Szukasz alternatywy dla Vocalcom?

Zmień oprogramowanie obsługi klienta i jeszcze lepiej zadbaj o swoich klientów.

LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie dla obsługi klienta dla Twojej firmy. Dzięki niemu zapewnisz wsparcie klientom poprzez wiele kanałów i kont. Pomagaj klientom z najlepszymi narzędziami i ułatwiaj przepływ pracy ze świetnym systemem obsługi zgłoszeń.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Szukasz alternatywy dla Vocalcom?
Slido green logo

4 powody, dla których firmy przenoszą się do LiveAgent

Dymki czatu na żywo

Najszybszy czat na żywo

Nasz widget czatu na żywo jest najszybszy na rynku: jest aktualizowany co 2,5 sekundy.

Zwiększona satysfakcja i lojalność klientów

Większa satysfakcja

LiveAgent podnosi zadowolenie klientów i współczynnik konwersji.

Wspólna skrzynka odbiorcza zwiększa produktywność

Bogaty w funkcje

Ponad 175 funkcji, z którymi Twój przepływ pracy będzie łatwiejszy i przyjemniejszy.

Dolar

Przystępne ceny

LiveAgent to wiele za niewiele. Wybierz jeden z naszych 3 płatnych planów lub dobierz pojedyncze funkcje, żeby dostosować oprogramowanie do swoich potrzeb.

app installation - illustration

Kompleksowa alternatywa dla Vocalcom

Wybierz system obsługi klienta, który spełni wszystkie Twoje oczekiwania.

LiveAgent podniesie poziom Twojej obsługi klienta. Pomagaj klientom przez email, czat na żywo, media społecznościowe, bazę wiedzy i call center. Wszystkimi wiadomościami zarządza niezawodny system obsługi zgłoszeń, więc nie musisz martwić się o zagubione maile. Wszystko będzie na swoim miejscu.

Bądź bliżej ludzi

Zmiana oprogramowania nie musi wiązać się z utratą wsparcia mediów społecznościowych.

LiveAgent obsługuje wszystkie najistotniejsze social media – Facebooka, Twittera i Instagram. Możesz dalej pomagać klientom poprzez ich ulubione kanały. Co więcej, niedługo zaczniemy obsługiwać Viber!

social notifications - illustration
Watch the website loading time

Najszybszy czat na żywo

Czat na żywo to jedno z najbardziej przydatnych narzędzi do obsługi klienta. Musi być niezawodny, zawsze dostępny i jak najszybszy.

LiveAgent posiada najszybszy czat na żywo na rynku, który jest aktualizowany co 2,5 sekundy. Co więcej, możesz zobaczyć, co piszą klienci, zanim w ogóle wyślą wiadomość. To dodatkowy czas, żeby przygotować odpowiedzi.

Zobacz, dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

  • Zobacz, dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

    „Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert

  • Zobacz, dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

    Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik

  • Zobacz, dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

    „Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron

  • Zobacz, dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

    „My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam

  • Zobacz, dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

    „Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad

  • Zobacz, dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

    „Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga

  • Zobacz, dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

    „Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal

  • Zobacz, dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

    „Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison

Savings illustration

Chcesz płacić mniej za lepsze narzędzie?

Dobre oprogramowanie wcale nie musi być drogie! LiveAgent oferuje trzy świetne płatne plany, pełne narzędzi, funkcji i integracji. To wszystko w przystępnej cenie.

Korzystaj z ulubionych narzędzi bez przepłacania. Sprawdź nasze plany i wybierz ten, który najbardziej odpowiada Twoim potrzebom.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę, O2 i Uniwersytet Oksfordzki? LiveAgent – bingo!

Wypróbuj za darmo już teraz! Nie wymagamy karty kredytowej

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo