Szukasz alternatywy dla Fronta?

Obsługa klienta jest ważną częścią każdego sukcesu biznesowego. Z odpowiednim oprogramowaniem można naprawdę zdziałać cuda. Czy chciałbyś innego rozwiązania dla swojego działu pomocy?

Wypróbuj LiveAgent już dziś i zobacz, dlaczego jest to właściwy wybór dla Ciebie. Niezawodny system zgłoszeń, komunikacja wielokanałowa oraz duży wybór funkcji i integracji sprawiają, że LiveAgent jest właściwym rozwiązaniem.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Docieraj do swoich klientów w dowolnym miejscu.
Transmituj na żywo. Dzięki LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Silna alternatywa dla Fronta

Rozwiń obsługę klienta dzięki odpowiedniemu oprogramowaniu. LiveAgent to rozwiązanie help desk, które pozwala na jeszcze lepsze komunikowanie się ze wszystkimi odpowiednimi kanałami. Poczta e-mail, czat na żywo, media społecznościowe (Facebook, Instagram i Twitter), call center i baza wiedzy są gotowe i do Twojej dyspozycji.

Wszystko jest zarządzane przez niezawodny system zgłoszeń, więc nie musisz się martwić o niedokładną komunikację. Wszystko jest automatycznie sortowane.

Najszybszy czat na żywo

Czat na żywo to jedno z najlepszych i najbardziej przydatnych narzędzi, których agent może używać do komunikowania się z klientami. Chodzi o natychmiastową komunikację, więc musi być ona szybka.

LiveAgent ma najszybszy czat na żywo na rynku, z prędkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy. Ponadto możesz zobaczyć, co piszą klienci, zanim klikną klawisz Enter. Teraz możesz naprawdę zapewnić szybkie wsparcie i być na bieżąco z każdą sytuacją.

The fastest live chat on the market

4 powody, dla których firmy przechodzą na LiveAgent

Increased customer satisfaction and loyalty

Większa satysfakcja

LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów & poprawia współczynniki konwersji.

Growing trend of increased productivity

Większa efektywność

Skróć czas pracy swoich agentów i rozwiązuj więcej zapytań klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.

Money bag coin dollars

Wart swojej ceny

Oszczędzaj pieniądze! LiveAgent jest bardziej opłacalny w porównaniu z innymi rozwiązaniami pomocy technicznej.

Feature rich solution

Bogaty w funkcje

Ponad 175 funkcji sprawia, że praca jest łatwiejsza i przyjemniejsza.

Do more customer support for less money

Najlepsze narzędzia, dobra cena

Doskonałe oprogramowanie do obsługi klienta nie musi mieć wysokiej ceny. Zdobądź potrzebne narzędzia za uczciwą cenę.

LiveAgent ma trzy przystępne cenowo plany, które są wyposażone w narzędzia, funkcje i integracje, aby ułatwić i usprawnić przepływ pracy. Wszystko, co musisz zrobić, to wybrać ten plan, który najbardziej pasuje do Twojej firmy. Zobacz nasze płatne plany i dowiedz się o nich więcej.

Chcesz wypróbować inne oprogramowanie?

Czy zdecydowałeś się już na zmianę? LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Zobacz, dlaczego firmy przechodzą na LiveAgent

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Zgadłeś… to LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej

Chcesz porównać nas z innymi platformami?

Ciekawi Cię, jak radzimy sobie z innymi popularnymi rozwiązaniami pomocy technicznej? Sprawdź nasze strony porównawcze i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.

Artykuły powiązane zAlternatywa dla Fronta
Czy IVR od Kavkom jest odpowiednim wyborem dla Twojej firmy? Zapoznaj się z naszą recenzją i dowiedz się więcej o jego wynikach.

Recenzja IVR od Kavkom

Recenzja IVR od Kavkom poleca oprogramowanie IVR z atrakcyjnym interfejsem i przystępnymi cenami. Choć brakuje niektórych zaawansowanych funkcji, spełnia swoje zadanie.

Przeczytaj naszą recenzję menu głosowego (IVR) od Infobip i dowiedz się, jakie są wady i zalety korzystania z tego rozwiązania.

Recenzja IVR od Infobip

Infobip to wszechstronne oprogramowanie do automatyzacji procesów i zarządzania centrum kontaktowym, z wysoką konfigurowalnością i łatwością użycia. Oferuje funkcję IVR, która jest przydatna zarówno dla dużych, jak i małych firm. Konfiguracja może być nieco uciążliwa, ale interfejs użytkownika jest intuicyjny. Oprogramowanie pozwala na tworzenie skomplikowanych i spersonalizowanych przepływów.

Chcesz dowiedzieć się więcej o bazie wiedzy Flowlu? Zapoznaj się z naszym artykułem, aby dowiedzieć się, jak działa oprogramowanie i jak wypadło w naszych testach.

Recenzja bazy wiedzy Flowlu

Flowlu to oprogramowanie do tworzenia baz wiedzy z intuicyjnym interfejsem i świetną ceną. Oferta obejmuje pięć planów cenowych z różnymi funkcjami, w tym darmowy plan. Brak innowacyjnych funkcji, ale narzędzia są wystarczające.

Chcesz dowiedzieć się więcej o bazie wiedzy HelpCrunch? Zapoznaj się z naszym artykułem, żeby przekonać się, jak oprogramowanie wypadło w naszych testach.

Recenzja bazy wiedzy HelpCrunch

HelpCrunch oferuje innowacyjny edytor artykułów bazy wiedzy, choć nieco ukryty i ograniczony. Cennik zawiera trzy plany cenowe z różnymi funkcjami. Baza wiedzy jest wygodna i innowacyjna, ale użytkownicy muszą wziąć pod uwagę sposób wykorzystania pozostałych narzędzi z każdego planu.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x