Szukasz alternatywy dla HelpCrunch?

HelpCrunch jest w porządku, ale może warto spróbować czegoś innego. LiveAgent to coś więcej niż chat na żywo. Połącz swój email, media społecznościowe, bazę wiedzy i serwis telefoniczny, żeby zapewnić swoim klientom wyjątkową obsługę.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Person deciding between two solutions

Kompleksowa alternatywa dla HelpCrunch

Twoi klienci chcą skontaktować się z tobą na wiele różnych sposobów. Podnieś satysfakcję swoich klientów i pomagaj im poprzez wiele kanałów, od chatu na żywo po Instagram czy telefon.

Chcesz, żeby twój chat na żywo był szybszy?

Chat na żywo to kluczowe narzędzie do obsługi klienta. Opiera się na natychmiastowej komunikacji, dlatego prędkość ma duże znaczenie.

LiveAgent posiada najszybszy widget z chatem na żywo, który jest aktualizowany co 2.5 sekundy. Nie znajdziesz niczego szybszego. Nie każ czekać ludziom, którzy odwiedzają twoją stronę i zamień ich w swoich klientów.

The fastest live chat on the market

4 powody, dla których firmy przechodzą na LiveAgent

Call center - icon

Wsparcie call center

Wśród wielu funkcji LiveAgent znajdziesz integrację Call Center. Jest szybka i prosta w instalacji!

Live chat bubbles icon

Najszybszy czat na żywo

Nasz chat na żywo jest najszybszy na rynku: jest aktualizowany co 2.5 sekundy.

Feature rich solution

Bogactwo funkcji

Ponad 175 funkcji, dzięki którym twój przepływ pracy stanie się łatwiejszy i przyjemniejszy.

Money bag coin dollars

Przystępne ceny

LiveAgent to wiele za niewiele. Zdecyduj się na jeden z naszych trzech płatnych planów lub wybierz dodatkowe funkcje oprogramowania, dostosowane do twoich potrzeb.

Professional built-in call center software

Wsparcie call center

Zgadza się. Poza e-mailem, mediami społecznościowymi, bazą wiedzy i chatem na żywo, możesz również obsługiwać rozmowy telefoniczne. To proste.

Instalacja zajmuje kilka minut i nie wymaga żadnego specjalistycznego sprzętu. Pozwoli ci na dzwonienie przez przeglądarkę, telefon i inne urządzenia. Zapomnij o zewnętrznych dostawcach, LiveAgent zajmie się wszystkim.

Zyskaj więcej i zaoszczędź więcej

LiveAgent oferuje trzy płatne plany z różnymi funkcjami i najlepszymi narzędziami do obsługi klienta. Możesz też wzbogacić swój plan o dodatkowe funkcje, których potrzebujesz.

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i wysoko ocenianym systemem obsługi klienta #1 dla małych i średnich firm w 2020. Bądź w kontakcie z klientami i pomagaj im jeszcze szybciej z LiveAgent.

Sprawdź nasze płatne plany i dowiedz się więcej!

Do more customer support for less money

Zobacz, dlaczego firmy przechodzą na LiveAgent

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie… LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Porównaj nas z innym oprogramowaniem do czatu na żywo

Ciekawi Cię, jak radzimy sobie z innymi popularnymi rozwiązaniami? Sprawdź nasze strony porównawcze i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.

    Artykuły powiązane zAlternatywa dla HelpCrunch
    LiveAgent to najlepsze rozwiązanie wielokanałowe dla Twojego działu pomocy. Dołącz do LiveAgent już dziś i dołącz do innych firm w zapewnianiu lepszego wsparcia.

    Szukasz alternatywy dla Smartsupp?

    Zwiększ produktywność i popraw obsługę klienta dzięki LiveAgent - kompleksowemu oprogramowaniu, które oferuje obsługę klienta i zarządzanie relacjami, oraz wsparcie.

    Dołącz pliki do artykułów z bazy wiedzy. Wypróbuj funkcję LiveAgent – Załączniki w artykułach. Przeczytaj więcej na ten temat w artykule.

    Załączniki w artykułach

    Zapewniamy wsparcie techniczne dla przemysłu i biznesu. Przenoszenie danych i tłumaczenia w wielu językach. Możliwość integracji z Voyced VoIP.

    Usprawnij obsługę klienta dzięki możliwościom self-service oferowanym przez narzędzie help desk od LiveAgent. Daj swoim klientom możliwość samodzielnego rozwiązywania problemów - 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

    Narzędzie self-service

    Narzędzie LiveAgent oferuje obsługę klienta przez człowieka, integrację z Twitterem i wiele innych funkcji. Dzięki samoobsłudze klienta można zwiększyć satysfakcję klientów i obniżyć koszty wsparcia. LiveAgent to kompleksowe i elastyczne rozwiązanie dla obsługi zgłoszeń klientów, czatu na żywo i obsługi mediów społecznościowych.

    LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

    Szukasz alternatywy dla Chaport?

    Rozwiązania LiveAgent oferuje wsparcie dla klientów i rozwiązania dla przemysłu i biznesu. Centrum wsparcia, przenoszenie danych, status systemu i partnerzy VoIP są dostępne.

    Jeśli szukasz solidnej alternatywy dla Crisp, sprawdź LiveAgent. To kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta z najszybszym widgetem chatu.

    Szukasz alternatywy dla Crisp?

    --SUMMARY Get a succinct marketing summary of the text in PL.

    Darmowy czat internetowy to system przeznaczony do komunikacji między dwiema lub więcej osobami w czasie rzeczywistym przez Internet. Nie wymaga specjalnego oprogramowania do czatu

    Darmowy czat internetowy

    LiveAgent oferuje darmowy czat internetowy dla firm, umożliwiając szybką i efektywną komunikację z klientami w czasie rzeczywistym. Platforma oferuje szablony, webinary i program lojalnościowy. Dzięki temu można zwiększyć zadowolenie klientów i poprawić wizerunek firmy.

    Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

    Start Free Trial x