W LiveAgent połączenia można obsługiwać na wielu urządzeniach telefonicznych. Każdy agent może wybierać spośród różnych urządzeń, z których ma odpowiadać.

Zobacz możliwe opcje urządzenia poniżej:
Zestaw słuchawkowy
Jeśli jesteś przyzwyczajony do używania tylko klasycznego zestawu słuchawkowego z komputerem, nie ma problemu. Jest w pełni obsługiwany.

Przeglądarka
Nie musisz nawet kupować żadnego specjalnego sprzętu, aby zacząć korzystać z call center. Użyj wbudowanego mikrofonu swojego obecnego komputera.

Zalecamy korzystanie z najnowszej wersji przeglądarki internetowej.
Aplikacje mobilne
LiveAgent oferuje aplikacje mobilne, dzięki czemu możesz zapewnić obsługę klienta w podróży.
- iOS
- Android

Telefony sprzętowe
Podłącz dowolny telefon sprzętowy do call center LiveAgent. Obsługiwane są wszystkie marki.
Najpopularniejsze marki telefonów komórkowych:
- Cisco
- Gigaset
- Grandstream
- Yealink
- Mitel

Zasoby bazy wiedzy:
Use a SIP phone with LiveAgent
Curious to see how easy it can be? Try it today with a free-30 day trial. No credit card required.
Odkryj, jak przyciski połączeń LiveAgent ułatwiają klientom natychmiastowe telefonowanie z Twoją firmą bez wysiłku. Dowiedz się, jak dodać te przyciski do swojej witryny, aby poprawić doświadczenie klienta i zwiększyć satysfakcję. Twórz niestandardowe przyciski i wybieraj spośród gotowych opcji, aby idealnie dopasować je do swoich potrzeb. Sprawdź, jak proste jest wdrożenie tej funkcji i jakie korzyści może przynieść Twojej firmie!
Discover the essentials of effective customer support with LiveAgent. Learn how to integrate various communication channels like email, live chat, and social media to enhance customer satisfaction and retention. Uncover the differences between customer service and customer support, and explore the benefits of a well-managed support system. Visit now to elevate your customer relationships and boost your business success!