Szukasz alternatywy dla Tawk?

Szukasz lepszego rozwiązania dla obsługi klienta? Chcesz zapewniać wsparcie klientom poprzez wiele kanałów i dać im kilka możliwości na skontaktowanie się z tobą?

Wypróbuj LiveAgent. LiveAgent to kompleksowe, wielokanałowe rozwiązanie obsługi klienta. LiveAgent, wysoko zintegrowany i bogaty w zaawansowane funkcje, zapewnia ci doskonałe narzędzia do lepszej obsługi klienta.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

4 powody, dla których firmy przenoszą się do LiveAgent

Dymki czatu na żywo

Najszybszy czat na żywo

Nasz czat na żywo jest najszybszy na rynku: jest aktualizowany co 2.5 sekundy.

Integrations pricing-icon

Bogaty w funkcje

Ponad 175 funkcji, dzięki którym twój przepływ pracy stanie się łatwiejszy i przyjemniejszy.

Torba z pieniędzmi i moneta

Przystępne ceny

LiveAgent to wiele za niewiele. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub wybierz funkcje, żeby spersonalizować swoje centrum obsługi klienta.

Zwiększona satysfakcja i lojalność klientów

Większa satysfakcja

LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów oraz współczynnik klikalności.

app installation - illustration

Niech twoja firma zyska więcej

Czat na żywo to świetna sprawa, ale co powiesz na więcej? Klienci kontaktują się poprzez wiele kanałów, więc najlepszym rozwiązaniem jest uzyskać dostęp do wszystkich z nich. Zapewnij wsparcie przez email, media społecznościowe, call center i bazę wiedzy. LiveAgent obsługuje nawet Instagrama.

System ticketowy LiveAgent zajmie się wszystkim za ciebie i zapewni skuteczną komunikację. Wszystko trafia na swoje miejsce. 

Najszybszy czat na żywo

Rozumiemy, że zależy ci na dobrym czacie na żywo. Co powiesz na najszybszy na rynku? Wigdet LiveAgent jest aktualizowany co 2.5 sekundy.

Co więcej, zobaczysz podgląd tego, co piszą twoi klienci. Przygotuj odpowiedzi na ich pytania, zanim nawet wyślą wiadomość i zaskocz ich swoją prędkością. 

Watch the website loading time
Savings illustration

Nie ma jak swoi pracownicy

Dbaj o pracowników, których znasz i którym ufasz, a płać jedynie za narzędzia. Dobre oprogramowanie do obsługi klienta nie musi być drogie. LiveAgent oferuje trzy płatne plany, bogate w funkcje i narzędzia, dzięki którym zapewnisz klientom doskonałą obsługę.

Sprawdź nasze plany i dowiedz się więcej.

Zobacz, dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

Men shaking hands - illustration

Szukasz innego oprogramowania obsługi klienta?

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i wysoko ocenianym oprogramowaniem obsługi klienta #1 dla SMB w 2020. Bądź bliżej klientów i pomagaj im szybciej z LiveAgent.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie… LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej

Porównaj nas z innymi

Artykuły powiązane zAlternatywa dla Tawk
Przełącz się z Hesk na LiveAgent i uzyskaj wielokanałowy system zgłoszeń, który obsługuje media społecznościowe i superszybki widget czatu na żywo.

Alternatywa dla Heska - LiveAgent

Przełącz się z Hesk na LiveAgent i odkryj zaawansowany, wielokanałowy system zgłoszeń, który obsługuje media społecznościowe i oferuje superszybki widget czatu na żywo. Popraw swoją obsługę klienta dzięki integracjom z popularnymi platformami jak WhatsApp, WordPress, czy Shopify. Zacznij darmowy 14-dniowy okres próbny bez konieczności podawania karty kredytowej!

Jeśli szukasz potężnej alternatywy dla Kayako, rozważ LiveAgent. Posiadamy najszybszy widget czatu na rynku i ponad 179 przydatnych funkcji dla pomocy technicznej

Szukasz alternatywy dla Kayako?

Rozważ LiveAgent jako alternatywę dla Kayako i odkryj naszą uniwersalną skrzynkę odbiorczą z ponad 179 funkcjami i 40 integracjami. Zwiększ satysfakcję klientów, produktywność zespołu i oszczędzaj dzięki konkurencyjnym cenom oraz najszybszemu widgetowi czatu. Wypróbuj bezpłatną 14-dniową wersję próbną bez karty kredytowej i odkryj, dlaczego LiveAgent to doskonały wybór dla Twojego help desku!

LiveAgent to rozwiązanie pomocy technicznej, które łączy wiele kanałów w jednym interfejsie. Dowiedz się więcej o alternatywie OTRS i od razu ją popraw.

Szukasz alternatywy dla OTRS?

Szukasz alternatywy dla OTRS? LiveAgent oferuje zaawansowane funkcje do zarządzania obsługą klienta, takie jak zarządzanie zgłoszeniami, śledzenie czasu, czat na żywo i wiele więcej, wszystko w przystępnej cenie. Wypróbuj nasz bezpłatny 14-dniowy okres próbny i odkryj, jak LiveAgent może poprawić efektywność Twojego zespołu i zadowolenie klientów.

Doskonała obsługa klienta zaczyna się od narzędzia help desk. Wypróbuj LiveAgent bezpłatnie przez 14 dni.

Porównujesz alternatywy oprogramowania pomocy technicznej?

Porównaj najlepsze help desk softy! LiveAgent: 175+ funkcji, brak karty kredytowej, 14 dni za darmo. Sprawdź, dlaczego warto!

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start a Free Trial x