Obsługa klienta jest ważną częścią każdego sukcesu biznesowego. Z odpowiednim oprogramowaniem można naprawdę zdziałać cuda. Czy chciałbyś innego rozwiązania dla swojego działu pomocy?
Wypróbuj LiveAgent już dziś i zobacz, dlaczego jest to właściwy wybór dla Ciebie. Niezawodny system zgłoszeń, komunikacja wielokanałowa oraz duży wybór funkcji i integracji sprawiają, że LiveAgent jest właściwym rozwiązaniem.
Automatyczne przekazywanie danych
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
Rozwiń obsługę klienta dzięki odpowiedniemu oprogramowaniu. LiveAgent to rozwiązanie help desk, które pozwala na jeszcze lepsze komunikowanie się ze wszystkimi odpowiednimi kanałami. Poczta e-mail, czat na żywo, media społecznościowe (Facebook, Instagram i Twitter), call center i baza wiedzy są gotowe i do Twojej dyspozycji.
Wszystko jest zarządzane przez niezawodny system zgłoszeń, więc nie musisz się martwić o niedokładną komunikację. Wszystko jest automatycznie sortowane.
Czat na żywo to jedno z najlepszych i najbardziej przydatnych narzędzi, których agent może używać do komunikowania się z klientami. Chodzi o natychmiastową komunikację, więc musi być ona szybka.
LiveAgent ma najszybszy czat na żywo na rynku, z prędkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy. Ponadto możesz zobaczyć, co piszą klienci, zanim klikną klawisz Enter. Teraz możesz naprawdę zapewnić szybkie wsparcie i być na bieżąco z każdą sytuacją.
LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów & poprawia współczynniki konwersji.
Skróć czas pracy swoich agentów i rozwiązuj więcej zapytań klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.
Oszczędzaj pieniądze! LiveAgent jest bardziej opłacalny w porównaniu z innymi rozwiązaniami pomocy technicznej.
Ponad 175 funkcji sprawia, że praca jest łatwiejsza i przyjemniejsza.
Doskonałe oprogramowanie do obsługi klienta nie musi mieć wysokiej ceny. Zdobądź potrzebne narzędzia za uczciwą cenę.
LiveAgent ma trzy przystępne cenowo plany, które są wyposażone w narzędzia, funkcje i integracje, aby ułatwić i usprawnić przepływ pracy. Wszystko, co musisz zrobić, to wybrać ten plan, który najbardziej pasuje do Twojej firmy. Zobacz nasze płatne plany i dowiedz się o nich więcej.
Czy zdecydowałeś się już na zmianę? LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.
„Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert
Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik
„Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron
„My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam
„Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad
„Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga
„Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal
„Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Zgadłeś… to LiveAgent!
Ciekawi Cię, jak radzimy sobie z innymi popularnymi rozwiązaniami pomocy technicznej? Sprawdź nasze strony porównawcze i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach