Wersja próbna

Szukasz alternatywy dla Fronta?

Obsługa klienta jest ważną częścią każdego sukcesu biznesowego. Z odpowiednim oprogramowaniem można naprawdę zdziałać cuda. Czy chciałbyś innego rozwiązania dla swojego działu pomocy?

Wypróbuj LiveAgent już dziś i zobacz, dlaczego jest to właściwy wybór dla Ciebie. Niezawodny system zgłoszeń, komunikacja wielokanałowa oraz duży wybór funkcji i integracji sprawiają, że LiveAgent jest właściwym rozwiązaniem.

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone
Osoba decydująca między dwoma rozwiązaniami

Silna alternatywa dla Fronta

Rozwiń obsługę klienta dzięki odpowiedniemu oprogramowaniu. LiveAgent to rozwiązanie help desk, które pozwala na jeszcze lepsze komunikowanie się ze wszystkimi odpowiednimi kanałami. Poczta e-mail, czat na żywo, media społecznościowe (Facebook, Instagram i Twitter), call center i baza wiedzy są gotowe i do Twojej dyspozycji.

Wszystko jest zarządzane przez niezawodny system zgłoszeń, więc nie musisz się martwić o niedokładną komunikację. Wszystko jest automatycznie sortowane.

Najszybszy czat na żywo

Czat na żywo to jedno z najlepszych i najbardziej przydatnych narzędzi, których agent może używać do komunikowania się z klientami. Chodzi o natychmiastową komunikację, więc musi być ona szybka.

LiveAgent ma najszybszy czat na żywo na rynku, z prędkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy. Ponadto możesz zobaczyć, co piszą klienci, zanim klikną klawisz Enter. Teraz możesz naprawdę zapewnić szybkie wsparcie i być na bieżąco z każdą sytuacją.

Najszybszy czat na żywo na rynku

4 powody, dla których firmy przechodzą na LiveAgent

Większa satysfakcja i lojalność klientów

Większa satysfakcja

LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów & poprawia współczynniki konwersji.

Rosnący trend zwiększonej produktywności

Większa efektywność

Skróć czas pracy swoich agentów i rozwiązuj więcej zapytań klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.

Worek pieniędzy moneta dolary

Wart swojej ceny

Oszczędzaj pieniądze! LiveAgent jest bardziej opłacalny w porównaniu z innymi rozwiązaniami pomocy technicznej.

Rozwiązanie bogate w funkcje

Bogaty w funkcje

Ponad 175 funkcji sprawia, że praca jest łatwiejsza i przyjemniejsza.

Lepsza obsługa klienta za mniej pieniędzy

Najlepsze narzędzia, dobra cena

Doskonałe oprogramowanie do obsługi klienta nie musi mieć wysokiej ceny. Zdobądź potrzebne narzędzia za uczciwą cenę.

LiveAgent ma trzy przystępne cenowo plany, które są wyposażone w narzędzia, funkcje i integracje, aby ułatwić i usprawnić przepływ pracy. Wszystko, co musisz zrobić, to wybrać ten plan, który najbardziej pasuje do Twojej firmy. Zobacz nasze płatne plany i dowiedz się o nich więcej.

Chcesz wypróbować inne oprogramowanie?

Czy zdecydowałeś się już na zmianę? LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.

Jesteś gotowy przejść do LiveAgent

Zobacz, dlaczego firmy przechodzą na LiveAgent

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Zgadłeś… to LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej

Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.