Uniemożliwić wielu agentom pracę nad tym samym zgłoszeniem. LiveAgent pokazuje, kto ogląda zgłoszenie i kto na nie odpowiada.
LiveAgent pokazuje:
- Kto ogląda zgłoszenie
- Kto odpowiada na zgłoszenie
Dzięki wykrywaniu kolizji agentów , nigdy nie będziesz musiał martwić się o wysyłanie powtarzających się odpowiedzi. Działając z algorytmem rozwiązywania problemów, wykrywanie kolizji zapewnia, że agenci nie otwierają zgłoszenia, nad którym już pracują.
Scared of erasing your colleague’s work?
LiveAgent’s collision detection features will alert you whenever you attempt to answer a chat or ticket that’s already being worked on. Try it today.
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!
Zapewnij doskonałą obsługę klienta.
Wypróbuj LiveAgent – kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta! 30 dni za darmo, bez karty kredytowej, wsparcie 24/7. Sprawdź teraz!"