Szukasz alternatywy dla Vocalcom?

Zmień oprogramowanie obsługi klienta i jeszcze lepiej zadbaj o swoich klientów.

LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie dla obsługi klienta dla Twojej firmy. Dzięki niemu zapewnisz wsparcie klientom poprzez wiele kanałów i kont. Pomagaj klientom z najlepszymi narzędziami i ułatwiaj przepływ pracy ze świetnym systemem obsługi zgłoszeń.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

4 powody, dla których firmy przenoszą się do LiveAgent

Dymki czatu na żywo

Najszybszy czat na żywo

Nasz widget czatu na żywo jest najszybszy na rynku: jest aktualizowany co 2,5 sekundy.

Zwiększona satysfakcja i lojalność klientów

Większa satysfakcja

LiveAgent podnosi zadowolenie klientów i współczynnik konwersji.

Wspólna skrzynka odbiorcza zwiększa produktywność

Bogaty w funkcje

Ponad 175 funkcji, z którymi Twój przepływ pracy będzie łatwiejszy i przyjemniejszy.

Dolar

Przystępne ceny

LiveAgent to wiele za niewiele. Wybierz jeden z naszych 3 płatnych planów lub dobierz pojedyncze funkcje, żeby dostosować oprogramowanie do swoich potrzeb.

app installation - illustration

Kompleksowa alternatywa dla Vocalcom

Wybierz system obsługi klienta, który spełni wszystkie Twoje oczekiwania.

LiveAgent podniesie poziom Twojej obsługi klienta. Pomagaj klientom przez email, czat na żywo, media społecznościowe, bazę wiedzy i call center. Wszystkimi wiadomościami zarządza niezawodny system obsługi zgłoszeń, więc nie musisz martwić się o zagubione maile. Wszystko będzie na swoim miejscu.

Bądź bliżej ludzi

Zmiana oprogramowania nie musi wiązać się z utratą wsparcia mediów społecznościowych.

LiveAgent obsługuje wszystkie najistotniejsze social media – Facebooka, Twittera i Instagram. Możesz dalej pomagać klientom poprzez ich ulubione kanały. Co więcej, niedługo zaczniemy obsługiwać Viber!

social notifications - illustration
Watch the website loading time

Najszybszy czat na żywo

Czat na żywo to jedno z najbardziej przydatnych narzędzi do obsługi klienta. Musi być niezawodny, zawsze dostępny i jak najszybszy.

LiveAgent posiada najszybszy czat na żywo na rynku, który jest aktualizowany co 2,5 sekundy. Co więcej, możesz zobaczyć, co piszą klienci, zanim w ogóle wyślą wiadomość. To dodatkowy czas, żeby przygotować odpowiedzi.

Zobacz, dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

Savings illustration

Chcesz płacić mniej za lepsze narzędzie?

Dobre oprogramowanie wcale nie musi być drogie! LiveAgent oferuje trzy świetne płatne plany, pełne narzędzi, funkcji i integracji. To wszystko w przystępnej cenie.

Korzystaj z ulubionych narzędzi bez przepłacania. Sprawdź nasze plany i wybierz ten, który najbardziej odpowiada Twoim potrzebom.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę, O2 i Uniwersytet Oksfordzki? LiveAgent – bingo!

Wypróbuj za darmo już teraz! Nie wymagamy karty kredytowej
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Chcesz porównać różne rozwiązania?

    Artykuły powiązane zAlternatywa dla Vocalcom
    LiveAgent to najlepsze rozwiązanie wielokanałowe dla Twojego działu pomocy. Dołącz do LiveAgent już dziś i dołącz do innych firm w zapewnianiu lepszego wsparcia.

    Szukasz alternatywy dla Smartsupp?

    Zwiększ produktywność i popraw obsługę klienta dzięki LiveAgent - kompleksowemu oprogramowaniu, które oferuje obsługę klienta i zarządzanie relacjami, oraz wsparcie.

    Usprawnij obsługę klienta dzięki możliwościom self-service oferowanym przez narzędzie help desk od LiveAgent. Daj swoim klientom możliwość samodzielnego rozwiązywania problemów - 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

    Narzędzie self-service

    Narzędzie LiveAgent oferuje obsługę klienta przez człowieka, integrację z Twitterem i wiele innych funkcji. Dzięki samoobsłudze klienta można zwiększyć satysfakcję klientów i obniżyć koszty wsparcia. LiveAgent to kompleksowe i elastyczne rozwiązanie dla obsługi zgłoszeń klientów, czatu na żywo i obsługi mediów społecznościowych.

    LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

    Szukasz alternatywy dla Chaport?

    Rozwiązania LiveAgent oferuje wsparcie dla klientów i rozwiązania dla przemysłu i biznesu. Centrum wsparcia, przenoszenie danych, status systemu i partnerzy VoIP są dostępne.

    Jeśli szukasz solidnej alternatywy dla Crisp, sprawdź LiveAgent. To kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta z najszybszym widgetem chatu.

    Szukasz alternatywy dla Crisp?

    --SUMMARY Get a succinct marketing summary of the text in PL.

    Darmowy czat internetowy to system przeznaczony do komunikacji między dwiema lub więcej osobami w czasie rzeczywistym przez Internet. Nie wymaga specjalnego oprogramowania do czatu

    Darmowy czat internetowy

    LiveAgent oferuje darmowy czat internetowy dla firm, umożliwiając szybką i efektywną komunikację z klientami w czasie rzeczywistym. Platforma oferuje szablony, webinary i program lojalnościowy. Dzięki temu można zwiększyć zadowolenie klientów i poprawić wizerunek firmy.

    LiveAgent to więcej możliwości jeśli chodzi o obsługę klienta. To kompleksowe rozwiązanie dla twojej firmy. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub dobierz pojedyncze funkcje.

    Szukasz alternatywy dla Vision?

    Zwiększ produktywność swojego zespołu i obsługuj klientów szybciej dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej. Nasz widget czatu na żywo jest najszybszy na rynku. LiveAgent oferuje kompleksowe oprogramowanie wsparcia klienta dla wszystkich istotnych kanałów komunikacji.

    Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

    Start Free Trial x