Chcesz przejść na osobne rozwiązanie dla zespołu wsparcia klienta? Wykorzystaj LiveAgent. Wspieraj klientów za pomocą maila, czatu na żywo, mediów społecznościowych, bazy wiedzy i call center. Ponad 175 funkcji i 40 integracji pozwoli Ci się skupić na obsłudze klienta jak nigdy wcześniej. Usprawnij swoją obsługę klienta z odpowiednim oprogramowaniem i przejdź z Bitrix24 na LiveAgent w parę minut. Oferujemy darmowe wsparcie migracji wszystkich danych z Bitrix24 do LiveAgent, które zajmie tylko 5 minut.
Automatyczne przekazywanie danych
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
Funkcje | LiveAgent
Wypróbuj najlepszą alternatywę dla obsługi klienta za darmo! Nie wymagamy karty kredytowej.
|
Bitrix24
|
---|---|---|
System zgłoszeń
Zawiera narzędzie, które przetwarza i kataloguje zgłoszenia klientów.
|
LiveAgent oferuje system zgłoszeń.
|
Bitrix24 oferuje system zgłoszeń.
|
Czat na żywo
Widżet czatu w czasie rzeczywistym, który możesz umieścić na dowolnej witrynie.
|
LiveAgent oferuje czat na żywo.
|
Bitrix24 oferuje czat na żywo.
|
Call center
Call center do wykonywania i odbierania połączeń przy użyciu automatycznej dystrybucji połączeń.
|
LiveAgent oferuje call center.
|
Bitrix24 oferuje call center.
|
Samoobsługa
Funkcja, która pozwala na stworzenie portalu klienta, na którym mogą zarejestrować się Twoi klienci, by uzyskać dostęp do swoich przeszłych zgłoszeń oraz treści bazy wiedzy.
|
LiveAgent oferuje portal do samoobsługi.
|
Bitrix24 oferuje portal do samoobsługi.
|
Facebook
Integracja Facebooka, która przechwytuje wszystkie komentarze oraz oznaczenia i zamienia je w zgłoszenia. Integracja pozwala też użytkownikom odpowiadać na wszystkie komentarze i oznaczenia z oprogramowania do obsługi klienta.
|
LiveAgent oferuje integrację Facebooka.
|
Bitrix24 oferuje integrację Facebooka.
|
Twitter
Integracja Twittera, która przechwytuje wszystkie komentarze oraz oznaczenia i zamienia je w zgłoszenia. Integracja pozwala też użytkownikom odpowiadać na Tweety bezpośrednio z oprogramowania.
|
LiveAgent oferuje integrację Twittera.
|
Bitrix24 oferuje integrację Twittera.
|
Instagram
Integracja Instagrama, która przechwytuje wszystkie komentarze oraz oznaczenia i zamienia je w zgłoszenia. Integracja pozwala też użytkownikom odpowiadać na wszystkie komentarze i oznaczenia z oprogramowania do obsługi klienta.
|
LiveAgent oferuje integrację Instagrama.
|
Bitrix24 oferuje integrację Instagrama.
|
Viber
Integracja Vibera, która przechwytuje wszystkie wiadomości i zamienia je w zgłoszenia. Integracja pozwala też użytkownikom odpowiadać na wszystkie wiadomości bezpośrednio z oprogramowania do obsługi klienta.
|
LiveAgent oferuje integrację Vibera.
|
Bitrix24 oferuje integrację Vibera.
|
WhatsApp
Integracje WhatsAppa z centrum obsługi klienta pozwalają użytkownikom odpowiadać na wszystkie wiadomości z WhatsAppa z wielokanałowego systemu obsługi zgłoszeń i traktować je tak jak każde inne zgłoszenie do obsługi klienta.
|
LiveAgent oferuje integrację WhatsAppa.
|
Bitrix24 oferuje integrację WhatsAppa.
|
Baza wiedzy
Baza wiedzy to zbiór ważnych informacji, takich jak poradniki rozwiązywania problemów, często zadawane pytania i artykuły instruktażowe.
|
LiveAgent oferuje bazę wiedzy.
|
Bitrix24 oferuje bazę wiedzy.
|
Forum dla klientów
Miejsce, w którym Twoi klienci mogą prowadzić dyskusje online, umieszczone bezpośrednio w Twojej bazie wiedzy.
|
LiveAgent oferuje forum dla klientów.
|
Bitrix24 nie oferuje forum dla klientów.
|
Automatyzacja i reguły
Przepływy pracy, które możesz zautomatyzować, aby wyeliminować powtarzające się zadania.
|
LiveAgent oferuje automatyzację i reguły.
|
Bitrix24 oferuje automatyzację i reguły.
|
API
Zbiór funkcji, który pozwala na współpracę różnych aplikacji.
|
LiveAgent oferuje funkcje API.
|
Bitrix24 oferuje funkcje API.
|
Menu głosowe (IVR)
Technologia, która pozwala dzwoniącym użyć systemu telefonicznego przed połączeniem z operatorem.
|
LiveAgent oferuje funkcje IVR.
|
Bitrix24 oferuje funkcje IVR.
|
Połączenia wideo
Połączenie zawierające wideo, podobne do połączeń przez Skype, Zoom czy FaceTime.
|
LiveAgent oferuje połączenia wideo.
|
Bitrix24 oferuje połączenia wideo.
|
Nielimitowana historia
Zgłoszenia nie tracą ważności ani nie zostają usunięte – możesz wyświetlić je w dowolnym momencie.
|
LiveAgent oferuje nielimitowaną historię.
|
Bitrix24 oferuje nielimitowaną historię.
|
Nieograniczona ilość witryn
Możesz użyć oprogramowania na nieograniczonej ilości stron internetowych.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną ilość witryn.
|
Bitrix24 oferuje nieograniczoną ilość witryn.
|
Nieograniczona ilość przycisków czatu
Możesz umieścić nieograniczoną ilość przycisków czatu na swojej stronie internetowej.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną ilość przycisków czatu.
|
Bitrix24 oferuje nieograniczoną ilość przycisków czatu.
|
Nieograniczona ilość zgłoszeń/e-maili
Możesz otrzymać nieograniczoną ilość zgłoszeń i wiadomości e-mail.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną ilość zgłoszeń/e-maili.
|
Bitrix24 oferuje nieograniczoną ilość zgłoszeń/e-maili.
|
Nieograniczone nagrywanie połączeń
Nagrywaj każde wykonane i odebrane połączenie oraz odtwarzaj nagranie w dowolnym momencie.
|
LiveAgent oferuje nieograniczone nagrywanie połączeń.
|
Bitrix24 oferuje nieograniczone nagrywanie połączeń.
|
Nieograniczone wsparcie 24/7
Obsługa klienta działa 24/7 bez ograniczenia liczby zgłoszeń, które możesz wnieść.
|
LiveAgent oferuje nieograniczone wsparcie 24/7.
|
Bitrix24 oferuje nieograniczone wsparcie 24/7.
|
LiveAgent pomaga podnieść satysfakcję klienta i wskaźnik konwersji.
Pomóż swoim agentom szybciej rozwiązywać zgłoszenia klientów, wykorzystując naszą uniwersalną skrzynkę odbiorczą.
Wykorzystując ponad 175 zaawansowanych funkcji help desk, o wiele łatwiej będzie Ci się skupić na dostarczaniu wspaniałej obsługi klienta.
Chcesz skupić się na wspieraniu klientów? Wybierz rozwiązanie help desk od LiveAgent. Znajdziesz tu odpowiedzi na Twoje potrzeby.
LiveAgent oferuje Ci narzędzia, funkcje i integracje wspierające Cię w obsłudze klienta – bez zbędnego zamieszania. Nie zrujnuje też Twojego budżetu. Oferujemy Twojemu biznesowi trzy plany w przystępnych cenach. Możesz je rozwijać dzięki dodatkowym opcjom. Dopasujesz tak narzędzie do swoich potrzeb – bez przepłacania.
Troska o klientów jest ważną częścią każdego biznesu, który odnosi sukces – nie powinna więc być zaniedbywana. Wykorzystując oprogramowanie stworzone, by lepiej wspierać Cię w troszczeniu się o klientów, możesz zwiększyć ich satysfakcję i wskaźniki ROI.
Dbaj o ich zadowolenie z odpowiednim narzędziem.
„Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert
Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik
„Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron
„My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam
„Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad
„Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga
„Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal
„Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison
Bitrix24 jest świetnym narzędziem, ale nie sprawdzi się w każdym biznesie. LiveAgent oferuje Ci wartościowe narzędzia i funkcje – i nie musisz płacić za nic, czego nie używasz.
Oferujemy trzy plany w przystępnej cenie, które zapewnią Ci dokładnie to, czego potrzebujesz. Jeśli nie okaże się niewystarczające, możesz dokupić dodatkowe opcje, by poprawić swój przepływ pracy.
LiveAgent jest najczęściej i najwyżej ocenianym rozwiązaniem help desk dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej z LiveAgent.
Wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent - bingo!
Zastanawiasz się, jak wypadamy w porównaniu do innych popularnych oprogramowań do obsługi klienta? Sprawdź nasze strony z porównaniami i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.
LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie help desk, które pozwala Twojej firmie zapewniać najlepszą obsługę klienta. To oprogramowanie do obsługi klienta oferuje funkcje takie jak portal klienta, system obsługi zgłoszeń, czat na żywo, integracje mediów społecznościowych, automatyczna dystrybucja zgłoszeń, umowy SLA i więcej. Funkcje oprogramowania pomogą Ci w pełni wykorzystać wszystkie dane klientów, a dzięki temu zapewniać doskonałą, szybką obsługę klienta.
LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie dla doskonałej obsługi klienta. Oprogramowanie pomaga Twojej firmie zwiększyć utrzymanie klienta i przychody oraz poprawić przepływ pracy agentów.
Jeśli chcesz przeprowadzić migrację z Bitrix24, możesz użyć darmowej wtyczki do migracji oferowanej przez LiveAgent. Jednak jeśli potrzebujesz pomocy, nasz zespół obsługi klienta jest do Twojej dyspozycji.
Szukasz alternatywy dla Zopim?
LiveAgent oferuje najszybszy na rynku widżet czatu na żywo z szybkością wyświetlania wynoszącą 2,5 sekundy, co czyni go idealnym narzędziem dla agentów obsługi klienta. Oprogramowanie ma trzy płatne plany, które nie nadwyrężą Twojego budżetu, ale zapewnią Ci wszystkie niezbędne narzędzia i funkcje potrzebne do skutecznego wsparcia klientów.
Szukasz bezpłatnego oprogramowania dla bazy wiedzy?
Praktyczny edytor WYSIWYG pozwala na proste przekazywanie wiedzy klientom poprzez łatwe dostosowywanie i stylizowanie zawartości za pomocą nagłówków, kolorów, stylów i obrazków. Bezpłatne oprogramowanie Bazy Wiedzy to samoobsługowa baza danych online, która umożliwia szybką i wygodną pomoc każdemu, kto szuka informacji o Twojej firmie lub produktach. Dzięki temu rozwiązaniu można zaoszczędzić wiele cennych zasobów.
Dzięki przejściu na LiveAgent firma Martinusa znacznie poprawiła zarządzanie zgłoszeniami klientów oraz skróciła czas udzielania odpowiedzi. Agenci są zadowoleni, ponieważ aplikacja jest łatwa w obsłudze, oparta na sieci i oferuje pełną historię poprzednich wątków zgłoszeniowych. Dodatkowo, dzięki integracji z koszykiem zakupowym, można szybciej i bardziej efektywnie komunikować się z klientami.
Szukasz alternatywy dla Extend?
LiveAgent jest platformą do wsparcia klienta, która zdobyła uznanie użytkowników za zaawansowany poziom automatyzacji, przystępne ceny i wsparcie. W porównaniu do konkurencji, LiveAgent oferuje wiele integracji, łatwą organizację przepływu wiadomości i obsługę mobilną. użytkownicy cenią sobie także możliwość wysyłania e-maili z załącznikami, czatowania oraz wygodne zarządzanie wiadomościami e-mail z tego samego okna. Według opinii użytkowników, LiveAgent jest doskonałym narzędziem do wsparcia klienta i może zastąpić wiele innych systemów, takich jak ZenDesk, Freshdesk czy Desk.com.
LiveAgent is a versatile helpdesk software that provides integrated customer support through various channels, including ticketing, live chat, social media, and voice helpdesk. Their software is accessible from anywhere, with SSL security. They offer various tutorials and technical support, including tips and tricks, customizations, and billing and payments support. They have received awards and certificates and have a frequently asked questions section that addresses common inquiries. LiveAgent also provides guides on how to make REST calls in PHP, create chat buttons, and setup Facebook Applications.
Jak dodać przycisk czatu na żywo do swojej witryny?
Posiadanie widgetu czatu na żywo na stronie internetowej firmy jest niemal koniecznością dla firm każdej wielkości. Dowiedz się, jak to zintegrować.
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach