Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Szukasz alternatywy dla Service Hub?

Service Hub firmy HubSpot to świetne oprogramowanie wykorzystujące ticketing, czat na żywo i chatboty. Service Hub jest idealnym rozwiązaniem dla firm z dużymi budżetami, które już korzystają z narzędzi marketingu i sprzedaży HubSpot. Jeśli jednak szukasz niedrogiej alternatywy dla Service Hub, rozważ LiveAgent.

LiveAgent to w pełni funkcjonalne oprogramowanie pomocy technicznej, które jednocześnie zwiększa produktywność zespołów obsługi klienta oraz satysfakcję klientów a przy tym pozwala Ci zaoszczędzić pieniądze. LiveAgent obsługuje ponad 15 000 firm i 150 milionów użytkowników końcowych na całym świecie. Dołącz do nich i zapewnij swoim klientom światowej klasy obsługę klienta. My sprawiamy, że jest to łatwe.

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone

4 powody, dla których firmy przechodzą do LiveAgent

Przekonaj się dlaczego LiveAgent wyróżnia się na tle innych alternatywnych rozwiązań

Increased customer satisfaction and loyalty

Większa satysfakcja

LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów oraz podnosi współczynniki konwersji.

live chat increase sales

Zwiększona produktywność

Skróć czas pracy swoich agentów i odpowiedz na więcej zapytań od klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.

signup bonus

Większa przystępność cenowa

Zaoszczędź pieniądze! LiveAgent jest bardziej opłacalny w porównaniu do innych platform oferujących rozwiązania dla pomocy technicznej.

Integrations pricing

Mnóstwo przydatnych funkcji

Dzięki ponad 179 funkcjom dla pomocy technicznej, zapewnienie wsparcia i pomocy dla Twoich klientów stanie się bułką z masłem.

undraw features overview jg7a

Potężna alternatywa dla Service Hub

Uzyskanie najlpeszego stosunku jakości do ceny jest jednym z najważniejszych czynników, gdy szukasz doskonałego oprogramowania dla działów pomocy technicznej. Dlatego LiveAgent oferuje 4 różne pakiety w konkurencyjnych cenach. Podstawowe pakiety obejmują hybrydowy strumień ticketów, ujednoliconą wielokanałową skrzynkę odbiorczą, raportowanie, reguły automatyzacji, grywalizację i o wiele więcej! Dzięki LiveAgent dostajesz więcej za mniej — jeśli szukasz w pełni funkcjonalnej alternatywy dla Service Hub, wypróbuj LiveAgent. Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś. Nie wymagamy karty kredytowej.

Funkcje grywalizacji

Pozwól swoim agentom pomocy technicznej zdobywać odznaki i osiągać kolejne poziomy wykonując zadania, które przyczyniają sie do ogólnego dobra Twojej firmy. Sprawdzaj tabele liderów indywidualnych i zespołowych oraz generuj raporty, aby promować zdrową konkurencję w dziale obsługi klienta.

Agent report dashboard liveagent

Najszybszy widget czatu

Jeśli szukasz alternatywy dla Service Hub a szybkość jest dla Ciebie jednym z najważniejszych wyznaczników, LiveAgent może być tym, czego szukasz. LiveAgent szczyci się najszybszym widgetem czatu na rynku — wyświetla się w zaledwie 2.5 sekundy.

Szybki widget czatu to doskonały wybór, jeśli chcesz skutecznie przekształcić użytkownika odwiedzającego Twoją witrynę w klienta. Według raportu eMarketer 35% odwiedzających witrynę dokonuje zakupów online po skorzystaniu z czatu na żywo. 

business startups3
undraw connected world wuay

Jesteśmy wielojęzyczni

Nasze oprogramowanie jest wielojęzyczne. LiveAgent jest dostępny w 43 różnych językach (niektórych tylko częściowo) i obsługuje widżety z możliwością dostosowania języka. Nie pozwól, aby język był barierą między Tobą a Twoimi klientami. My to załatwimy.

Zasługujesz na najlepsze

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i ocenionym jako numer 1 oprogramowaniem w pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Dlatego jest świetną alternatywą dla Service Hub. Z LiveAgent oszczędzasz czas i pieniądze, dzięki czemu możesz skupić się na tym, co ważne – budowaniu znaczących relacji z klientami.

winners ao2o

Porównanie LiveAgent i Service Hub

Sprawdź, jak wypadamy w porównaniu z HubSpot Service Hub na podstawie opinii klientów na Capterra

Feature comparison chart for liveagent and hubspot service hub
Stan na dzień 02.03.2020 r.

Zobacz, dlaczego nasi klienci wybrali LiveAgent jako najlepszą alternatywę dla HubSpot Service Hub

  • „Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert

  • Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik

  • „Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron

  • „My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam

  • „Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad

  • „Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga

  • „Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal

  • „Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Dokładnie tak… LiveAgent!

Wypróbuj już teraz za darmo Karta kredytowa nie wymagana

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo