LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które oferuje rozwiązania techniczne, szkoleniowe i sposób kontaktu za pomocą poczty e-mail. Firma zapewnia skuteczne rozwiązywanie problemów i szablony wiadomości e-mail, a także integracje, wsparcie, przenoszenie danych i program lojalnościowy. Ważne jest, aby e-maile były dobrze skonstruowane i personalizowane. LiveAgent umożliwia skonfigurowanie powiadomień e-mail na różne cele. Relacje z klientami mogą być zacieśnione dzięki e-mailom z podziękowaniem. Pętle mailowe mogą jednak negatywnie wpływać na efektywność komunikacji firmy. Bloggerzy i osoby szukające wiedzy mogą odkryć ciekawe treści dzięki blogowi, szablonom i webinarom LiveAgent.
Szukasz alternatywy dla Vision?
Zwiększ produktywność swojego zespołu i obsługuj klientów szybciej dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej. Nasz widget czatu na żywo jest najszybszy na rynku. LiveAgent oferuje kompleksowe oprogramowanie wsparcia klienta dla wszystkich istotnych kanałów komunikacji.
Porównaj LiveAgent z innymi platformami
LiveAgent to opłacalne rozwiązanie do obsługi klientów, umożliwiające integrację różnych kanałów komunikacji, takich jak e-maile, media społecznościowe i telefon. Jest wykorzystywane przez wiele zadowolonych klientów od wielu lat.
Szukasz alternatywy dla Samange?
Oprogramowanie LiveAgent oferuje lepsze zarządzanie relacjami z klientami i obsługę wielokanałową, jest alternatywą dla Freshcaller i Intercom.
Cieszymy się z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Natychmiast po zainstalowaniu Twojego konta na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość zawierającą dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach