Szukasz alternatywy dla Fronta?

Obsługa klienta jest ważną częścią każdego sukcesu biznesowego. Z odpowiednim oprogramowaniem można naprawdę zdziałać cuda. Czy chciałbyś innego rozwiązania dla swojego działu pomocy?

Wypróbuj LiveAgent już dziś i zobacz, dlaczego jest to właściwy wybór dla Ciebie. Niezawodny system zgłoszeń, komunikacja wielokanałowa oraz duży wybór funkcji i integracji sprawiają, że LiveAgent jest właściwym rozwiązaniem.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Docieraj do swoich klientów w dowolnym miejscu.
Transmituj na żywo. Dzięki LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Silna alternatywa dla Fronta

Rozwiń obsługę klienta dzięki odpowiedniemu oprogramowaniu. LiveAgent to rozwiązanie help desk, które pozwala na jeszcze lepsze komunikowanie się ze wszystkimi odpowiednimi kanałami. Poczta e-mail, czat na żywo, media społecznościowe (Facebook, Instagram i Twitter), call center i baza wiedzy są gotowe i do Twojej dyspozycji.

Wszystko jest zarządzane przez niezawodny system zgłoszeń, więc nie musisz się martwić o niedokładną komunikację. Wszystko jest automatycznie sortowane.

Najszybszy czat na żywo

Czat na żywo to jedno z najlepszych i najbardziej przydatnych narzędzi, których agent może używać do komunikowania się z klientami. Chodzi o natychmiastową komunikację, więc musi być ona szybka.

LiveAgent ma najszybszy czat na żywo na rynku, z prędkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy. Ponadto możesz zobaczyć, co piszą klienci, zanim klikną klawisz Enter. Teraz możesz naprawdę zapewnić szybkie wsparcie i być na bieżąco z każdą sytuacją.

The fastest live chat on the market

4 powody, dla których firmy przechodzą na LiveAgent

Increased customer satisfaction and loyalty

Większa satysfakcja

LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów & poprawia współczynniki konwersji.

Growing trend of increased productivity

Większa efektywność

Skróć czas pracy swoich agentów i rozwiązuj więcej zapytań klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.

Money bag coin dollars

Wart swojej ceny

Oszczędzaj pieniądze! LiveAgent jest bardziej opłacalny w porównaniu z innymi rozwiązaniami pomocy technicznej.

Feature rich solution

Bogaty w funkcje

Ponad 175 funkcji sprawia, że praca jest łatwiejsza i przyjemniejsza.

Do more customer support for less money

Najlepsze narzędzia, dobra cena

Doskonałe oprogramowanie do obsługi klienta nie musi mieć wysokiej ceny. Zdobądź potrzebne narzędzia za uczciwą cenę.

LiveAgent ma trzy przystępne cenowo plany, które są wyposażone w narzędzia, funkcje i integracje, aby ułatwić i usprawnić przepływ pracy. Wszystko, co musisz zrobić, to wybrać ten plan, który najbardziej pasuje do Twojej firmy. Zobacz nasze płatne plany i dowiedz się o nich więcej.

Chcesz wypróbować inne oprogramowanie?

Czy zdecydowałeś się już na zmianę? LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Zobacz, dlaczego firmy przechodzą na LiveAgent

  • „Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert

  • Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik

  • „Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron

  • „My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam

  • „Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad

  • „Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga

  • „Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal

  • „Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Zgadłeś… to LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej
Related Articles to Alternatywa dla Fronta
Darmowe narzędzie czatu na żywo od LiveAgent pozwoli Ci na swobodną komunikację oraz zamieni odwiedzających w klientów. Skorzystaj z najszybszego widgetu czatu.

Szukasz darmowego oprogramowania czatu na żywo?

LiveAgent to firma oferująca różne rozwiązania dla przemysłu i biznesu, w tym wsparcie, przenoszenie danych, dziennik zmian oraz zapytania ofertowe. Firmy mogą skorzystać z programu lojalnościowego oraz zyskać informacje na blogu, w słowniczku, akademii oraz testach pisania. LiveAgent zapewnia również kontakt sprzedażowy oraz newslettera dla zainteresowanych. Firma oferuje regulamin oraz zabezpieczenia dla prywatności i bezpieczeństwa danych. Tworzenie konta LiveAgent odbywa się przez proces instalacji, a dane do logowania są przesyłane drogą mailową.

LiveAgent udostępnia wspólną skrzynkę odbiorczą firmy, która umożliwia pracownikom współdzielenie obciążenia niedostępnymi agentami. Przeczytaj o korzyściach płynących z oprogramowania do sukcesu klienta.

Zbuduj dobrobyt dzięki oprogramowaniu do obsługi klientów

Aplikacja mobilna umożliwia szybkie rozwiązywanie problemów, a oprogramowanie wsparcia klienta jest dostępne w ponad 40 językach. Zespół może odpowiadać na pytania i problemy klientów w ojczystym języku, a klienci mogą szukać pomocy we własnym języku.

Agenci obsługi klienta muszą posiadać pełen zakres umiejętności obsługi klienta, aby móc zapewnić poziom obsługi, jakiego oczekują konsumenci.

Umiejętności obsługi klienta

Dobra obsługa klienta wymaga umiejętności komunikacyjnych, w tym używania pozytywnego języka, rozwiązywania problemów i elastyczności. Pozytywne nastawienie i dobrze zaplanowane zarządzanie czasem są również kluczowe. Współpraca z oprogramowaniem do obsługi klienta, takim jak LiveAgent, może pomóc w usprawnieniu procesu obsługi i zwiększeniu satysfakcji klientów.

System zgłoszeniowy pomaga zespołom w zarządzaniu dużą ilością zapytań z różnych kanałów i pozwala na szybkie i skuteczne rozwiązywanie problemów.

System zgłoszeń pomocy technicznej

LiveAgent, Freshdesk i Zendesk to trzy popularne i skuteczne programy do zarządzania zgłoszeniami technicznymi. LiveAgent oferuje przystępne plany cenowe i kilka funkcji, w tym integrację z wieloma kanałami. Freshdesk ma funkcję wykrywania kolizji agentów i wiele integracji, ale darmowy plan ma ograniczone funkcje. Zendesk ma wiele dostępnych planów, ale te oferujące najwięcej opcji są drogie, a brak jest darmowej wersji. Wszystkie trzy programy oferują funkcje automatyzacji i boty napędzane sztuczną inteligencją, aby skutecznie zarządzać zgłoszeniami technicznymi.

Zwiększ zadowolenie klientów z naszym wbudowanym narzędziem Nicereply do sprawdzania zadowolenia klientów.

Bądź zadowolony z oprogramowania do obsługi satysfakcji klienta

Oprogramowanie LiveAgent umożliwia łatwe zarządzanie interakcjami z klientami w różnych kanałach, zapewniając doskonałą obsługę. Dzięki wielu funkcjom, takim jak automatyzacja przekazywania zgłoszeń czy natychmiastowy dostęp do informacji, zespoły obsługi klienta mogą pracować szybciej i bardziej personalizować swoje wsparcie, co prowadzi do większego zadowolenia klientów.

Poniżej znajduje się przegląd wskaźników obsługi klienta i wsparcia, które można śledzić w organizacji. Zapoznaj się z przeglądem i dowiedz się więcej.

20 najważniejszych wskaźników klientów do zmierzenia

Mierzenie efektywności działań związanych z obsługą klienta może być trudne, dlatego warto skorzystać z wskaźników klientów. Wskaźniki NPS, CSAT, CES, IQS, zaangażowanie klientów, współczynnik utrzymania klientów, CLV, liczba kontaktów i rozwiązania porównują różne aspekty obsługi klienta. Dodatkowo warto mieć na uwadze wskaźniki wydajności operacyjnej i agenta, takie jak otwarte zgłoszenia, czas obsługi i liczba kontaktów według kanału. Wiedza ta może pomóc Ci zoptymalizować wydajność działania pomocy technicznej i poprawić jakość obsługi klienta.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo