Wersja próbna

Nagrody i odznaki

Odznaki tworzą zabawne i angażujące miejsce pracy. Dzięki odznakom produktywność w biurze w naturalny sposób wzrasta. Ludzie uwielbiają zbierać i otrzymywać nagradzające odznaki i starają się pozbyć negatywnych tak szybko, jak to możliwe. Nagrody i odznaki są częścią funkcji Grywalizacja .

Menedżerowie działu pomocy technicznej mają prosty i szybki sposób sprawdzenia, kto osiąga najlepsze wyniki, odpowiada większości klientów, sprzedaje najwięcej produktów, a kto zwalnia z długimi okresami bezczynności.

Przykład

LiveAgent przydzieli odznakę „Speedy Gonzales” przedstawicielowi pomocy technicznej, który ma najkrótszy czas odpowiedzi.

Przykłady odznak

Nagrody i odznaki
Lista odznak

Typy domyślnych odznak (możesz dostosować każdą odznakę):

  • Kontroler ruchu – przesyła większość zgłoszeń . (Oceniane każdego dnia i przydzielane Agentowi , który przesłał najwięcej zgłoszeń w ciągu ostatnich 7 dni.)
  • Siesta – Twój czas przerwy jest najdłuższy ze wszystkich. Naprawdę lubisz swoją sjestę. (Oceniane każdego dnia i przydzielane agentowi, który spędził najwięcej czasu na przerwie w ciągu ostatnich 7 dni).
  • Buntownik bez powodu – masz najwięcej negatywnych ocen. Ponownie rozważ swoje odpowiedzi. (Oceniane każdego dnia i przydzielane agentowi, który otrzymał najwięcej nagan w ciągu ostatnich 7 dni).
  • Inspektor – Dokładnie czytasz swoje zgłoszenia. Twój średni czas przeglądania jest najdłuższy ze wszystkich. (Oceniane każdego dnia i przydzielane Agentowi, którego średni czas otwierania zgłoszeń był najdłuższy od poprzedniego dnia.)
  • Speedy Gonzales – Twoje reakcje na dzwoniący czat są najszybsze spośród wszystkich. (Oceniane każdego dnia i przydzielane Agentowi, którego średni czas odpowiedzi na dzwoniące czaty był najszybszy poprzedniego dnia).
  • Nagrodzony – jesteś najbardziej nagradzanym agentem. Klienci Cię kochają. (Oceniane każdego dnia i przydzielane Agentowi, który otrzymał najwięcej nagród w ciągu ostatnich 7 dni).
  • Kawa – Robisz najwięcej przerw. (Oceniane każdego dnia i przydzielane Agentowi, który był najczęściej przerywany w ciągu ostatnich 7 dni).
  • Powieściopisarz – Napisałeś wczoraj najdłuższą odpowiedź. (Oceniane każdego dnia i przydzielane Agentowi, który napisał najdłuższą odpowiedź dzień wcześniej.)
  • Tagger – oznaczyłeś większość zgłoszeń. (Oceniane każdego dnia i przydzielane Agentowi, który oznaczył najwięcej zgłoszeń w ciągu ostatnich 7 dni.)
  • Quatrefoil – ta odznaka Quatrefoil pojawia się bardzo rzadko i przyniesie ci szczęście. Mając tę odznakę, klienci będą zadawać Ci tylko proste pytania 🙂 (Oceniane losowo i przydzielane losowo jednemu z agentów internetowych).
  • Express – otwierasz i zamykasz zgłoszenia z prędkością ekspresową. Twój średni czas oglądania zgłoszenia jest najkrótszy ze wszystkich. (Oceniane każdego dnia i przydzielane Agentowi, którego średni czas otwarcia zgłoszenia był najkrótszy poprzedniego dnia).
  • Hardworker – Zrób sobie przerwę. Większość czasu spędzasz w sieci. (Oceniane każdego dnia i przydzielane Agentowi, który był online przez większość czasu w ciągu ostatnich 7 dni).
  • Rozmowny – prowadziłeś wczoraj najwięcej rozmów przez czat ze wszystkich. (Oceniane każdego dnia i przydzielane Agentowi, który odbył Czat z największą liczbą wiadomości poprzedniego dnia).
  • Cleaner – rozwiązujesz / usuwasz większość zgłoszeń. (Oceniane każdego dnia i przydzielane Agentowi, który rozwiązał lub zamknął większość zgłoszeń w ciągu ostatnich 7 dni.)
  • Talkative – wczoraj wykonałeś najdłuższą rozmowę telefoniczną. (Oceniane każdego dnia i przydzielane Agentowi, który wykonał najdłuższą rozmowę dzień wcześniej.)

Tablica wyników odznak

Agenci mogą widzieć swoje odznaki i konkurować ze sobą.

Tablica wyników dla odznak

Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo