Chcesz przejść na osobne rozwiązanie dla zespołu wsparcia klienta? Wykorzystaj LiveAgent. Wspieraj klientów za pomocą maila, czatu na żywo, mediów społecznościowych, bazy wiedzy i call center. Ponad 175 funkcji i 40 integracji pozwoli Ci się skupić na obsłudze klienta jak nigdy wcześniej.
Usprawnij swoją obsługę klienta z odpowiednim oprogramowaniem i przejdź z Bitrix24 do LiveAgent w parę minut. Oferujemy darmowe wsparcie migracji wszystkich danych z Bitrix24 do LiveAgent, które zajmie tylko 5 minut.
Automatyczne przekazywanie danych
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
Pomóż Twoim agentom szybciej rozwiązywać zgłoszenia klientów wykorzystując naszą uniwersalną skrzynkę odbiorczą.
Oszczędzaj z LiveAgent! To najbardziej efektywne cenowo narzędzie, w porównaniu z innymi rozwiązaniami.
Wykorzystując ponad 175 zaawansowanych funkcji help desk, o wiele łatwiej będzie Ci się skupić na dostarczaniu wspaniałej obsługi klienta.
Chcesz móc się skupić na wspieraniu klientów? Wybierz rozwiązanie help desk proponowane przez LiveAgent. Znajdziesz tu odpowiedzi na Twoje potrzeby.
LiveAgent oferuje Ci narzędzia, funkcje i integracje wspierające Cię w obsłudze klienta – bez zbędnego zamieszania. Nie zrujnuje też Twojego budżetu. Oferujemy Twojemu biznesowi trzy rozsądnie wycenione plany. Możesz je rozwijać dzięki dodatkowym opcjom. Dopasujesz tak narzędzie do swoich potrzeb – bez przepłacania.
Troska o klientów jest ważną częścią każdego biznesu, który odnosi sukces – nie powinna więc być zaniedbywana. Wykorzystując dedykowane oprogramowanie stworzone, by lepiej wspierać Cię w troszczeniu się o klientów, możesz zwiększyć ich satysfakcję i wskaźniki ROI.
Dbaj o ich zadowolenie z odpowiednim narzędziem.
„Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert
Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik
„Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron
„My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam
„Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad
„Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga
„Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal
„Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison
Bitrix24 jest świetnym narzędziem, ale nie sprawdzi się w każdym biznesie. LiveAgent oferuje Ci wartościowe narzędzia i funkcje – nie musisz płacić za nic więcej.
Oferujemy trzy plany w przystępnej cenie, które zapewnią Ci dokładnie to, czego potrzebujesz. Jeśli nie jest to wystarczające, możesz dokupić dodatkowe opcje, by poprawić Twój produktywność.
LiveAgent jest najczęściej i najwyżej ocenianym rozwiązaniem help desk dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej Twoich klientów i pomagaj im szybciej z LiveAgent.
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Tak… używają LiveAgent!
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach