Szukasz alternatywy dla Outlooka?

Microsoft Outlook to świetny klient poczty elektronicznej, używany przez wiele firm. Posiada wiele przydatnych funkcji do indywidualnego zarządzania pocztą e-mail, jednak jeśli chodzi o korzystanie z programu Outlook dla firm – szczególnie w przypadku działów obsługi klienta, istnieje kilka ograniczeń. Na przykład, Outlook nie obsługuje uniwersalnej skrzynki odbiorczej z integracją wielokanałową, co jest podstawową i ważną funkcją dla obsługi klienta. Ponadto, funkcje programu Outlook nie promują produktywnej współpracy między agentami. Jeśli chcesz poprawić obsługę klienta i szukasz alternatywy dla programu Outlook, zerknij na LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

4 powody, dla których firmy przechodzą do LiveAgent

Zaimplementuj uniwersalną skrzynkę odbiorczą w swojej firmie i zobacz co możesz zyskać:

hearts - icon

Większa satysfakcja klienta

LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów oraz poprawia współczynniki konwersji.

live chat improves satisfaction - icon

Poprawiona produktywność agentów

Skróć czas pracy swoich agentów i rozwiązuj więcej zapytań klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.

Połącz ulubionego dostawcę VoIP i kontakty

Jeden punkt kontaktowy

Twój zespół wsparcia może obsługiwać wszystkie żądania spływające od klientów z wielu kanałów w jednym miejscu.

call center track calls history - icon

Krótszy czas reakcji

Funkcje ticketowania pomagają zminimalizować całkowity czas poświęcony na rozwiązanie problemu klienta.

Funkcje pomocy technicznej, które ułatwiają obsługę klienta

Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jakie funkcje oprogramowania są niezbędne dla efektywnej obsługi klienta.

inbox cleanup - illustration

Uniwersalna skrzynka odbiorcza

Idealne oprogramowanie do obsługi klienta powinno być przejrzyste i łatwo dostępne dla wszystkich agentów w Twoim dziale. Powinno obsługiwać integracje wielokanałowe i zapewniać dodatkowe funkcje pomocy technicznej, takie jak automatyzacja. Właśnie to wszystko robi uniwersalna skrzynka odbiorcza LiveAgent.

Uniwersalna skrzynka odbiorcza LiveAgent to inteligentniejsza wersja Twojej obecnej skrzynki pocztowej. Umożliwia ona wysyłanie i odbieranie wiadomości z wielu kanałów, takich jak poczta elektroniczna, czat na żywo, media społecznościowe, a nawet połączenia głosowe i wideo. Eliminuje potrzebę udostępniania kont i monitorowania urządzeń. Wszystkie nowe tickety są automatycznie umieszczane na pulpicie nawigacyjnym LiveAgent i mogą być przeglądane i odbierane przez wszystkich agentów.

Uniwersalna skrzynka odbiorcza umożliwia dodawanie tagów, przypomnień, wewnętrznych notatek, automatyzację zgłoszeń do działów lub określonych agentów i wiele więcej. Jeśli szukasz alternatywy dla programu Outlook dla swojej firmy, rozważ LiveAgent.

Wykorzystaj hybrydowy strumień ticketów

Jeśli szukasz alternatywy dla programu Outlook dla swojej firmy, rozważ LiveAgent. LiveAgent wykorzystuje hybrydowy strumień ticketów, który jest istotną funkcją obsługi klienta, ponieważ zwiększa produktywność agentów. Hybrydowy strumień ticketów sprawia, że wszystkie tickety wyglądają tak samo, niezależnie od kanału komunikacyjnego z którego zostały otrzymane. Strumień ticketów umożliwia śledzenie podróży klienta za pomocą różnych kanałów, ale zawsze pozostaje na tym samym hybrydowym tickecie. W ten sposób, zawsze masz pod ręką wszystkie ważne informacje o swoich klientach i ich problemach.

Zgłoszenie email

W środku uniwersalnej skrzynki odbiorczej

Uniwersalna skrzynka odbiorcza LiveAgent jest inteligentniejszą wersją Twojej obecnej skrzynki pocztowej. Wykorzystaj tagi, reguły automatyzacji, przypomnienia i wiele więcej!

universal inbox
Powerful automation and reporting

Automatyzuj zadania, aby zaoszczędzić czas

Automatyzacja jest podstawową funkcją obsługi klienta, ponieważ oszczędza dużo czasu. Pozwala zautomatyzować zwykłe zadania, tworzyć przepływy pracy lub unikalne reguły automatyzacji zgodnie z Twoimi potrzebami biznesowymi.

Na przykład reguły automatyzacji mogą automatycznie przypisywać tickety (na dowolnym etapie) do poszczególnych agentów lub działów. Jedyne, co musisz zrobić, to wybrać „wyzwalacz”, a reguła zostanie wykonana. W LiveAgent reguły automatyzacji mogą być oparte na dowolnym parametrze ticketu, zdarzeniu lub warunku czasowym.

Zdecyduj, czy LiveAgent jest dobrą alternatywą dla programu Outlook w Twojej firmie. Skorzystaj z naszego bezpłatnego 14-dniowego okresu próbnego. Nie wymagamy karty kredytowej.

Skuteczne funkcje pomocy technicznej

Jeśli szukasz alternatywy dla Outlooka dla swojej firmy, powinieneś rozważyć LiveAgent. LiveAgent posiada ponad 179 funkcji dla pomocy technicznej i ponad 40 integracji. Skorzystaj z naszych zaawansowanych funkcji raportowania i analizy, grywalizacji albo wbudowanej bazy wiedzy.

Pozwól LiveAgent wykonać całą brudną robotę, abyś Ty mógł skoncentrować się na budowaniu znaczących relacji z klientami.

Optymalny wielokanałowy system obsługi klienta

LiveAgent usuwa problemy z obsługą klienta

Slow customer support

Długi czas odpowiedzi

12% Amerykanów stwierdziło, że ich największą frustracją związaną z obsługą klienta jest „długi czas rozwiązywania problemów”. Źródło: Statista

Media społecznościowe zintegrowane z oprogramowaniem pomocy technicznej

Brak jasności w mediach

72% konsumentów uważa, że konieczność wyjaśniania problemu wielu osobom jest równoznaczne z fatalną obsługą klienta. Źródło: Dimensional Research

Feelings of customers

Rezygnacja klientów

Jedna trzecia konsumentów twierdzi, że rozważa zmianę firmy po zaledwie jednym złym doświadczeniu z obsługą klienta. Źródło: American Express

Still lacking good conversion rates

Brak przejrzystości

72% konsumentów twierdzi, że kontaktując się z obsługą klienta oczekują, że agent „wie, kim są, co kupili i będzie miał wgląd w całą sprawę i poprzednie zgłoszenia”. Źródło: Microsoft

Gotowy do przejścia do LiveAgent

Wzmocnij obsługę klienta

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlpeszym oprogramowaniem dla pomocy technicznej, dla małych i średnich firm w 2020 roku. Właśnie dlatego jest świetną alternatywą dla Outlooka. Dołącz do firm takich jak Yamaha, BMW, Huawei czy Oxford University i zapewnij swoim klientom światowej klasy obsługę klienta. To wszystko jest proste dzięki LiveAgent. Zacznij darmowy 14-dniowy okres próbny już dziś. Nie wymagamy karty kredytowej.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie tak… LiveAgent!

Wypróbuj już teraz za darmo Karta kredytowa nie wymagana
Related Articles to Alternatywa dla Outlooka
Czy chcesz przeprowadzić migrację z Outlooka do kompleksowego rozwiązania do obsługi klienta? Dowiedz się więcej o migracji danych do LiveAgent.

Przenosisz się z Outlooka?

LiveAgent jest bardzo dobrze ocenianym narzędziem do komunikacji z klientami. Firmy, takie jak Huawei, BMW, Yamaha i O2, korzystają z niego. Według opinii użytkowników, LiveAgent przyspieszył komunikację z klientami, zwiększył satysfakcję klientów i poprawił współczynnik konwersji płatnych klientów. Będziesz w dobrych rękach, korzystając z LiveAgenta.

E-mail to najbardziej preferowany sposób obsługi klienta. Agent jest przeszkolony w zakresie obsługi wiadomości e-mail, a także śledzenia, organizowania, ustalania priorytetów i przypisywania wiadomości e-mail.

Zgłoszenia e-mailowe

Zgłoszenia e-mailowe są ważnym narzędziem komunikacji między firmą a klientem, ale ich skuteczność zależy od szybkości odpowiedzi i efektywnego zarządzania nimi przez zespół wsparcia klienta. LiveAgent oferuje oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail, funkcje automatyzacji i brak reklam, co skraca czas odpowiedzi i zwiększa zadowolenie klientów. Firma oferuje integracje, wsparcie, przenoszenie danych i program lojalnościowy oraz e-maile z podziękowaniem dla klientów, które są wykorzystywane do wzmacniania relacji z klientami i uczłowieczania marki.

Jeśli szukasz solidnej alternatywy dla Crisp, sprawdź LiveAgent. To kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta z najszybszym widgetem chatu.

Szukasz alternatywy dla Crisp?

LiveAgent to wielojęzyczne oprogramowanie obsługi klienta dostępne w 43 językach. Rozpocznij darmowy okres próbny i wypróbuj alternatywę dla Crisp. Zaoszczędzisz czas i pieniądze, dzięki czemu będziesz mógł/mogła skupić się na budowaniu relacji ze swoimi klientami. LiveAgent to najczęściej recenzowane i wysoko oceniane oprogramowanie dla małych i średnich firm.

Poczta obsługi klienta to jeden z rodzajów kanałów komunikacji. Komunikacja za pośrednictwem poczty obsługi klienta nie odbywa się w czasie rzeczywistym. Ucz się więcej.

Adres e-mail obsługi klienta

Tekst opisuje oferowane rozwiązania dla biznesu oraz przemysłu przez firmę Quality Unit, w tym centrum wsparcia, przenoszenie danych, status systemu, dziennik zmian, zapytania ofertowe, partnerów VoIP i program lojalnościowy. Na stronie można się również zapisać do newslettera i uzyskać informacje o aktualizacjach i zniżkach. Firma oferuje również szablony, testy pisania oraz webinary. Na końcu strony znajduje się informacja o plikach cookie oraz polityce prywatności.

Przekazywanie jest jednym z najłatwiejszych sposobów konfiguracji konta e-mail w LiveAgent. Przeczytaj teraz o korzystaniu z tej funkcji i nie tylko w artykule.

Przekazywanie poczty e-mail

Poczta obsługi klienta to jeden z kanałów komunikacji umożliwiający rozwiązywanie problemów klientów. Ważne jest, aby e-mail był dobrze skonstruowany i zawierał personalizację. LiveAgent oferuje możliwość skutecznego rozwiązywania problemów i szablony wiadomości e-mail. Firma oferuje także integracje, wsparcie, przenoszenie danych i program lojalnościowy. Kontakt można uzyskać telefonicznie lub za pomocą formularza demo.Dziennik zmian i status systemu są regularnie aktualizowane. Odkryj blog, szablony i webinary, aby poszerzyć swoją wiedzę.

W LiveAgent możesz konfigurować szablony wiadomości e-mail. Przeczytaj artykuł o tym, co możesz dostosować do szablonów wiadomości e-mail klientów i agentów, i nie tylko.

Szablony wiadomości e-mail

The given TEXT is a mishmash of various information related to LiveAgent, a customer support software. It includes details about pricing, features, integrations, testimonials, support center, company information, and social media. The text also provides a link to start a free trial and some sales contacts for LiveAgent. However, the content lacks coherence and structure, making it difficult to produce a concise summary.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo