Szukasz alternatywy dla Helpshift?

Dowiedz się, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą Helpshift na rynku.

  • ✓ Bez opłaty instalacyjnej    
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej    
  • ✓ Zrezygnuj w dowolnym momencie
Używane przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Alternatives animation
Alternatives background

Masz dość swojego oprogramowania do obsługi klienta?

Helpshift to świetne narzędzie, ale nie każde świetne narzędzie to odpowiedni wybór dla Twojego biznesu. Możliwe, że właśnie dlatego szukasz dobrej alternatywy dla Helpshift. Znasz już LiveAgent?

LiveAgent to kompleksowe, wielokanałowe oprogramowanie do obsługi klienta dla firm o wszystkich rozmiarach czy branżach. Zwiększ zaangażowanie swoich klientów, otrzymuj lepsze opinie i popraw swoją obsługę klienta z LiveAgent już dziś. Czytaj dalej, by dowiedzieć się więcej o naszym systemie obsługi zgłoszeń oraz innych przydatnych narzędziach i funkcjach.

  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • GetApp leaders 2021

3 korzyści płynące z przejścia na LiveAgent

Zwiększona satysfakcja

Zwiększ satysfakcję klientów z naszym widżetem czatu i innymi funkcjami na Twojej stronie internetowej

Większe zaangażowanie klienta

Bądź bliżej swoich klientów z proaktywnymi funkcjami

Oszczędzaj czas i pieniądze

LiveAgent nie zrujnuje Twojego budżetu, ceny są uczciwe i przejrzyste. Używaj tylko tego, czego potrzebujesz, by zapewniać wsparcie klientom

Helpshift kontra LiveAgent w pigułce

FunkcjeLiveAgentHelpshift
Obsługa zgłoszeń✅Tak✅Tak
Czat na żywo✅Tak✅Tak
Call center✅Tak❌Nie
Samoobsługa✅Tak✅Tak
Facebook✅Tak❌Nie
Twitter✅Tak❌Nie
Instagram✅Tak❌Nie
Viber✅Tak❌Nie
WhatsApp✅Tak✅Tak
Baza wiedzy✅Tak✅Tak
Forum dla klientów✅Tak❌Nie
Automatyzacja i reguły✅Tak✅Tak
API✅Tak✅Tak
Menu głosowe (IVR)✅Tak❌Nie
Połączenia wideo✅Tak❌Nie
Nielimitowana historia✅Tak✅Tak
Nieograniczona ilość witryn✅Tak✅Tak
Nieograniczona ilość przycisków czatu✅Tak✅Tak
Nieograniczona ilość zgłoszeń/e-maili✅Tak❌Nie
Nieograniczone nagrywanie połączeń✅Tak❌Nie
Nieograniczone wsparcie 24/7✅Tak✅Tak
Zwiększ dostępność

Alternatywa dla Helpshift, która Cię nie zawiedzie

Helpshift jest naprawdę świetne. Jednak konkurencja istnieje nie bez powodu i możliwe, że chcesz przejść na oprogramowanie help desk, które bardziej Ci odpowiada. Właśnie dlatego chcemy opowiedzieć Ci o LiveAgent.

LiveAgent oferuje najlepsze narzędzia w jednym rozwiązaniu dla obsługi klienta. To oprogramowanie help desk w chmurze zawiera niezawodny system obsługi zgłoszeń, superszybki czat, bazę wiedzy, call center, a nawet obsługę kanałów mediów społecznościowych takich jak Facebook Messenger, Instagram, WhatsApp czy Viber. Z oprogramowaniem obsługi klienta poprzez media społecznościowe LiveAgent możesz mieć pewność, że zawsze będziesz częścią rozmowy swoich klientów. Wszystko obsługujesz wygodnie z jednego panelu, gdzie możesz monitorować wszystkie kanały. Zapewnianie świetnej obsługi klienta, ze wszystkimi narzędziami w jednym oprogramowaniu obsługi zgłoszeń, nigdy nie było prostsze.

Zestaw narzędzi LiveAgent

Najszybszy czat na żywo

LiveAgent z dumą oferuje swoim klientom superszybki widżet czatu. To najszybszy czat na rynku, z prędkością wyświetlania wynoszącą 2,5 sekundy. Teraz możesz błyskawicznie pomagać swoim klientom.

Czat na żywo może zdziałać cuda dla Twojego wsparcia klienta. Zamieniaj odwiedzających Twojej strony internetowej w klientów, wysyłając im zaproszenia do czatu. Zobacz, co piszą, zanim wyślą wiadomość z funkcją podglądu pisania na żywo. Zapewniaj szybką pomoc i informacje i spełniaj potrzeby klientów z naszym oprogramowaniem obsługi zgłoszeń.

Wypróbuj czat na żywo
Definicja zaangażowania klienta
LiveAgent Live Chat Demo | Live AgentP0Y0M0DT0H0M136SYoutube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Zobacz nasz czat w akcji

Dowiedz się, jak działa nasz czat i jak możesz go wykorzystać w tym wideo.

Zachęcamy też do przejrzenia kanału LiveAgent na YouTube, aby znaleźć więcej filmów o narzędziach i funkcjach naszego oprogramowania do obsługi klienta

Zyskaj satysfakcję z odpowiednim narzędziem wsparcia

Aby pracować w świetnym centrum obsługi klienta i zarządzać nim oraz otrzymywać dobre opinie, musisz być zadowolony ze swojego oprogramowania help desk. Dlatego poza podstawowymi funkcjami potrzebujesz też świetnego doświadczenia klienta.

LiveAgent oferuje wsparcie 24/7 wszystkim swoim klientom i poza naszym narzędziem dostarczamy też kompletne doświadczenie klienta. Używamy tych samych narzędzi, co ty, więc wiesz, czego się spodziewać. Skontaktuj się z nami w dowolny sposób. Możesz wysłać nam e-mail, zadzwonić do nas lub napisać do nas na czacie. To Twój wybór, a my zrobimy, co w naszej mocy, aby zapewnić Ci jak najlepsze doświadczenie użytkownika i pomóc rozwiązać każdy problem.

Chcę świetnego doświadczenia klienta

3,000+ opinii Trustpilot | GetApp | G2 crowd

zainspiruj się

Zaoszczędź więcej dzięki LiveAgent

Spójrz na wyniki naszego doświadczenia klienta

Porównaj nas z innym oprogramowaniem help desk

Zastanawiasz się, jak wypadamy w porównaniu z innymi popularnymi rozwiązaniami dla obsługi klienta? Sprawdź nasze strony z porównaniami i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.

Artykuły powiązane zAlternatywa dla Helpshift
Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"

Landing PPC Archive - LiveAgent

Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"

LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integracje

Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!

Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Funkcje

Poznaj funkcje LiveAgent – zaawansowane narzędzia do zarządzania zgłoszeniami, automatyzacji, czatu na żywo i zwiększania efektywności wsparcia!

Plany LiveAgent rozpoczynają się od 15$ za agenta miesięcznie i obejmują obsługę zgłoszeń e-mailowych, czat na żywo, bazę wiedzy i więcej. Wszystkie funkcje są dostępne za 69$ za agenta miesięcznie.

Cennik LiveAgent

Sprawdź cennik LiveAgent! Plany od $15/miesiąc, darmowy okres próbny, brak umów. Wybierz idealne rozwiązanie dla swojej firmy!

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x