Szukasz alternatywy dla Jira?

Szukasz nowego sposobu na zarządzanie komunikacją z klientami? LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie obsługi klienta dla twojej firmy.

Niezawodny system ticketowy, obsługa wielu kanałów komunikacji, przydatne funkcje i integracje — to sprawia, że LiveAgent to świetny wybór.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

4 powody, dla których firmy przenoszą się do LiveAgent

Zwiększona satysfakcja i lojalność klientów

Większa satysfakcja

LiveAgent podnosi zadowolenie klientów i współczynnik konwersji.

live chat increases sales - icon

Większa produktywność

Zmniejsz ilość pracy pracowników i rozwiąż więcej zapytań klientów z naszą uniwersalną skrzynką odbiorczą.

signup bonus - icon

Przystępne ceny

Oszczędzaj pieniądze! Cena LiveAgent jest niższa od innych rozwiązań dla obsługi klienta.

Dymki czatu na żywo

Bogaty w funkcje

Ponad 175 funkcji, z którymi twój przepływ pracy będzie łatwiejszy i przyjemniejszy.

app installation - illustration

Świetna alternatywa dla Jira

Jeśli szukasz nowego i niezawodnego narzędzia do obsługi klienta, możesz liczyć na LiveAgent.

LiveAgent rozszerza komunikację na wiele kanałów, takich jak email, czat na żywo, media społecznościowe (Facebook, Twitter i Instagram), call center i baza wiedzy. Zasługujesz na to, co najlepsze.

Wyjdź naprzeciw potrzebom ludzi

Ludzie coraz chętniej komunikują się przez internet, dlatego warto zapewnić im wsparcie poprzez media społecznościowe, a nie tylko tradycyjne kanały.

LiveAgent może poszczycić się tym, że jako jedno z niewielu oprogramowań obsługi klienta obsługuje nie tylko Facebooka i Twittera, ale też Instagrama. Co więcej, aktualnie pracujemy nad integracją Vibera. LiveAgent obsługuje wiele kanałów, więc nie musisz śledzić ich pojedynczo. Zapewniaj lepszą obsługę klienta z LiveAgent.

social notifications - illustration
Savings illustration

Wszystko w dobrej cenie

Kup najlepsze narzędzia i funkcje w niskiej cenie. Trzy płatne plany LiveAgent w dobrych cenach zawierają wszystko, czego potrzebujesz do doskonałej obsługi klienta.

Wystarczy, że wybierzesz plan dostosowany do twoich potrzeb. Zobacz nasze plany i dowiedz się więcej.

Zobacz, dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

winners illustration

Szukasz lepszego oprogramowania obsługi klienta?

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i ocenianym na nr #1 oprogramowaniem obsługi klienta dla małych i średnich firm w 2020. Bądź jeszcze bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej z LiveAgent.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie… LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej

Porównaj nas z innym oprogramowaniem

Ciekawi Cię, jak radzimy sobie z innymi popularnymi rozwiązaniami pomocy technicznej? Sprawdź nasze strony porównawcze i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.

Artykuły powiązane zAlternatywa dla Jira
LiveAgent jest bardziej oszczędny w porównaniu do innych rozwiązań dla obsługi klienta. Oferuje narzędzia, funkcje i integracje wspierające obsługę klienta. Dzięki ponad 175 funkcjom o wiele łatwiej będzie Ci się skupić na dostarczaniu wspaniałej obsługi klienta.

Szukasz alternatywy dla Bitrix24?

Poznaj LiveAgent - najlepszą alternatywę dla Bitrix24! Bez opłat instalacyjnych, wsparcie 24/7 i darmowa migracja danych. Rozpocznij teraz!

Szukasz alternatywy dla CallHub? Właśnie udało Ci się ją znaleźć! LiveAgent oferuje wsparcie omnichannel i mnóstwo funkcji w świetnej cenie.

Szukasz alternatywy dla CallHub?

Odkryj alternatywę dla CallHub z LiveAgent – kompleksowe oprogramowanie call center, które oferuje wsparcie klientów w wielu kanałach w jednej, stałej cenie. Skorzystaj z bezpłatnego okresu próbnego i przekonaj się, dlaczego znane marki wybierają LiveAgent!

LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integracje

Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!

Doskonała obsługa klienta zaczyna się od narzędzia help desk. Wypróbuj LiveAgent bezpłatnie przez 14 dni.

Porównujesz alternatywy oprogramowania pomocy technicznej?

Porównaj najlepsze help desk softy! LiveAgent: 175+ funkcji, brak karty kredytowej, 14 dni za darmo. Sprawdź, dlaczego warto!

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start a Free Trial x