupić dodatkowe opcje, by poprawić swój przepływ pracy.

Nadszedł czas na zmiany?

LiveAgent jest najczęściej i najwyżej ocenianym rozwiązaniem help desk dla małych i średnich firm w 2023 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej z LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Szukasz alternatywy dla innego produktu?

Zastanawiasz się, jak wypadamy w porównaniu do innych popularnych oprogramowań do obsługi klienta? Sprawdź nasze strony z porównaniami i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.

    Artykuły powiązane zAlternatywa dla Bitrix24
    Chcesz dowiedzieć się więcej o bazie wiedzy Bitrix24? Zapoznaj się z naszym artykułem i sprawdź, jak oprogramowanie wypadło w naszych testach.

    Recenzja bazy wiedzy Bitrix24

    Bitrix24 to rozbudowane oprogramowanie do zarządzania zadaniami i współpracy, oferujące zaawansowane opcje dostosowywania. Jednak może być zbyt skomplikowane dla niektórych użytkowników i czasochłonne w użyciu.

    LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

    Szukasz alternatywy dla Chaport?

    Rozwiązania LiveAgent oferuje wsparcie dla klientów i rozwiązania dla przemysłu i biznesu. Centrum wsparcia, przenoszenie danych, status systemu i partnerzy VoIP są dostępne.

    Jeśli szukasz solidnej alternatywy dla Crisp, sprawdź LiveAgent. To kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta z najszybszym widgetem chatu.

    Szukasz alternatywy dla Crisp?

    --SUMMARY Get a succinct marketing summary of the text in PL.

    Liveagent oferuje niezawodny system ticketowy, integrację z wieloma kanałami, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Liveagent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia współczynniki konwersji.

    Szukasz alternatywy dla Samange?

    Oprogramowanie LiveAgent oferuje lepsze zarządzanie relacjami z klientami i obsługę wielokanałową, jest alternatywą dla Freshcaller i Intercom.

    LiveAgent to potężna alternatywa dla Qonvo. Zapewnia świetny system zgłoszeń i obsługuje większość ważnych kanałów komunikacji.

    Szukasz alternatywy dla Qonvo?

    Odkryj LiveAgent - kompleksowe oprogramowanie do zarządzania klientami i wsparcia. Nagrody, integracje, cennik i wiele więcej. Rozpocznij darmową próbę już teraz!

    Zobacz, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą dla Desk.com. Dowiedz się o korzyściach i już dziś zapisz się bez żadnych zobowiązań na bezpłatny 14-dniowy okres próbny.

    Szukasz lepszego oprogramowania dla działu pomocy?

    Artykuły wskazują, że obsługa klienta jest kluczowym elementem sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści, ale preferowane jest interakcja z ludzkimi przedstawicielami. LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie obsługi klienta, które oferuje wysokiej jakości wsparcie techniczne.

    Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

    Start Free Trial x