Infobip to wszechstronne oprogramowanie do automatyzacji procesów i zarządzania centrum kontaktowym, z wysoką konfigurowalnością i łatwością użycia. Oferuje funkcję IVR, która jest przydatna zarówno dla dużych, jak i małych firm. Konfiguracja może być nieco uciążliwa, ale interfejs użytkownika jest intuicyjny. Oprogramowanie pozwala na tworzenie skomplikowanych i spersonalizowanych przepływów.
Recenzja bazy wiedzy HelpCrunch
HelpCrunch oferuje innowacyjny edytor artykułów bazy wiedzy, choć nieco ukryty i ograniczony. Cennik zawiera trzy plany cenowe z różnymi funkcjami. Baza wiedzy jest wygodna i innowacyjna, ale użytkownicy muszą wziąć pod uwagę sposób wykorzystania pozostałych narzędzi z każdego planu.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.