Unikaj oferowania słabej obsługi klienta, pozwalając klientom oceniać odpowiedzi i odpowiedzi agentów z działu obsługi klienta. Zidentyfikuj negatywne trendy w obsłudze klienta i działaj zgodnie z nimi. Skorzystaj z funkcji „Ranking” w LiveAgent.
Twoi klienci mogą przekazywać opinie na temat swojego doświadczenia z pomocą techniczną, oceniając swoją komunikację z przedstawicielem klienta. Pozwól swoim klientom oceniać czat agenta i odpowiedzi e-mailowe.
Omówienie rankingu agentów
LiveAgent oferuje raport agentów nagrodzonych i upomnianych wraz z komentarzami klienta. Możesz wyeksportować raport do pliku CSV.
Dowiadując się więcej o swoich agentach, możesz nagradzać najlepszych agentów i wspierać tych, którzy obecnie nie osiągają wyników. Zidentyfikuj negatywne trendy w obsłudze klienta i działaj zgodnie z nimi. Skorzystaj z funkcji „Ranking” w LiveAgent.
Zasoby bazy wiedzy
Dowiedz się więcej
Oprogramowanie help desk dla agencji
Ogranicz zadania operacyjne i zwiększ zadowolenie klientów dzięki LiveAgent – najlepsze oprogramowanie help desk dla agencji. Wypróbuj za darmo!
Poznaj funkcję Poziomy w LiveAgent, która wprowadza grywalizację do obsługi klienta. Zdobywaj trwałe poziomy, motywuj agentów i poprawiaj ich umiejętności. Od nowicjusza do króla obsługi, 12 predefiniowanych poziomów czeka na odkrycie. Stwórz darmowe konto i rozpocznij transformację swojego zespołu już teraz!