Jeśli szukasz potężnej alternatywy dla Help Scout, LiveAgent to świetny wybór. Nieograniczona ilość skrzynek odbiorczych i ponad 175 funkcji help desk zapewnią Ci najlepsze warunki do zapewniania doskonałej obsługi klienta.
Przenieś się z Help Scout do LiveAgent w kilka minut. Oferujemy pomoc w migracji z Help Scout, która przeniesie wszystkie Twoje dane z Help Scout do LiveAgent. Migracja jest darmowa i zajmuje jedynie 5 minut.
Funkcje | LiveAgent | Help Scout |
---|---|---|
Obsługa zgłoszeń | ✅Tak | ✅Tak |
Czat na żywo | ✅Tak | ✅Tak |
Call center | ✅Tak | ❌Nie |
Samoobsługa | ✅Tak | ✅Tak |
✅Tak | ✅Tak | |
✅Tak | ❌Nie | |
✅Tak | ❌Nie | |
Viber | ✅Tak | ❌Nie |
✅Tak | ✅Tak | |
Baza wiedzy | ✅Tak | ✅Tak |
Forum dla klientów | ✅Tak | ❌Nie |
Automatyzacja i reguły | ✅Tak | ✅Tak |
API | ✅Tak | ✅Tak |
Menu głosowe (IVR) | ✅Tak | ❌Nie |
Połączenia wideo | ✅Tak | ❌Nie |
Nielimitowana historia | ✅Tak | ✅Tak |
Nieograniczona ilość witryn | ✅Tak | ✅Tak |
Nieograniczona ilość przycisków czatu | ✅Tak | ✅Tak |
Nieograniczona ilość zgłoszeń/e-maili | ✅Tak | ❌Nie |
Nieograniczone nagrywanie połączeń | ✅Tak | ✅❌Nie |
Nieograniczone wsparcie 24/7 | ✅Tak | ❌Nie |
Pomagaj swoim klientom poprzez e-mail, czat na żywo, telefon, media społecznościowe oraz portal klienta i zarządzaj wszystkimi zapytaniami w jednym miejscu. Nieograniczona ilość skrzynek odbiorczych, automatyzacja, reguły, przyciski czatu i ponad 175 funkcji obsługi zgłoszeń czekają na Ciebie w LiveAgent.
Nasze oprogramowanie jest wielojęzyczne. LiveAgent jest dostępny w 43 różnych tłumaczeniach (niektórych częściowo) i obsługuje wielojęzyczne widżety. Nie pozwól, by obce języki stanowiły barierę między Tobą a Twoimi klientami. Z nami to proste.
Przekonaj się, co wyróżnia LiveAgent spośród innych alternatyw
LiveAgent pomaga zwiększyć satysfakcję klientów oraz podnosi współczynniki konwersji.
Zmniejsz czas pracy swoich agentów i rozwiązuj więcej zapytań klientów.
Jeśli szukasz alternatywy dla Help Scout, a prędkość jest dla Ciebie ważna, LiveAgent może być odpowiednim wyborem dla Ciebie. LiveAgent może pochwalić się najszybszym widżetem czatu na rynku – z prędkością wyświetlania wynoszącą zaledwie 2,5 sekundy.
Szybki widżet czatu to świetny sposób na zamienienie odwiedzających witrynę w klientów. Według raportu eMarketer 35% więcej ludzi dokonało zakupu online po skorzystaniu z czatu na żywo. To dlatego, że klienci uzyskali błyskawiczną odpowiedź na swoje pytanie przed dokonaniem zakupu.
LiveAgent jest najczęściej i najwyżej ocenianym oprogramowaniem help desk, dlatego to świetna alternatywa dla Help Scout.
Dzięki naszemu wsparciu 24/7 oraz darmowej pomocy przy konfiguracji Twoje nowe oprogramowanie do obsługi klienta może być gotowe w zaledwie kilka minut. Zmniejsz swój średni czas odpowiedzi na zapytania klientów. Rozpocznij darmowy, 14-dniowy okres próbny i porównaj LiveAgent z Help Scout.
Sprawdź i porównaj opinie na nasz temat na podstawie recenzji klientów na G2
Poprawne na dzień 12/18/2019 r.
Zastanawiasz się, jak wypadamy w porównaniu z innymi popularnymi rozwiązaniami? Sprawdź nasze strony z porównaniami i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"
Słownik oprogramowania dla pomocy technicznej
Poznaj słownik terminologii obsługi klienta i pomocy technicznej! Zrozum kluczowe pojęcia i usprawnij swoją pracę. Sprawdź teraz!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.