Pola zgłoszeń to pola niestandardowe, które są zwykle używane do gromadzenia dodatkowych informacji o zgłoszeniach . LiveAgent umożliwia tworzenie nieograniczonej liczby niestandardowych pól zgłoszeń.
Przykład
Gdy klient skontaktuje się z Tobą w sprawie problemu z jego zamówieniem. Zapisując identyfikator zamówienia w niestandardowym polu zgłoszenia, możesz zaoszczędzić czas, udostępniając te informacje bezpośrednio w polu Informacje o zgłoszeniu.
Odpowiadając lub edytując zgłoszenia, możesz dodać do niego więcej informacji, dodając nowe pola zgłoszenia własnym tekstem.
Create unlimited custom ticket fields
Create unique ticket fields (such as order ID, or GDPR consent) to provide the best possible customer service experiences. Try it today. No credit card required.
Zasoby bazy wiedzy
Narzędzie otrzymywania zgłoszeń
Odkryj najlepsze narzędzia do obsługi zgłoszeń na rok 2024 z LiveAgent! Nasze intuicyjne oprogramowanie integruje e-maile, czaty i media społecznościowe w jedną skrzynkę odbiorczą, zapewniając bezproblemową obsługę klienta. Bez opłat instalacyjnych, bez karty kredytowej, z 24/7 wsparciem. Rozpocznij darmowy okres próbny i popraw satysfakcję klientów już dziś!