Szukasz alternatywy dla Service Hub?

Service Hub firmy HubSpot to świetne oprogramowanie wykorzystujące ticketing, czat na żywo i chatboty. Service Hub jest idealnym rozwiązaniem dla firm z dużymi budżetami, które już korzystają z narzędzi marketingu i sprzedaży HubSpot. Jeśli jednak szukasz niedrogiej alternatywy dla Service Hub, rozważ LiveAgent.

LiveAgent to w pełni funkcjonalne oprogramowanie pomocy technicznej, które jednocześnie zwiększa produktywność zespołów obsługi klienta oraz satysfakcję klientów a przy tym pozwala Ci zaoszczędzić pieniądze. LiveAgent obsługuje ponad 15 000 firm i 150 milionów użytkowników końcowych na całym świecie. Dołącz do nich i zapewnij swoim klientom światowej klasy obsługę klienta. My sprawiamy, że jest to łatwe.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

4 powody, dla których firmy przechodzą do LiveAgent

Przekonaj się dlaczego LiveAgent wyróżnia się na tle innych alternatywnych rozwiązań

Increased customer satisfaction and loyalty

Większa satysfakcja

LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów oraz podnosi współczynniki konwersji.

live chat increases sales - icon

Zwiększona produktywność

Skróć czas pracy swoich agentów i odpowiedz na więcej zapytań od klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.

signup bonus - icon

Większa przystępność cenowa

Zaoszczędź pieniądze! LiveAgent jest bardziej opłacalny w porównaniu do innych platform oferujących rozwiązania dla pomocy technicznej.

Integrations pricing-icon

Mnóstwo przydatnych funkcji

Dzięki ponad 179 funkcjom dla pomocy technicznej, zapewnienie wsparcia i pomocy dla Twoich klientów stanie się bułką z masłem.

features overview - integration

Potężna alternatywa dla Service Hub

Uzyskanie najlpeszego stosunku jakości do ceny jest jednym z najważniejszych czynników, gdy szukasz doskonałego oprogramowania dla działów pomocy technicznej. Dlatego LiveAgent oferuje 4 różne pakiety w konkurencyjnych cenach. Podstawowe pakiety obejmują hybrydowy strumień ticketów, ujednoliconą wielokanałową skrzynkę odbiorczą, raportowanie, reguły automatyzacji, grywalizację i o wiele więcej! Dzięki LiveAgent dostajesz więcej za mniej — jeśli szukasz w pełni funkcjonalnej alternatywy dla Service Hub, wypróbuj LiveAgent. Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś. Nie wymagamy karty kredytowej.

Funkcje grywalizacji

Pozwól swoim agentom pomocy technicznej zdobywać odznaki i osiągać kolejne poziomy wykonując zadania, które przyczyniają sie do ogólnego dobra Twojej firmy. Sprawdzaj tabele liderów indywidualnych i zespołowych oraz generuj raporty, aby promować zdrową konkurencję w dziale obsługi klienta.

Agent report dashboard in LiveAgent

Najszybszy widget czatu

Jeśli szukasz alternatywy dla Service Hub a szybkość jest dla Ciebie jednym z najważniejszych wyznaczników, LiveAgent może być tym, czego szukasz. LiveAgent szczyci się najszybszym widgetem czatu na rynku — wyświetla się w zaledwie 2.5 sekundy.

Szybki widget czatu to doskonały wybór, jeśli chcesz skutecznie przekształcić użytkownika odwiedzającego Twoją witrynę w klienta. Według raportu eMarketer 35% odwiedzających witrynę dokonuje zakupów online po skorzystaniu z czatu na żywo. 

LiveAgent live chat conversation example-gif
connected world map

Jesteśmy wielojęzyczni

Nasze oprogramowanie jest wielojęzyczne. LiveAgent jest dostępny w 43 różnych językach (niektórych tylko częściowo) i obsługuje widżety z możliwością dostosowania języka. Nie pozwól, aby język był barierą między Tobą a Twoimi klientami. My to załatwimy.

Zasługujesz na najlepsze

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i ocenionym jako numer 1 oprogramowaniem w pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Dlatego jest świetną alternatywą dla Service Hub. Z LiveAgent oszczędzasz czas i pieniądze, dzięki czemu możesz skupić się na tym, co ważne – budowaniu znaczących relacji z klientami.

winners illustration

Porównanie LiveAgent i Service Hub

Sprawdź, jak wypadamy w porównaniu z HubSpot Service Hub na podstawie opinii klientów na Capterra

Feature comparison chart for LiveAgent and HubSpot Service Hub
Stan na dzień 02.03.2020 r.

Zobacz, dlaczego nasi klienci wybrali LiveAgent jako najlepszą alternatywę dla HubSpot Service Hub

  • „Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert

  • Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik

  • „Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron

  • „My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam

  • „Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad

  • „Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga

  • „Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal

  • „Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Dokładnie tak… LiveAgent!

Wypróbuj już teraz za darmo Karta kredytowa nie wymagana
Related Articles to Alternatywa dla Hubspot Service Hub
Przełącz się z Hesk na LiveAgent i uzyskaj wielokanałowy system zgłoszeń, który obsługuje media społecznościowe i superszybki widget czatu na żywo.

Alternatywa dla Heska - LiveAgent

Większość respondentów poleca produkt LiveAgent jako lepszą alternatywę dla Kayako, z wieloma dodatkowymi korzyściami. Zespół wsparcia reaguje szybko i udziela rozwiązań. LiveAgent pomaga kategoryzować i śledzić charakter zgłoszeń klientów oraz umożliwia szybszą i dokładniejszą obsługę. Narzędzie przyspiesza komunikację z klientami, zwiększa satysfakcję i sprzedaż oraz poprawia czas odpowiedzi i współczynniki konwersji płatnych klientów. Jest to najlepsze narzędzie do czatu na żywo i jest polecane dla wszystkich zainteresowanych usprawnieniem obsługi klienta.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Szukasz alternatywy dla Chaport?

LiveAgent jest kompleksowym narzędziem do obsługi klienta, umożliwiającym otrzymywanie zgłoszeń z różnych kanałów komunikacji i posiadającym wiele zaawansowanych funkcji oraz integracji. Dostępna jest darmowa wersja próbna trwająca 7 lub 30 dni. Jest to idealna alternatywa dla narzędzi takich jak Smartsupp, Tawk czy Fronta. Tutaj firma może zdobyć niezawodny system zgłoszeń, wielokanałową komunikację i promocję swojej marki.

LiveAgent to świetna alternatywa, jeśli chcesz uzyskać więcej opcji komunikacji z klientami. Przejdź z CallPage na LiveAgent już teraz.

Szukasz alternatywy dla CallPage?

CallPage LiveAgent to nie tylko call center, ale kompleksowe rozwiązanie obsługi klienta. Posiada wiele różnych kanałów komunikacji, takich jak czat na żywo, e-mail czy media społecznościowe. Oferta obejmuje trzy plany cenowe, które dają możliwość dostosowania do potrzeb i budżetu. Jest to niezawodna alternatywa dla innych rozwiązań.

Hubspot Service Hub Alternatywa 2

Hubspot Service Hub Alternatywa 2

LiveAgent jest najlepszą alternatywą dla HubSpot Service Hub na rynku. To bogate w funkcje oprogramowanie do obsługi klienta, które zwiększy produktywność Twojego zespołu wsparcia, zwiększy zadowolenie klientów i jednocześnie pozwoli Ci zaoszczędzić pieniądze. Nie wymagamy karty kredytowej, a użytkowanie jest łatwe i proste. Zarejestruj się na darmowe konto i dołącz do ponad 15 000 firm i 15 milionów użytkowników końcowych na całym świecie.

Szukasz alternatywy dla CallHub? Właśnie udało Ci się ją znaleźć! LiveAgent oferuje wsparcie omnichannel i mnóstwo funkcji w świetnej cenie.

Szukasz alternatywy dla CallHub?

LiveAgent to alternatywa dla Novocall i ZenDesk Talk w obsłudze klienta. Oferują oni wiele funkcji, w tym szybsze przydzielanie zgłoszeń, interaktywne widgety, personalizację subdomeny i natychmiastową opinię zwrotną. Darmowe wersje próbne są dostępne na 7 lub 30 dni bez potrzeby używania karty kredytowej. LiveAgent jest także uważany za najlepsze oprogramowanie do pomocy technicznej dla małych firm w 2020 roku.

LiveAgent stanowi doskonałą alternatywę dla HelpSpot. Zapoznaj się z naszym niesamowitym wielokanałowym systemem obsługi zgłoszeń i rozpocznij bezpłatny okres próbny.

Alternatywa dla HelpSpot - LiveAgent

Firma LiveAgent otrzymała wiele pozytywnych opinii od użytkowników, którzy chwalą jej funkcjonalność i łatwość obsługi. Klienci zauważyli poprawę jakości obsługi dzięki zintegrowanym kanałom komunikacji, takim jak e-mail, media społecznościowe i telefon. Wprowadzenie LiveAgenta pomogło wielu firmom osiągnąć cel zwiększenia satysfakcji klientów i sprzedaży.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo