Microsoft Outlook to świetny klient poczty elektronicznej, używany przez wiele firm. Posiada wiele przydatnych funkcji do indywidualnego zarządzania pocztą e-mail, jednak jeśli chodzi o korzystanie z programu Outlook dla firm – szczególnie w przypadku działów obsługi klienta, istnieje kilka ograniczeń. Na przykład, Outlook nie obsługuje uniwersalnej skrzynki odbiorczej z integracją wielokanałową, co jest podstawową i ważną funkcją dla obsługi klienta. Ponadto, funkcje programu Outlook nie promują produktywnej współpracy między agentami. Jeśli chcesz poprawić obsługę klienta i szukasz alternatywy dla programu Outlook, zerknij na LiveAgent.
Zaimplementuj uniwersalną skrzynkę odbiorczą w swojej firmie i zobacz co możesz zyskać:
LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów oraz poprawia współczynniki konwersji.
Skróć czas pracy swoich agentów i rozwiązuj więcej zapytań klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.
Twój zespół wsparcia może obsługiwać wszystkie żądania spływające od klientów z wielu kanałów w jednym miejscu.
Funkcje ticketowania pomagają zminimalizować całkowity czas poświęcony na rozwiązanie problemu klienta.
Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jakie funkcje oprogramowania są niezbędne dla efektywnej obsługi klienta.
Idealne oprogramowanie do obsługi klienta powinno być przejrzyste i łatwo dostępne dla wszystkich agentów w Twoim dziale. Powinno obsługiwać integracje wielokanałowe i zapewniać dodatkowe funkcje pomocy technicznej, takie jak automatyzacja. Właśnie to wszystko robi uniwersalna skrzynka odbiorcza LiveAgent.
Uniwersalna skrzynka odbiorcza LiveAgent to inteligentniejsza wersja Twojej obecnej skrzynki pocztowej. Umożliwia ona wysyłanie i odbieranie wiadomości z wielu kanałów, takich jak poczta elektroniczna, czat na żywo, media społecznościowe, a nawet połączenia głosowe i wideo. Eliminuje potrzebę udostępniania kont i monitorowania urządzeń. Wszystkie nowe tickety są automatycznie umieszczane na pulpicie nawigacyjnym LiveAgent i mogą być przeglądane i odbierane przez wszystkich agentów.
Uniwersalna skrzynka odbiorcza umożliwia dodawanie tagów, przypomnień, wewnętrznych notatek, automatyzację zgłoszeń do działów lub określonych agentów i wiele więcej. Jeśli szukasz alternatywy dla programu Outlook dla swojej firmy, rozważ LiveAgent.
Jeśli szukasz alternatywy dla programu Outlook dla swojej firmy, rozważ LiveAgent. LiveAgent wykorzystuje hybrydowy strumień ticketów, który jest istotną funkcją obsługi klienta, ponieważ zwiększa produktywność agentów. Hybrydowy strumień ticketów sprawia, że wszystkie tickety wyglądają tak samo, niezależnie od kanału komunikacyjnego z którego zostały otrzymane. Strumień ticketów umożliwia śledzenie podróży klienta za pomocą różnych kanałów, ale zawsze pozostaje na tym samym hybrydowym tickecie. W ten sposób, zawsze masz pod ręką wszystkie ważne informacje o swoich klientach i ich problemach.
Uniwersalna skrzynka odbiorcza LiveAgent jest inteligentniejszą wersją Twojej obecnej skrzynki pocztowej. Wykorzystaj tagi, reguły automatyzacji, przypomnienia i wiele więcej!
Automatyzacja jest podstawową funkcją obsługi klienta, ponieważ oszczędza dużo czasu. Pozwala zautomatyzować zwykłe zadania, tworzyć przepływy pracy lub unikalne reguły automatyzacji zgodnie z Twoimi potrzebami biznesowymi.
Na przykład reguły automatyzacji mogą automatycznie przypisywać tickety (na dowolnym etapie) do poszczególnych agentów lub działów. Jedyne, co musisz zrobić, to wybrać „wyzwalacz”, a reguła zostanie wykonana. W LiveAgent reguły automatyzacji mogą być oparte na dowolnym parametrze ticketu, zdarzeniu lub warunku czasowym.
Zdecyduj, czy LiveAgent jest dobrą alternatywą dla programu Outlook w Twojej firmie. Skorzystaj z naszego bezpłatnego 14-dniowego okresu próbnego. Nie wymagamy karty kredytowej.
Jeśli szukasz alternatywy dla Outlooka dla swojej firmy, powinieneś rozważyć LiveAgent. LiveAgent posiada ponad 179 funkcji dla pomocy technicznej i ponad 40 integracji. Skorzystaj z naszych zaawansowanych funkcji raportowania i analizy, grywalizacji albo wbudowanej bazy wiedzy.
Pozwól LiveAgent wykonać całą brudną robotę, abyś Ty mógł skoncentrować się na budowaniu znaczących relacji z klientami.
12% Amerykanów stwierdziło, że ich największą frustracją związaną z obsługą klienta jest „długi czas rozwiązywania problemów”. Źródło: Statista
72% konsumentów uważa, że konieczność wyjaśniania problemu wielu osobom jest równoznaczne z fatalną obsługą klienta. Źródło: Dimensional Research
Jedna trzecia konsumentów twierdzi, że rozważa zmianę firmy po zaledwie jednym złym doświadczeniu z obsługą klienta. Źródło: American Express
72% konsumentów twierdzi, że kontaktując się z obsługą klienta oczekują, że agent „wie, kim są, co kupili i będzie miał wgląd w całą sprawę i poprzednie zgłoszenia”. Źródło: Microsoft
LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlpeszym oprogramowaniem dla pomocy technicznej, dla małych i średnich firm w 2020 roku. Właśnie dlatego jest świetną alternatywą dla Outlooka. Dołącz do firm takich jak Yamaha, BMW, Huawei czy Oxford University i zapewnij swoim klientom światowej klasy obsługę klienta. To wszystko jest proste dzięki LiveAgent. Zacznij darmowy 14-dniowy okres próbny już dziś. Nie wymagamy karty kredytowej.
Czy wiesz co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie tak… LiveAgent!
Szukasz alternatywy dla Vision?
Zwiększ produktywność swojego zespołu i obsługuj klientów szybciej dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej. Nasz widget czatu na żywo jest najszybszy na rynku. LiveAgent oferuje kompleksowe oprogramowanie wsparcia klienta dla wszystkich istotnych kanałów komunikacji.
Alternatywa dla call center w zakresie sprzedaży i wsparcia
LiveAgent to opłacalne rozwiązanie do obsługi klientów, umożliwiające integrację różnych kanałów komunikacji, takich jak e-maile, media społecznościowe i telefon. Jest wykorzystywane przez wiele zadowolonych klientów od wielu lat.
Szukasz alternatywy dla Samange?
Oprogramowanie LiveAgent oferuje lepsze zarządzanie relacjami z klientami i obsługę wielokanałową, jest alternatywą dla Freshcaller i Intercom.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team