Service Hub firmy HubSpot to świetne oprogramowanie wykorzystujące ticketing, czat na żywo i chatboty. Service Hub jest idealnym rozwiązaniem dla firm z dużymi budżetami, które już korzystają z narzędzi marketingu i sprzedaży HubSpot. Jeśli jednak szukasz niedrogiej alternatywy dla Service Hub, rozważ LiveAgent.
LiveAgent to w pełni funkcjonalne oprogramowanie pomocy technicznej, które jednocześnie zwiększa produktywność zespołów obsługi klienta oraz satysfakcję klientów a przy tym pozwala Ci zaoszczędzić pieniądze. LiveAgent obsługuje ponad 15 000 firm i 150 milionów użytkowników końcowych na całym świecie. Dołącz do nich i zapewnij swoim klientom światowej klasy obsługę klienta. My sprawiamy, że jest to łatwe.
Automatyczne przekazywanie danych
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
Przekonaj się dlaczego LiveAgent wyróżnia się na tle innych alternatywnych rozwiązań
Skróć czas pracy swoich agentów i odpowiedz na więcej zapytań od klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.
Zaoszczędź pieniądze! LiveAgent jest bardziej opłacalny w porównaniu do innych platform oferujących rozwiązania dla pomocy technicznej.
Dzięki ponad 179 funkcjom dla pomocy technicznej, zapewnienie wsparcia i pomocy dla Twoich klientów stanie się bułką z masłem.
Uzyskanie najlpeszego stosunku jakości do ceny jest jednym z najważniejszych czynników, gdy szukasz doskonałego oprogramowania dla działów pomocy technicznej. Dlatego LiveAgent oferuje 4 różne pakiety w konkurencyjnych cenach. Podstawowe pakiety obejmują hybrydowy strumień ticketów, ujednoliconą wielokanałową skrzynkę odbiorczą, raportowanie, reguły automatyzacji, grywalizację i o wiele więcej! Dzięki LiveAgent dostajesz więcej za mniej — jeśli szukasz w pełni funkcjonalnej alternatywy dla Service Hub, wypróbuj LiveAgent. Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś. Nie wymagamy karty kredytowej.
Jeśli szukasz alternatywy dla Service Hub a szybkość jest dla Ciebie jednym z najważniejszych wyznaczników, LiveAgent może być tym, czego szukasz. LiveAgent szczyci się najszybszym widgetem czatu na rynku — wyświetla się w zaledwie 2.5 sekundy.
Szybki widget czatu to doskonały wybór, jeśli chcesz skutecznie przekształcić użytkownika odwiedzającego Twoją witrynę w klienta. Według raportu eMarketer 35% odwiedzających witrynę dokonuje zakupów online po skorzystaniu z czatu na żywo.
Nasze oprogramowanie jest wielojęzyczne. LiveAgent jest dostępny w 43 różnych językach (niektórych tylko częściowo) i obsługuje widżety z możliwością dostosowania języka. Nie pozwól, aby język był barierą między Tobą a Twoimi klientami. My to załatwimy.
LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i ocenionym jako numer 1 oprogramowaniem w pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Dlatego jest świetną alternatywą dla Service Hub. Z LiveAgent oszczędzasz czas i pieniądze, dzięki czemu możesz skupić się na tym, co ważne – budowaniu znaczących relacji z klientami.
Sprawdź, jak wypadamy w porównaniu z HubSpot Service Hub na podstawie opinii klientów na Capterra
„Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert
Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik
„Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron
„My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam
„Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad
„Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga
„Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal
„Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison
Czy wiesz co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Dokładnie tak… LiveAgent!
Ciekawi Cię, jak radzimy sobie z innymi popularnymi rozwiązaniami? Sprawdź nasze strony porównawcze i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach